Kaikille jotka mittailee vähän ”miten sattuu” niin mä käytän whenmybaby.com sivustoa converttaa mun lämmöt. Oon asettanut itselle kello 6 mittauksen mutta taapero herättelee joskus aiemmin ja sillon katson et Ok en saa varmaan enää 3-4h unta enää ja käännän tuolla mun lämmön kello kuudeksi. Ja joskus herätään myöhemmin ja sama homma.
@Kumpare hyvännäköinen dippi siellä dpo6

jännään täällä sun testaamista

tilasin oman bbt mittarin Kärkkäiseltä, 14,90 tais olla hinta. On kyllä hauska sun käppyrä, , oliko tää testi apteekin ultra? Toivotaan että plussaksi muuttuu
@Mamiii isot tsemppirutistukset

ootko katsonut meneekö sulla jokatoinen kierto luteaali vaihtelee? Voiks olla että kummalta puolelta ovuloi? En siis tiedä onko se mitenkään mahdollista että luteaali pituus määräytyisi sen mukaan kun mulla kans käsitys että se olisi ns. Vakio.
Jos haluaa sen oviksen vahvistaa niin dpo7 on hyvä päivä progen mittaukseen.
Samoin
@Kali , joskus se ovis menee ohi laitteilta. Tsemppirutistus sinne kans

Jännityksellä odotellaan miten sun kierto päättyy

@Pogo mulla luteaalituki tasaa lämpöjä, vaikka ei olekaan niin paljon kokemusta ilman tukea, oliko mulla yksi mittauskierto ennen prgesteronia. Nyt alkaakin kolmas kierto progesteroninkanssa ja viime kierrossa kyllä tiputteli , sitä edellisessä ei. Mutta voihan se progekin aiheuttaa tiputtelua. Sulla oli kyllä lupaavat käppyrät, pahoittelut negasta

ja samoin olen ajatellut että kun dpo13 aamulla testaan ni en itse enää illalla ota proge, mulla vaan iltaisin. Ja sitä voi sit jatkaa jos dpo14 tulisikin plussa tai myöhemmin. Tämmöstä redditissä luin että oli sit vaan aloittanut uudelleen kun sai myöhäisen plussan ja kaikki menikin hyvin.
@Syssymyssy olumo minkälainen nosto thyroksiinissa? Mä otatin puhdin kautta labrapaketin, koska pelkkä d on niin kallis, yli 90€ ja tää paketti oli 79€, siinä oli myös tsh ja ferritiini mm. Sattumoisin sit taas tsh koholla, 3,793(0,5-3,6). Otin digilääkäriin heti aamusta yhteyden ja nostetaan neljänä päivänä viikossa 25mikrog. Kuukauden päästä sit uudet labrat. Toivottavasti ei nyt oo mitään haittaa tähän kun just ovis tulossa tässä. Että nosto kerkeis vaikuttaa.
@Puolikuu Kivoja piinapäiviä sinne

Testaillaanko millon vai odotellaan rauhassa

@Ootus tervetuloa mittailemaan! Kannattaa vaihtaa mittaus suun kautta, on tarkempi

itse käyttäisin ff overridea eli laittaisin manuaalisesti oviksen tuohon kp18. Mutta voi tietysti antaa olla ja pitää mielessä että onkin mahdollisesti vähemmän dpo t . Testailen itse yleensä ihan liian aikaisin dpo7, viime kierrossa sain venytettyä muistaakseni dpo9. Mutta dpo 10 oon saanut kolme edellistä plussaa, tosin olivat juuri ja juuri havaittavissa . Jokos tänään testasit?
@Nellinen tervetuloa sinullekin mittailemaan ja kuumeilemaan

Pahoittelut keskenmenosta
@rrro harmi negasta, mutta vielä on aikaa plussata. Itsekin aikainen testailija mutta sen kun tiedostaa niin

@hiiru ihanaa odotusta sinne
@Noora992 paljon sinne hermoja tuon megapitkän kierron selätykseen
Huhhuh täältä ei kyl kannata olla pimennossa näin kauan, toki oon pikaisesti lukenut teidän viestejä ja ehkä reagoinut, mutta teki ihan hyvää nyt tässä kiireen keskellä hieman taukoa ettei ihan koko ajan kyttäile mitä täällä tapahtuu.
Eilen testasin ekan ja ei kyllä ollut lähelläkään tätä vahvuutta.tänään ihan järkyt eggikset niin pakko tehdä illalla vielä uusi testi, toivottavasti olis jo plussa koska se on vika testi, jäi viime kierrosta kolme yli niin jos nyt ei tarttis uutta pakettia hakea.
Toissapäivänä oli talletusyritys, mutta ei päästy loppuun asti. Tänään ja huomenna sitten varmuuden varuiksi kuppitalletus.
Mä aloitin reumaan biologisen 5. tätä kuuta ja toinen annos laitettiin sunnuntaina, maanantaiaamuna silmät punasena ja nyt sit tänään otin digilääkäriin yhteyden ja pistin kuvan mukana ja sain antibioottitipat, ekat jo auttoi tähän ihme tunteeseen et on ihan sikaväsynyt olo silmissä ja valonarkuus. No vajaa kaksi viikkoa niin näkee tuleeko uudestaan kun laitan taas biologisen et onko sivari siitä vai sattui vaan tähän nyt sattumalta. Kurkku kipeenä ollu kans ja sitä vastaan nyt popsin vitskuja taas hieman enemmän.
Puhdista otatin d ja ferrin ja muitakin arvoja ja tsh oli siinä kans , siitä mainitsinkin jo ylempää. D vitamiini oli 112 ja herkkä crp 1.9, ferritiini 91. Viimeksi mitattiin ferri ja oli 130 ja silloin oli ollut kovempi flunssa mitä nyt on. Tää on nyt tämmönen yrittää tulla , pikkuhomma. Toivottavasti selätän!