BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä hankin viime kesänä jonkun BT mittarin mikä on yhdistettynä premomiin. Kopioin tuosta sen lukeman FF:ään vaikka kyllä premomkin käyrät piirtää mutta saattaa heittää päivällä se mihin oviksen merkkaa.

Tänään se ovistesti muuttui positiiviseksi nyt illemmalla eli huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitäis lämpöjen olla noussut. Mulla on aina nousut tapahtunut tosi nopeasti plussan jälkeen.

Laskin että meidän kihlajaispäivänä ois ehkä dpo 9 tai 10 eli siihen asti vähintään pitäis odottaa. Toki parempi pidempään mutta nähtäväksi jää miten pitkään maltan. Ei onneksi ole tekstejään kotona millä testaus enkä jaksaisi hankkia turhaan.

@Elliania mä mittaan ouralla ja tiedot saa siirrettyä suoraan Fertility Friendiin. Oon nyt muutaman kk käyttökokemuksella kans tykänny sen selkeydestä. Helppo myös merkitä muita oireita ja sit verrata päällekkäin aiempiin. 😊

@Pogo löytyikö ovisplussaa? Ikävää et joudutte vielä odotteleen vaikka toive olisi jo yrittää. ❤️

@Mamiksx5 miten siellä menee? 😊

Mulla tänään dpo 8 ja lämpökäyrä näyttää tosi nätiltä, aika tasaista nousua. Voi kun toissapäivän nipistelyt alavatsalla ois ollu kiinnittymisestä. 🥹 Aion malttaa vielä testaamista ainakin maanantaihin.
Rinnat on myös hieman arkana ja turvoksissa, mutta se on kyllä yleinen oire myös peruskierroissa.. oon myös nukkunu päiväunet kahtena edellisenä päivänä mikä ei oo kovin tavallista 😴

Liitteet

• IMG_1272.jpeg
    IMG_1272.jpeg
    349.1 KB · Katsottu: 21
@Karkki12 ovisplussa löytyi ja nyt jään odottelemaan milloin lämmöt nousee ja vahvistuuko ovis näille hetkille lämpöjen mukaan vai jääkö ovuloimattomaksi kierroksi.

Tän kierron käyrästä en ota mitään selvää. 🙄 Parit krapulapäivän lämmöt laitettu laskuista pois alkukierrossa, koska tuli otettua alkoa tapaninpäivänä ja vuoden vaihtuessa 🥂😅 mutta sitten tuli tuo outo lämpöpomppu ennen kuin droppasi kunnolla. Ehkä ovis saattoi olla jossain kp11-12 akselilla? Nippailuja oli useempana päivänä, mutta tavanomaisia oviskipuja en oikeastaan tuntenut kuin vasta kp13 aamuna joka ei taas käyrän mukaan ehkä enää sovi ovispäiväksi.

1000034011.jpg

@Karkki12 sulla on kyllä tosi nätti käyrä. Mulla lämmöt kyllä oudon alhaiset kun kuitenkin progesteroni käytössä. Viime yönä palelinkin. Nostin asteella makkarin lämpöä. Mut voihan se nää pakkaset olla ja tietty rikkinäiset yöt kun taapero heräilee taas useasti. Tiedä sit.
Mutta testit negaa ja tänään dpo11.

Aamulla jäi joku roska just siihen viivan kohdalle ja sydän pomppas onnesta. Olin kyl niin surullinen kun tajusin ettei se ole viiva. Haluan sen tunteen, kun se toinen viiva siinä on 🥺🥺🥺🥺

Mulla on biologisen pistosta nyt 5 päivää ja ranne on jo parempi 🥳 Josko mä nyt saisin sitä motivaatiota liikkumiseen kun ei kipua ole ja kävis onnellisesti et kun pääsen treeneissä vauhtiin niin saa plussan testiin.

Mä katsoin et meidän talletukset sai nyt ff vaan Good arvosanan. -3 ja 0 oli mitä jos ovispäivänä oli jo myöhäistä ja mun sisus on tappanu jo noi -3 matkaan laitetut uimarit 🥴 Äh. Ens kierrossa pitää kyllä sitten kupilla tehdä enemmän et saadaan varmasti paremmat talletukset.
Harmillisesti osuu keskelle viikkoa ne ja miehellä duuniviikolla tietty raskasta.

IMG_9228.jpeg

@hiiru on kyllä kivat heitot lämmössä. Milloin sulla yleensä on ovis?

@Mamiksx5 mikä biologinen lääke sulla on? Mä olen käyttänyt eri syistä johtuen biologisia lääkkeitä ja tälläkin hetkellä mulla on migreenin estoon biologinen kerran kuussa pistettävä. Tää ei enää auta niin hyvin niin varmaan palaan takaisin tavallisiin lääkkeisiin kun en jaksa pistettäviä. Pistot ei ole mulle ongelma enää mutta niiden kaikki mahdolliset haittavaikutukset on.

Nyt juilii taas oikealta puolelta muniksen seudusta eli varmaan irtoava munis tai keltarauhanen on syyllinen.

@Mamiksx5 mikä biologinen lääke sulla on? Mä olen käyttänyt eri syistä johtuen biologisia lääkkeitä ja tälläkin hetkellä mulla on migreenin estoon biologinen kerran kuussa pistettävä. Tää ei enää auta niin hyvin niin varmaan palaan takaisin tavallisiin lääkkeisiin kun en jaksa pistettäviä. Pistot ei ole mulle ongelma enää mutta niiden kaikki mahdolliset haittavaikutukset on.

Nyt juilii taas oikealta puolelta muniksen seudusta eli varmaan irtoava munis tai keltarauhanen on syyllinen.
Mull cimzia nyt.

Mikähän megaovis mulla nyt on kun pieni juilinta alkoi oikealla puolella mutta se saattoi olla avanteestakin johtuvaa. Nyt myöhemmin alkoi huomattavasti kovempi ihan kunnon kipu vasemmalla puolella ja joudun suunnilleen kippurassa kävelemään kun sattuu niin paljon. On mulla ennenkin kipeitä oviksia ollut eli ei sen puoleen uus asia mutta harvemmin näin kipeää on tehnyt.

Takaisin