Clear Blue digitaalinen testi viikkonäytöllä

:bootyshake Mulla clearblue näytti ei raskaana vaikka apteekin oma näytti jo selvän plussan. En luota kyseiseen digitestiin.
 
Mulla ensimmäisessä raskaudessa kyseinen testi näytti 1-2 vkoa vaikka olisi mielestäni pitänyt olla pidemmällä.. ja tuulimunahan se sitten loppujenlopuksi oli. Seuraavalla kerralla testi näytti samoihin kierroin aikoihin 2-3 ja tämä testi piti paikkansa ja siitä syntyi pikkuinen tyttö :) Nyt tehty testi taas samoihin kierroin aikoihin ja taas se näytti tuon 1-2 .. nyt jännätään, ettei vain kävisi samanlailla kun ekalla kerralla .. vielä en uskalla iloita o_O
 
cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000
 
Tää onkin vanha ketju jo, mut kirjottelen silti lyhyesti.
Mulla näytti sit taas apteekin oma testi ensin pari kertaa haaleeta plussaa ja niistä n. viikon päästä vahvaa plussaa. Verikoe sano et ei raskaana. Jatkossa kuulemma pitäis käydä verikokees aina varmistaa raskaus, koska pistesti ei näytä oikein. Aattelin kuitenkin piruuttani kokeilla vielä just tolla clearbluella mitä se näyttää.
 
:bootyshake Mulla clearblue näytti ei raskaana vaikka apteekin oma näytti jo selvän plussan. En luota kyseiseen digitestiin.
Mulla oli sama ! Dpo 9 sain über vahvan ovisplussan josta samana iltana Davidin testi näytti haaleaa plussaa. Dpo 10 hain päivällä apteekin oman joka näytti ihan selvää plussaa. Vielä oisin halunnu digitestiin viikot valokuvaa varten (joo kuulostaa typerältä...:D) mutta näytti ei raskaana ! Masennuin ihan täysin et taasko meni kesken (ois ollu 5 km vuoden sisään) mut kyllä sieltä sit löytyikin pikkunen :)
 
Tintshu... Miten verikoe ei näytä tulosta? Milloin näyttää? Luin jonkun lopputyön jossa oli testattu laboratorion verinäytteitä ja todettiin että vasta viikolla 5 ois hyvä testailla. Milloin kävit verikokeessa? Itsellä nyt kp 20 ja ovulaatio oli joskus 10 päivää alusta (testi) että ovulaatio ehkä reilu viikko sit ja hedelmöittyminenkin siihen ajoitettu; milloin verikokeessa pitäis näkyä jos sillä pitää varmistaa ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No mä en tiedä. Kun mulla ei oo tarkkaan kierto tiedossa. Verikokees kävin kp 50 tietämillä ja sitä ennen tosiaan kolme pissatestiä näytti plussaa ja sit toi verikoe anto tuloksen et ei raskaana. Neuvolas laskettiin et vois olla suunnilleen 5-6 viikko. Mut tänään soitin taas aamulla neuvolaan ja ne sano et mulla temppuilee hormonikierto et näyttää pissasta sen hormonin mut en oo raskaana. Pitää kuulemma odottaa muutama viikko ja jos ei tuu menkkoi niin uudestaan verikokeeseen. Eli tän perusteella ei aina raskaustestiskään se plussa oo varma plussa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja siis clearblue näytti et raskaana 3+. Silti kuulemma en oo raskaana koska verikoe on luotettavampi.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täh? Jossain on meininki että verikokeita ei oteta kun kotitestit on niin luotettavia ??? Täällä oottelen viikonloppua/maanantaita että testaan jollain apteekin testillä ..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo mullakaan ei ekassa raskaudessa otettu verikokeita mitään. Se raskaus päätty tuulimunaan.
Kaikilla se sit vissiin ei vaan näytä luotettavasti se kotitesti. Mut näkee sen sit taas ultrassa kuitenkin et mikä on meininki.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu tääkin selvis. Kävin uudestaan verikokees ja raskaana oli tulos. Se aikasempi verikoe oli niin, et se kenelt niitä tuloksia soitin, oli kattonu väärin sen tuloksen, ei tarpeeks kunnolla vaan äkkiä vaan et ei raskaana. Eli kotitestit on näyttäny oikein, inhimillinen virhe vaan tulosten lukijalta. Harmillista mut onneks selvis näin :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu ei se mitenkään ole mahdollista että tikku näyttää + ja verikoe -, toisinpäin kylläkin.. Mikään muu kuin istukkahormoni ei aiheuta tikkuun plussaa eikä sitä hormoonia joudu pissaan mistään muualta kuin verestä, eli jos tikku näyttää + niin veressä on pakko olla sitä enemmän. Mutta km jälkeenkin menee tietty hetki että se häviää, eli teoriassa olis mahdollista et tikku ehtis just näyttää + mutta km olisi jo tapahtunu ja hormoni ehtis hajota verestä ennen kuin pääsee verikokeeseen. Aika epätodennäköinen yhtälö kyllä? Ja silloin tietysti tikkukin ehtis muuttua miinuksiksi ennen verikoetta jo.

Mulla Clear blue näytti 3+ silloin ku piti näyttää 1-2 ja testissä luki et voi johtua kaksosista.. Yks sieltä tuli (eikä löytyny mitään kesken mennyttä toista tms) ja viikkonäyttö oli väärässä ja omat laskut oikeassa, jostain syystä oli vaan hormoni noussu nopeeta.
 
Juu ultrassa näky vauveli ja viikoiks arvioitiin 11-12 viikkoa jo. Tarkemmin selvii ens viikolla kun meen np-ultraan. Kovin ovat pyydelleet anteeks ja pahotelleet kun joku on sillon aluks kattonu tuloksen väärin.



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Omat kököt kokemukseni kyseisestä testistä ovat: taisin saada raskaana 2-3 tuohon digiin sekä kirkuvia tummanpunaisia tasapaksuja 2 viivaa jokamerkkiseen liuska/puikkotestiin.. en ollut varma viikoista ehkä rv5 mutta päättyi rv7 keskenmenoon :sad001
Toisella kerralla näytti raskaana 1-2 4+ mutta menkat tai mikälie vuoto alkoi kaksi päivää myöhemmin :sad001 taisi olla kemiallinen.
Olen kuullut kyllä paljon hyvääkin.. tsemppiä kaikille ja plussaa jokaiselle! :)
 
Olen tehnyt kaksi testiä peräkkäisinä päivinä tuloksena: ei raskaana. Rinnoistani tulee nestettä. Voiko olla mahdollista, että olen raskaana?
 
Mulla CB:n digi näytti lähes kaksi viikkoa raskaana 2-3. Omien laskujeni mukaan olisi pitänyt näyttää jo 3+ mutta junnasi vaan tuossa. Noh lähes kahden viikon päästä ekasta 2-3 testistä tuli näytölle 3+. Ajattelin että hedelmöittyminen olisi tapahtunut myöhemmin mutta ultran mukaan näin ei ole ollut. Ehkä mulla vaan nousi hormoni hitaammin ja olin ekan testin aikaan juuri siinä kahden rajoilla. Toi 2-3 on kuitenkin aika laaja skaala :) nyt rv 12+0 ja nt-ultrassa kaikki oli hyvin :)
 
Rinnathan voivat vuotaa vaikkei olisi raskautta yrittänytkään, itsellä vuoto alkoi minimaalisena rviikolla 27..
Mulla CB digital näytti 2-3vko ja ultrassa selvisi, että raskaus oli testiä tehdessä n. 3vko, joten aika tarkka :)
 
Takaisin
Top