BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Screenshot_20260629-084441~2.jpg
Lämmöt pyörii luteal linen tuntumassa eli ei varmaan mitenkään lupaavaa 😥 huomiselle odotan sit jo kunnon laskua ja menkkoja keskiviikolle tai torstaille viimeistään..

Viime yö oli kyl todella uneton, oon yleensä hyvä nukkumaan mut nyt pyörin hereillä ennen nukahtamista ja heräilin pitkin yötä.. varmaan viikonlopun myöhäisempien aamujen tulosta.. ja sit näin unta et synnytin pojan 😭

View attachment 157515
Lämmöt pyörii luteal linen tuntumassa eli ei varmaan mitenkään lupaavaa 😥 huomiselle odotan sit jo kunnon laskua ja menkkoja keskiviikolle tai torstaille viimeistään..

Viime yö oli kyl todella uneton, oon yleensä hyvä nukkumaan mut nyt pyörin hereillä ennen nukahtamista ja heräilin pitkin yötä.. varmaan viikonlopun myöhäisempien aamujen tulosta.. ja sit näin unta et synnytin pojan 😭
Mun mielestä just on lupaavaa että ton dipin jälkeen lämmöt on siellä ylhäällä. Mutta ne saattaa pomppia miten vain ja silti olis mahdollisuus olla raskaana🙏💗

Ekaa kertaa ff bongaa mulla luteal dipin 🤞 10.kierto mittailua ja tänään sain tekstin 😀
Tein jp yhden easy at home testin, mutta se ei ole herkkä. Ajattelin huomiselle rfsu tai apteekin ultraa. Jälkimmäinen ei antaisi roskishaamuja varmastikaan.
IMG_3326.jpeg

Ja harmillisesti seuraavat kaksi lämpöä ei oo luotettavia koska oon yövuorossa pari yötä. Mittaan mutta discardaan ne.

Liitteet

• IMG_3324.jpeg
    IMG_3324.jpeg
    102.8 KB · Katsottu: 40
  • IMG_3323.jpeg
    IMG_3323.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 41
Oo vaikuttaa lupaavalta @Mamiksx5 🤩

Mulla lämmöt suuntaa taas alemmas, mutta on ne kuitenkin vielä ylhäällä.
1000034160.jpg

Mäkin sorruin tekemään jo testin, sekään ei ollut herkkä, en tiiä näenkö siinä jotain, ehkä viivan paikka?

Liitteet

• 20260701_072551.jpg
    20260701_072551.jpg
    247.1 KB · Katsottu: 26
Screenshot_20260701-084352~2.jpg
Ihmeellisesti jäi lämpö tohon melkein samaan, yleensä mulla tippuu ekan pudotuksen jälkeen sit tohon 36 pintaan seuraavana aamuna 🤨 menkkaolot alkaa jo olla et hanat aukeaa tänään tai huomenna viimeistään..

@Mamiksx5 mä viimeks eilen mietin et kuin hyvä dippi pitäis tulla et ff sen mainitsee mut näköjään tommonen 😁

@Lilanka mä nään! 🤩 Toivottavasti vahvistuu 🤞🏻

@Mamiksx5 Jotain pientä hailua tuossa näkyy! 🤩
Siis mun testi? Vai tarkoitatko Lilankan? Mutta mä nään @Lilanka kyllä sunntestossä ihan selkee. Mut tekeekö ne tommosia ?

Siis kyllä mua nyt jännittää Oisko tää se kierto🥹 mutta en haluu liikoja toivoa, te tiedätte sen karmeen tunteen ku se nega eibplussaksi muutu vaikka päällä seisois 🫠

Siis mun testi? Vai tarkoitatko Lilankan? Mutta mä nään @Lilanka kyllä sunntestossä ihan selkee. Mut tekeekö ne tommosia ?

Siis kyllä mua nyt jännittää Oisko tää se kierto🥹 mutta en haluu liikoja toivoa, te tiedätte sen karmeen tunteen ku se nega eibplussaksi muutu vaikka päällä seisois 🫠
Mun mielestä teillä molemmilla näkyy! Lilankalla selvemmin, mutta sulla myös kevyt haamu.

En tiiä miksei vieläkään FF oo näyttänyt et ovis olisi ollut 🤔

Liitteet

• Screenshot_20260701-201854.png
    Screenshot_20260701-201854.png
    211.8 KB · Katsottu: 16
21477.jpg
Edellinen kierto oli semmonen että tuo punainen poikkiviiva kulki 36,40 asteella.luteaalivaiheen lämmöt tota luokkaa myös viimekierrossa..aika alhaista tähän asti. @Mamiksx5 mua kyllä jänskää sun lopputulos todella🤞🤞🤞🤞

Screenshot_20260702-081119~2.jpg
Sinne sukelsi odotetusti 🫠 mikä siinä onkin et vaikka ei yhtään usko enää raskauteen nii kyllähän mä eilisen illan selasin käppyröitä missä ois lämmöt tippunu mut noussut takas ja tullu posi.. mut kyl nyt on jo niin taputeltu kierto ku voi vaan olla, menkkojen pitäis tänään alkaa..

@Mamiksx5 täällä kans jänskätään sun tulosta 🤩

@Lilanka jospa ois vaan välitipahdus ja huomenna taas lämmöt ylhäällä 🤞🏻

Pitää toivoa. On noi tietty coverlinen yläpuolella vielä hyvin 🤔 Tänään en tehnyt aamulla testiä, mutta huomenna taas aattelin 😄

Takaisin