BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Jolinda oiii onpas jännittävää! Tosta on kyllä vaikea sanoa, että onko viivanpaikka vai orastava haamu. Huomenna taas lisää uittoa, voi kun tulis plussa 🤞🤞🤩

@Jolinda Tuossa näkyy selkeästi jotain!🥹❤️

@Malttamaton145 en ole yhtään varma kuinka pitkä mun luteaali on. Oon vasta 2 kiertoa mitannut lämpöjä niin edellisen kierron mukaan oli 16 päivä kun menkat alkoivat. Eli onko luteaali sitten 15 päivää?

@Jolinda kyllä siinä joku viivanpaikka/haamulainen erottuu, huomenna tai ylihuomenna uudestaan. Miten meni suunnittelukäynti muuten?

Hyviä piinapäiviä @Rollo , jospa se käyräkin näyttäisi ovista jo huomenna tai ylihuomenna. Saitko ihan testillä kiinni vai päättelitkö oireista? Tuo oviksen aikainen optimistinen olo on kyllä niin 🥰

@Malttamaton145 miten hyvännäköinen käyrä! Vielä on aikaa luteaalin loppuun mutta jännät päivät siellä kyllä menossa 👍

@Misheliini tsemppiä negatestin aiheuttamaan pettymykseen ❤️ Strategia viimeisen testin säästämisen suhteen kuulostaa järkevältä.

@Nukkelapsi en osaa sanoa ilman kokemusta ovistestailusta, mutta kyllähän noi aika vahvan näköiset viivat on.

@Puolikuu Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mulla myös samat kokemukset yrityksen alkuajoilta - alkuun oli menkat oli niukat ja epäsäännölliset, kunnes noin puolen vuoden jälkeen tilanne muuttui täysin. Toivotaan että on hyvä merkki palautuvasta hedelmällisyydestä 🌈

@Ness tsemppiä kilppariasioihin! Turhauttavaa kun niihin ei pysty yhtään vaikuttamaan muuten kukn lääkkeillä, eikä välttämättä olosta tiedä yhtään mihin suuntaan se on kallellaan. Mulla vuorostaan annoksen lasku käunnissä kun alkuraskaudessa jouduttiin nostamaan niin hurjaa vauhtia, lääkäri sanoi että jos liikatoiminnan oireita niin voin kokeilla hieman nopeampaakin laskua.

@Pantis mihin päädyitte yksityisellä käymisen suhteen? Tai mikä olis seuraava askel julkisella, tiedätkö? Kuulostaa kyllä niin niukalta että jokin hormonituki tai ainakin lääkärin konsultointi asiasta voisi olla paikallaan ❤️

@vauvahaave36 miten jakselet nyt?

Täällä reissussa, lämpömittari unohtui aikaisin la-aamuna kotiin joten ei taida tämän kierron käyrään taida tulla selvyyttä 😂 Pikkuisen viluinen olo viilenneessä talossa aamun ulkoilun ja sieniretken jälkeen. Saisi kyllä vuoto jo pian alkaa jos on alkaakseen (nyt kp35), alavatsaa kipristelee hermostuttavasti ja jonkin verran valkovuotoa on. Henkinen luteaalivaihe ja piinailu päällä vaikka näin epäselvällä oviksella ei varmaan pitäisi.

Muokattu viimeksi:
@Yrttiteetä tekisi mieli en saanut kiinni, mulla vain liuskatestejä nyt. Ensi kiertoon ostan kyllä CB digit käyttöön jos ei tästä onnistu.
Epäilen että mulla niin aikaisin aina ovis että ei ole tarpeeksi hormonia näyttämään joihinkin testeihin tummaa viivaa?..
Aiempina vuosina CB Digi näyttänyt ovisplussan kp12 tai 13 paikkeille aina ja olisikohan nytkin näin, oireet ainakin samat vanhat..

Apua 😍🤞🌈 kuvat testiajalla otettu 🥹 eilen limakalvo ultrassa oli "vain" 8mm, mutta näköjään sinne voi jotain yrittää silloinkin kiinnittyä.. nyt vaan toivon, että tämä pieni vihdoin pysyisi matkassa loppuun asti 🌈❤️
20251015_050511.jpg
20251015_050328.jpg

Liitteet

• Screenshot_20251015_050746_FF App.jpg
    Screenshot_20251015_050746_FF App.jpg
    114.8 KB · Katsottu: 74
@Jolinda eikä kuinka ihanaa! 😍 Lämmötkin näyttää lupaavalta. Näissä kyllä kaikissa näkyy nyt ihan selvästi, eikä tarvi tihrustaa. Aikaisin kyllä tuli viivat. Nyt tosiaankin toivotaan että kaikki menee loppuun saakka hyvin ❤️🌈

@Yrttiteetä tekisi mieli sielläkin mielenkiintoista, jos vuoto ei ole alkanutkaan 🌈

Täällä lämmöt laski aika paljonkin, toivon että ois vaan joku droppi eikä luteaalin loppua tarkoittava. Heti ne pienimmätkin toivonrippeet katoaa. Innostuin itseasiassa ihan hetken mielijohteesta eilen illalla testaamaan, kun @Jolinda myös oli testiä tehnyt 🫣Mutta täällä negaa. Testaan seuraavan kerran varmaan vasta viikonloppuna, jos on tarvetta. Katsotaan nyt.

Liitteet

• Screenshot_20251015_070131.jpg
    Screenshot_20251015_070131.jpg
    185.6 KB · Katsottu: 30
@Jolinda oiii, onnittelut ja hurjasti tarrasukkia sinne nyt! 😍😍🩷 Taisin joskus siitä omastakin limiksestä tärppikierrossa kirjoitella, et se oli aika onneton, mut ei se tosissaan aina ole niin merkitsevä asia! Ihania uutisia 🥰

Apua 😍🤞🌈 kuvat testiajalla otettu 🥹 eilen limakalvo ultrassa oli "vain" 8mm, mutta näköjään sinne voi jotain yrittää silloinkin kiinnittyä.. nyt vaan toivon, että tämä pieni vihdoin pysyisi matkassa loppuun asti 🌈❤️View attachment 149052View attachment 149053

Paljon onnea @Jolinda ihan mahtavaa! 😍

Satuin huomaamaan, kun meinasin että alan lämpöjä mittaamaan, mutta sitten luovuin ideasta kuitenkin.

Kiitos kaikille onnitteluista 🥹❤️🌈 on tää aika ihmeellistä, että eka suunnitellaan edellisenä päivänä ivf ensi viikolle, käydään ostaa monen sadan euron lääkkeet ja sit käykin näin.. nyt vaan kun pysyisi matkassa 🌈 täällä laski tänään lämmöt vähän, mutta tiedän että voi olla ihan normaalia, ei tässä auta kuin odotella.. tänää testi oli mun mielestä vähän selvempi tuoreena kuin eilen, mutta vaikea vertailla.. pitäis testailla joka toinen päivä niin sen eron näkisi 😅 ei auta kuin odottaa ja katsoa mihin tää johtaa..

@Malttamaton145 oon pahoillani negasta ja lämpöjen putoamisesta, mutta näin aikaisessa vaiheessa ei tietenkään oo toivo vielä menetetty. Miltä sulla lämmöt näyttää tänään?

Liitteet

• Screenshot_20251016_063632_FF App.jpg
    Screenshot_20251016_063632_FF App.jpg
    120.4 KB · Katsottu: 87
  • 20251016_062847.jpg
    20251016_062847.jpg
    723.6 KB · Katsottu: 89
Kiitos kaikille onnitteluista 🥹❤️🌈 on tää aika ihmeellistä, että eka suunnitellaan edellisenä päivänä ivf ensi viikolle, käydään ostaa monen sadan euron lääkkeet ja sit käykin näin.. nyt vaan kun pysyisi matkassa 🌈 täällä laski tänään lämmöt vähän, mutta tiedän että voi olla ihan normaalia, ei tässä auta kuin odotella.. tänää testi oli mun mielestä vähän selvempi tuoreena kuin eilen, mutta vaikea vertailla.. pitäis testailla joka toinen päivä niin sen eron näkisi 😅 ei auta kuin odottaa ja katsoa mihin tää johtaa..

@Malttamaton145 oon pahoillani negasta ja lämpöjen putoamisesta, mutta näin aikaisessa vaiheessa ei tietenkään oo toivo vielä menetetty. Miltä sulla lämmöt näyttää tänään?
Onnea vielä 🥰
Mä aion jos plussa suodaan niin vertailla just 8 ja 10 päivää, sit toiseen vierekkäin 9 ja 11. Näin kun katsoo sun 8,10 niin on hyvin vahvistunut 😍😍😍

Hei kaikki, ovistestit näyttää positiivista ja lämmöt on nyt alenemaan päin. Lämpöjenkin mukaanko ovis?

Huomenna pitäis kohota lämmöt voimakkaasti, niin silloin tietäisi, että ovis on ollut tänään. Miltä teistä näyttää?

Liitteet

• Screenshot_20251016_080350_FF App.jpg
    Screenshot_20251016_080350_FF App.jpg
    120.8 KB · Katsottu: 49
Tänään lämmöt taas korkeammalla. Vertailinkin mun aikaisempia kiertoja sekä plussakiertoja, niin tää on mulle tyypillistä. Tietysti se lämpöjen lasku aina on sellainen jonkinlainen shokki jota ei toivoisi lainkaan. Naama kukkii, nenä taas aamuisin tukossa. Eilen tuli sarjassa sellaisia pistelyitä alavatsaan. Mielialakin heittelee.

Testasin kyllä sitten eilenkin taas hetken mielijohteesta. Se siitä, testaan vasta viikonloppuna 😂
En nyt testeistä mainitse mitään, koska näköjään sama jatkuu että taas tulee niitä tiirailua monesta eri kulmasta joka välissä. Oikeen kunnon viivalasit päässä 😂
Ihailen kyllä suuresti @Puolikuu sinua, sinnikkyydestä olla testaamatta.

@Jolinda 😍 Voi että, oon niin onnellinen teidän puolesta. Oon kuullut monta onnellista tarinaa siitä miten on hoitosuunnittelut aloitettu/alkaneet ja sitten tuleekin plussa. Päivittelethän tänne testien vahvistumista vielä? 🤩

@Saaruski näyttää hyvältä! Mulla lämmöt tekee hetkellisen dropin, kunnes nousee vähän ja sitten siitä vielä uusi nousu. FF tarvii sen 3 päivää lämpöjen nousua että vahvistaa oviksen ajankohdan 🤗

Liitteet

• Screenshot_20251016_082111_edit_880630730016929.jpg
    Screenshot_20251016_082111_edit_880630730016929.jpg
    187.7 KB · Katsottu: 32
Takaisin