BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua alko vähän hävettää mun kuvaspämmi ni aattelin et alan himmailee sen kans 🙈 mut täs oli aamun pc ja sofi (eli dpo12):

View attachment 117336
Hei toi pc näyttää samalta ku oma dpo12 esikoisesta😍 ihanaa❤ ihanaa kun voi aidosti iloita jonkun raskaudesta❤

Hitto soikoon, menin laskee hcg laskuril, et mitä oletetusti olis hcg jos tollo dpo9 olis kiinnittyminen ja oletus hcg arvo ennen raskautta 3 (km jölkeen oli 2.9, tiedä sit mikä tarkka/todellinen), niin itseasiassa vasta huomenna olis 12🤔 jos tuplaantumisaika 48h. Eli eihän tosiaa testis viel näkyiskää tänää mitää. Tol 3 arvol mun testit ja testausajankohta esikosesta natsais todellakk, et dpo6 kiinnittyminen ja dpo10 haamujen haamu 10 herkäl testil.

Mitä sanoo arvon raati, pistänkö sittenki tänää viel yhen lugen ja testaan huomen? Mul tosin pc vaan, mut eikös @Nurppu saanu sillo heinäkuus veriarvon mukaa 9 jotai näkyvii?

Liitteet

• Screenshot_20221127-165808_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20221127-165808_Samsung Internet.jpg
    386.1 KB · Katsottu: 118
Hei toi pc näyttää samalta ku oma dpo12 esikoisesta😍 ihanaa❤ ihanaa kun voi aidosti iloita jonkun raskaudesta❤

Hitto soikoon, menin laskee hcg laskuril, et mitä oletetusti olis hcg jos tollo dpo9 olis kiinnittyminen ja oletus hcg arvo ennen raskautta 3 (km jölkeen oli 2.9, tiedä sit mikä tarkka/todellinen), niin itseasiassa vasta huomenna olis 12🤔 jos tuplaantumisaika 48h. Eli eihän tosiaa testis viel näkyiskää tänää mitää. Tol 3 arvol mun testit ja testausajankohta esikosesta natsais todellakk, et dpo6 kiinnittyminen ja dpo10 haamujen haamu 10 herkäl testil.

Mitä sanoo arvon raati, pistänkö sittenki tänää viel yhen lugen ja testaan huomen? Mul tosin pc vaan, mut eikös @Nurppu saanu sillo heinäkuus veriarvon mukaa 9 jotai näkyvii?
Joo 9,0 näky haamulainen pc:ssä! Ja niihän vaan on täski ketjus ollu vähä myöhempiä plussia ❤️ ehkä saattaisin yhen päivän vielä jatkaa? Mulla on muuten ohjeistus jatkaa enää kaks päivää ja sit lopettaa. Mitenhän uskaltaa lopettaa 👀

On kyl hyvät viivat dpo:iin nähden @Nurppu 😍

Kyl mä kans @Juliet92 laittaisin sinuna lugen ainakin vielä yöksi. Onhan nuo varhaiset päivät näkyä testissä. Ja jos nyt ei niin päivän päälle oo seuraavan kierronkaan suhteen. Mulla alkoi viime kierrossa ihan ajallaan menkat vaikka vaan yhden päivän ehdin olla ilman eli dpo 12 laitoin viimeisen lugen.

Hui tuo on muuten aika jännittävää myös @Nurppu lopettaa luget noin ajoissa. Mutta eiköhän ne ammattilaiset tiedä mitä tekee kun ohjeistivat noin.

Joo 9,0 näky haamulainen pc:ssä! Ja niihän vaan on täski ketjus ollu vähä myöhempiä plussia ❤️ ehkä saattaisin yhen päivän vielä jatkaa? Mulla on muuten ohjeistus jatkaa enää kaks päivää ja sit lopettaa. Mitenhän uskaltaa lopettaa 👀
Näin muistelinkin. Tyhmää vatvomista toisaalta ja varma et ne menkat sielt alkaa kuha luget lopettaa, mut nytku menin tutkii tota ni jäin mietteliääks. Ton taulukonki mukaa just sopis @lepus timidus myöhänen plussa just myöhäsemmän kiinnittymisen kanssa ja jos lähtötaso ei korkeammasta päästä.

Aika pelottavaa varmasti lopettaa luget. Mut ilmeisesti näin tehdään tuoresiirroissa ja luonnollisee kiertoo tehdyis passeis jos ei todettu häikkää omas keltarauhases? Mä varmaan jatkasin sinne rv10 jos ny huomen plussaisin, ku lyhyttä luteliaalia ollu ni ihan just in case.

@Summerwalk ja @Kultahippi ja @Nurppu ei se yks päivä nyt kiertoa paljoa pidennä😁 nopeesti ne menkat alkaa sielt kuitenkin ja letroil pitäs ovis tulla ajois. Pistän nyt sit tänää viel.

Ärsyttää nyt vaan jäädä pohtimaan et jos nyt sielt tuliski oikee myöhäne plussa ja tän päivän jälkee en enää ota ni onkoha sit huono🤔 noh en kyl jää mitää ylimyöhäsy plussaa varmuude vuoks oottelee.

Mä oon inssiaikoina lukenu jonku tutkimuksen mis todettiin että keskimäärin siirtojen yhteydessä siit keltarauhastuesta on apua (muistaakseni selittämättömästi lapsettomilla siis) just siin kiinnittymisen aikoihin mut ei enää sit kauheest sitä kauemmin. Ei haittaakaan, mut että turhaa. Oon sit hyväksyny sen. Mut nyt eka kerta ku on plussa testissä ja pitäs lopettaa 👀

Ei vitsi mul oli äsken parin tunnin draamahetki keskenäni tääl. Tein kuuen aikaan medigoon ja pc:n samast pissasta. Eilenki tein illalla samast pissasta. Pc oli tummempi ku eilinen mut medigoo näyttiki ehkä jopa vähän vaaleemmalt ku eilinen. No pc:n tummumisesta huolimatta vietin sit kaks tuntia ihan maani myyneenä et nyt se meni kesken ja eikö täs jotai menkkakipuiki oo että ihan selvä peli. Sit totesin et äh, se medigoo näytti kyl jotenki väärältä jo kasteluhetkellä, pakko tehä uus 🙈 ja uus näytti kastumishetkellä taas normaalilta ja kyl mun mielest se on nyt taas selkeesti tummunu. Ja menkkanivutki katos mystisesti heti ku näki et tummu sittenki 👀 Mut siis, aika ahistavaa että tollasta laatuheittelyä sit noissa medigoossa! Onneks testasin uusiks, olin ihan masiksissa 🙈 nyt taas parempi mieli!

PXL_20221127_183521484~4.jpg

Ja selvyyden vuoks, tällänen oli siis tämä ero "varman keskenmenon" ja huojennuksen välillä... 🤦 Kyl nää jutut välillä paisuu omas päässä hullun kokosiks ja sit jälkikäteen saa ihmetellä et mitä kävi 🤦 alempi siis se minkä takia möin maani.

View attachment 117356
Sympatia sille että tuli säikähdys! Tuon uuden testin perusteella kaikki on luultavasti kunnossa! 🌈❤️

Ja selvyyden vuoks, tällänen oli siis tämä ero "varman keskenmenon" ja huojennuksen välillä... 🤦 Kyl nää jutut välillä paisuu omas päässä hullun kokosiks ja sit jälkikäteen saa ihmetellä et mitä kävi 🤦 alempi siis se minkä takia möin maani.

View attachment 117356
On noissa eroa!! Ymmärrän pelästyksen! Onneksi siitä selvisit ja laatueroa.
Ja noi menkkatuntemuksetkin kuuluu asiaan.

@Nurppu No joo onhan noissa pieni sävyero vaikka kummassakin viiva hyvin selvä. Onneksi oli varatesti mistä tehdä. Ymmärrettävä reaktio ❤️ Vaikka kaikki näyttääkin olevan ihan just niin kuin pitääkin 🥰
Kiva kun jaksat laitella meille päivityskuvia testeistä. Täällä jännitetään niin kovin kaksipäisen puolesta!

Ompa kätevä taulukko. Eli jos mullakin ois esim vasta dpo12 kiinnittyminen ollut, niin tosiaan dpo15 hCG ois ollut 6-10 nurkilla ja siksi haamuili vasta dpo15. 🤔

@Nurppu olipa jännä hetki ja (minä jos kuka :D) ymmärrän varsin hyvin siitä tulleen paniikin! Niin hyvin tummenee, että ei varmasti tuosta ykskaks haalene enää! Vieläkös lämpöjä mittaat? Milloin sun laskettu aika ois? :)

Iik tänään mun ultra puolelta päivin, tuun sit kertoilee palailenko tänne kunnolla vai menenkö heinäkuisiin roikkumaan uudestaan 🙈

Onpas sulla jännät paikat @lepus timidus ❤️ Eiköhän siellä kaikki ole niin kuin pitääkin, vähän vaan myöhäisempi kiinnittyminen. Tuu sit joo kertoo meille ennen kun häviöt heinäkuisiin 😊

Täällä lämmöt hienoisesti noususuunnassa joten eiköhän se ovis eilen ollut ✌🏻Miehelle vielä eilen vähän leikillään ehdotin pupuilua, kun ajattelin että raukka traumatisoitui lauantaista, mut kun tarttui heti syöttiin niin varmisteltiin sit vielä 😅🙈 Nyt saa lähteä reissuun, lupa myönnetty 😆

CC80DE1A-EC06-46A1-BAA2-2F03941F489F.jpeg

Ompa kätevä taulukko. Eli jos mullakin ois esim vasta dpo12 kiinnittyminen ollut, niin tosiaan dpo15 hCG ois ollut 6-10 nurkilla ja siksi haamuili vasta dpo15. 🤔

@Nurppu olipa jännä hetki ja (minä jos kuka :D) ymmärrän varsin hyvin siitä tulleen paniikin! Niin hyvin tummenee, että ei varmasti tuosta ykskaks haalene enää! Vieläkös lämpöjä mittaat? Milloin sun laskettu aika ois? :)

Iik tänään mun ultra puolelta päivin, tuun sit kertoilee palailenko tänne kunnolla vai menenkö heinäkuisiin roikkumaan uudestaan 🙈
No juurikin looginen selitys myöhäselle plussalle👌

Mulla kyllä nega edelleen, täällä tuskin enää myöhänen kiinnittyminen kyseessä. Ei enää kirpassu ku vkl jo käsitteli nega-angstit. Tulipa tuokin testattua. Lämmöt vaan ei nyt loogisesti laskenu, kun kahdessa edellisessä kierrossa missä kans ollu luget käytös, ni lähteny tasasesti laskee täs kohtaa.

Liitteet

• Screenshot_20221128-071800_FF App.jpg
    Screenshot_20221128-071800_FF App.jpg
    391.1 KB · Katsottu: 122
@Juliet92 harmi että ei kääntyny plussaks 😔 mutta tosi kätevä toi sun taulukko! Jännä että lämmöt käyttäyty erilailla. Mullaki tosin tainnu olla vähän vaihtelua lämmöissä lugejen kanssa, tokal kerral pomppas ylöspäin ku lopetin 🤔

@Summerwalk jee, ihanaa että saitte oikeen kunnolla hyödynnettyä kuitenki oviksen! 😊 Onneks mies siirsi matkaa! :D

@lepus timidus mulla oura mittailee ni ei oo loppumassa heti 😅 katotaa miten kauan tulee FF:n merkkailtua! Laskettu aika vaihtelee lähteen mukaan, vau.fi laskuri sanoo 8.8.2023 hedelmöityksestä laskettuna ja sehän nyt on tarkasti tiedossa :)

Täs tän päivän lämmöt:

Screenshot_20221128-092341.png

Takaisin