Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I feel youNy taas kotona pÀivÀn seikkailuilta! Tein tÀnÀÀn vielÀ mun illan "virallisen" testin ja pc:n joita kÀvin ostaa kasan :) nÀyttÀis ainakin tÀl hetkel tosiaan tummuvan medigoo ja pc:kin ihan kannustava!
View attachment 117325
View attachment 117326
Kiitos alustavista onnitteluista, kyllÀ on ihanaa huomata ettÀ pieni kakspÀinen on jaksanu nÀin hienosti tsempatamut niinku @Kultahippi sanoit niin kyl on hirveen pelottavaa. Joka kerta ku teen testin ni kourasee mahasta ettÀ ehkÀ siinÀ ei tÀnÀÀn nÀykkÀÀn mitÀÀn. Voi kun jaksais tummua tummemmaks ku heinÀkuussa niin uskaltais toivoa.
TÀÀllÀ oli aamupissasta pc ja sofi vÀhÀn tummemmat ku eilenja sofi selvÀsti tummempi ku heinÀkuun dpo12. Ajatukset alkaa varovaisesti kÀÀntyÀ toiveikkaiks!
Merkkasin ny FF:nki positiiviset testit. LÀmmöt jatkaa tasaista menoa.
View attachment 117330
Toiveet, haaveet ja ilo ei tee teille kummallekaan mitÀÀn pahaa. â€â€ nauti, nauti, nauti. â€@Onnenomena joo nyt dpo 12virallinen testipĂ€ivĂ€ on ens to eli dpo 16! Voikun tummuis sinne asti
Ja kiitos kaikille onnitteluista, myös aiemmista, nyt vÀhÀn varovaisesti uskallan ottaa niitÀ vastaankin! Vaik heti pelottaakin ettÀ liian aikasin innostuin. Mut ei siitÀ pessimismistÀ oo mitÀÀn hyötyÀ nyt. Jos se putoo kyyistÀ ni sit se putoo enkÀ mÀ voi sille ny mitÀÀn!
@Summerwalk mÀ kattelin sitÀ dpo6-7 lÀmmönpomppimista ettÀ oliko siinÀ joku yritys lÀhteÀ taas sinne hullulle siksakille mitÀ mul aiemmin oli. Ja sit ei lÀhteny vaan jatkuki tasasena. Musta tosi jÀnnÀ! Onko mulla niin et siksak tulee kun on kiinnittymisvaikeuksia? Vai onko siksak se mikÀ pilaa kiinnittymisen ja nyt lugesteron tasoitti hormonit kriittisellÀ hetkellÀ! Ei voi tietÀÀ!
Ihan tÀssÀ tulee tippa linssiin, tÀÀ on jo selkee juttu! Onnea onnea onnea ja spÀmmÀÀ ihmeessÀ lisÀÀ kuvia pÀivien edetessÀMua alko vÀhÀn hÀvettÀÀ mun kuvaspÀmmi ni aattelin et alan himmailee sen kansmut tÀs oli aamun pc ja sofi (eli dpo12):
View attachment 117336
MÀ en kestÀ kuinka ihanaaMua alko vÀhÀn hÀvettÀÀ mun kuvaspÀmmi ni aattelin et alan himmailee sen kansmut tÀs oli aamun pc ja sofi (eli dpo12):
View attachment 117336