No sitä mä meinasin kanssa et eikai nyt vielä voi ollaVoi liittyä ovulaatioon, dpo3 on vähän liian aikanen kiinnittymiselle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sitä mä meinasin kanssa et eikai nyt vielä voi ollaVoi liittyä ovulaatioon, dpo3 on vähän liian aikanen kiinnittymiselle![]()
Kellon lämpöjähän ei oikein voi verrata aamulämpöön, sillä kello mittaa koko yön ja arvioi siitä sen keskilämmön kun sit taas aamulämpö on aamulämpö@Ness no tavallaan enimmäkseen käytän premom sovellusta ja se ei piirrä noista kellon arvoista mitään käyrää niin oon sit kainalolämmön ottanu aina sinne. FF ottaa suoraan terveystiedoista kellon lämmöt niin sitäki sit seurailen, mut nyt en enää tiedä mitä kannattaa katsoasen verran liikuin aamulla et kävelin olohuoneeseen sohvalle istumaan kun kuumemittari oli jäänyt sinne, mut en usko et se kuitenkaa nostais lämpöjä ihan niin paljon. Kello näytti 36.33 astetta ja kuumemittari 36.7 kuitenki
kellon lämmöt voi kyllä olla mitä sattuu, kun toi 8kk tyttönen nukkuu meidän kanssa ja mulla käsi aina missä sattuu ja suurimmaks osaks tyynyn alaa niin en tiedä onko kädessä ees verenkierto kunnossa aamusin
![]()