Clearblue digitaalinen testi

lissufin

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuunmammat 2015
Aattelin vaan päivittää jos jollekin hämmennystä tuottaa miten Hcg määräytyy digitestissä tässä olis ne
Clearbluen digital raskaustestin viitearvot :)

raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000
 
Mäkin tein (kiitos neuvosta :) digitestin eilen, kun oli 4+2. Ajattelin, että jos edelleen on alle 200 HCG niin huolestun (entistä enemmän), mut kun tuli toi yli 200 niin pikkasen pysty huokaa helpotuksesta. Pelkät viivat tikussa, kun ei oikeen enää riittänyt sen jälkeen, kun ne siihen ekan kerran sai. Kun on pari kertaa kiinnittymisyritystä ollut (ja HCG silloinkin jäänyt alle 100) niin toi 2-3 viikkoa tuntui tosi hyvälle eilen :) ollaan ainakin pidemmällä kuin koskaan ennen!
 
Mä aattelin kans testata vielä tolla CB digi testillä ens viikolla. Ihan vaan varmistukseks, ku jotenkin epäuskoinen olo koko hommasta vielä.
 
Mä oon kyl niin super skeptinen et meinasin huomenna kun soitan tk:sta bakteeriviljely vastauksia kysyn et voinko mennä huomen kontrolli verikokeeseen et onks mulla hcg yhtään noussut. Ainaki tää stressi vähentyis ku tietäis et hormoonit nousee oikeissa mittasuhteissa. Tuolla raskaaksi 2014 foorumilla sandy laski että kaiken järjen mukaan pe-su pitäs digiin tulla +3 se oliski mulle yks etappi eteenpäin kun sain vaan 2-3 keskenmenneessä.
 
Juu mulla jos kaikki hyvin menee js ajallaan nousee nii saan saman pe tai la. Jos sitä sais huomiseks hcg testin nii ri tarttis panikoida
 
Ite sain viime vuonna tuon 2-3 vaikka verestä oli 68. Joten ei ne aina niin tarkkoja ole nuo digit.
 
Mä soitin tänään lapsettomuuspolille ja yritin saada verikoelähetettä. Hoitaja oli sitä mieltä, että sillä verikokeella ei nyt ole merkitystä, kun oon tehnyt 7 positiivista testiä, joista vielä yksi digi 2-3 viikkoa. Siihen oli tyydyttävä. Tilasin sit vielä yhden digin ja teen sen lauantaina. Jos olis 3+ niin voisi hetkeksi rauhottua :)
 
Mulle kanssa sanottiin aika tyrmäävä vastaus ku pyysin kontrillia et onks hormoonit noussu. Kuulemma viikkoihin nähdem mulla oli alkuunsa niin hyvä et en saa kontrolliii, no onneks sentään pääsen gynepolille 26.5 ja kuulemma on viikot sopivia että hyvinkin vou sydän äänet kuulua. :):Heartred
 
Päätin etten ostakaan digiä, ku siitä voi jopa tulla mulle enemmän huolta ja stressiä, jos viikot ei nousekaan. Ostin kyl ihan normi testin apteekista ja testasin sit "varmistuksen" sillä. Ja viiva oli vahvistunu entisestään! Olen päättäny etten testaa enää, koska se on mulle stressittömämpi vaihtoehto. Näillä mennään ja toivotaan parasta
:)
 
Hienoa lissufin. Ite en uskalla testailla enempää. Varmaan sinne ultraankin meen itkun kanssa. Nyt on niin kauhea stressi päällä yhdestä toisesta asiasta, etten saa nukuttua kuin 4-6 tuntia yössä. Soitin jo eilen polille, että voisinko päästä lääkärille aikaisemmin.
 
KääK!! En taaskaan pysyny päätöksessäni. Menin sitten eilen kauppaan "muille asioille" ja kappas vaan vieressä oli apteekki :wink Kävin ostamassa sen digin ja tänä aamuna heti testaamaan. No onneksi tulos oli rauhoittava, eikä mitään ylimäärästä paniikkia tullu. Pakko iskeä kuvakin tänne.WP_001489.jpg
 
Kuinka tuttua :grin Onneks tuossa ei tule kuin tuohon 3+ asti tulokset sitä aina keksis uuden syyn ostaa et onko ne hormoonit noussut. Hansu millo sulla eka neuvola on?
 
Mulla on neuvola vasta 12.6, kun edellisellä viikolla en päässy oman työpäivän takia. Mulla alkaa just loma tolla viikolla ni ehkä se menee ihan hyvin tohon kohtaan ja sit r-viikkojakin on jo jonkun verran takana.
 
Tänään dpo19 sekä rv 4+4 ja digi testiin 2-3 ♡ esikolta sama dpo20. Seuraava varmistus dpo 26, toivottavasti olis 3+ ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top