Kyllä täällä ehkä voi jo alkaa valmistautua tulevaan. Ourakin valittelee korkeita leposykkeitä ja etovaa oloa tulee, jos syömisestä liikaa aikaa + illalla söin ihan tuhdin iltapalan ja silti herätessä hirveä nälkä.
Eiköhän sitä testailemaan pääse ma tai ti, haluan hakea näytöllisen testin puolisolle näytettäväksi, mutta huomenna töissä yhden juorukellon kanssa, niin enpä osta.
Nimim. Meidän naperosta puoliso luuli, että mulla on korona, kun laitoin kuvan testistä ennen töihin lähtöä.
Ihmeellisen monta piinailijaa on kyllä nyt Plussatuulia kaikille!
Meikäläinen oli eilen viettämässä tyttöjen iltaa joten lämmöt virheellisesti nyt koholla. Aamun ovistesti oli vielä nega. Iltapäivällä eggikset. Katsotaan illemmalla mitä testi näyttää mut tänään pitää heilutella peittoja
Mulla nyt kaksi päivää pistelyä takana ja illalla tulee kolmas annos. Heti ekan pistoksen jälkeen nousi lämmöt aika reilusti. Ja viime yön jälkeen nousi vielä lisää. Mut viime yö oli pahoinvoinnin takia niin katkonainen, että laitoin epävarmaksi ton lämpötilan.
Vatsa aivan ruikulilla ja migreenit iskeneet molempien pistosten jälkeen. Viime yönä jatkui tosiaan pahoinvointi ja päänsärky pitkälle aamuyöhön. Itse pistäminen ei tunnu miltään. Eilen lääke ihan aavistuksen kirveli. Sen verran, että varmistuin siitä, että menee perille asti eikä jää neulaan. Määrät niin häviävän pieniä. Pieniä tuntemuksia alkanut tuntua, lähinnä paineentunnetta. Ja treeni tuntui ihan julmetun raskaalta. Meinasin oksentaa ja pyörtyä.
Tosiaan monella joko nyt jännät päivät tai pian! Toivottavasti mahdollisimman moni saisi plussaa piakkoin!
Itse päätin aloittaa lugesteronit huomenna ellei sitten lämmöt menekkin hirveän paljon alemmas. Ärsyttää kyllä vähän valmiiksi kun aamuin illoin pitää laittaa ainakin 10 tai ehkä jopa 12 päivää. Ellei sitten toki testi positiivinen jolloin monta lisää viikkoa. Toki sitten jos plussa tulisi testiin niin ei niin paljon haittaisi niiden laitto. Muuten vaan ennen sitä se epävarmuus jos ei tulekkaan plussaa että jos turhaan ns. pitää niitä käyttää...
@Nukkelapsi Kiva, että pistäminen ei tunnu ikävältä, mutta onpa harmi että muuten sitten tullut rajuja sivuvaikutuksia. Onkohan noilla mahdollisuutta helpottaa, kun keho tottuu vai onko siitä tietoa?
@Kali Toivotaan nyt, että lugeista olisi apua ja ei tulisi niitä popsittua turhaan.
Mä oon tikuttanut ovista, oli jo vähän tummemmat viivat kp11/12, mut haaleni. Eiköhän se ole normi kp17-18 vasta.