BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Summerwalk ihanaa että lounastreffit onnistu! Ajotus kuulostaa oikeen hyvältä :)

Tein nyt mun "virallisen" iltatestin. En tiiä, olisko se vähän tummempi. Ei auta ku odotella 🤔

View attachment 117303
Mä aion olla nyt se eka joka ONNITTELEE raskaudesta! Onnea! ❤️ Toi on nii selkee tummuminen jo et eikai tuollaista voi mikään muu kuin pieni kyytiläinen aiheuttaa?! 😍

Ymmärrän hyvin että ootte optimistisia, minäki olisin jos olisin teijän asemassa 🙈 mut mä vaan oletan et se on taas kemiallinen. Tuntuu et liian hidas tummuminen! Mut niiku sanoin ni katotaan, olishan se ihanaa olla väärässä, en kiistä ❤️

Tämänkin ruudun takaa Nurpun tän illan testi näyttää vahvemmalta 🤩🌈🌈

Millä te seuraatte lämpöjä, ouralla vai ihan lämpömittarilla?
Mä mittailein Ouralla! Ja siis kaivelen sieltä pilvipalvelusta ne tarkemmat arvot, kun se appi ilmottaa yhen desimaalin tarkkuudella mut pilvessä on kahen desimaalin tarkkuudella 🙈 ja tosiaan mä oon vaan helpottanu elämää ja lasken 37,0:sta sen Ouran ilmottaman erotuksen. Tänään esim oli Ourassa +0,19 ni raportoin fertility friendiin 37,19 :P

Ymmärrän hyvin että ootte optimistisia, minäki olisin jos olisin teijän asemassa 🙈 mut mä vaan oletan et se on taas kemiallinen. Tuntuu et liian hidas tummuminen! Mut niiku sanoin ni katotaan, olishan se ihanaa olla väärässä, en kiistä ❤️
Pyh ja pah! Dpo10 oikein hyvä! Paljon selvempi kuin oma aika varmasti dpo10 esikoisesta! Uskallan kans ton perusteel jo onnitella kyytiläisestä😍

@Unis ite mittaan kainalosta digimittaril.

Mä täällä nautiskelen hehkuviinistä. Luin just et mahdollisesta kiinnittymisdipistä vois näkyä kahen päivän päästä testistä, mut oma usko ei riitä siihen et posiks muuttuis. Vaikka toisaalta omien laskujen mukaa esikosta päivälänmöissä oli selvö dippi n. Dpo6 ja dpo10 juuri ja juuri käänneltävä haamu. Kiitos kuitenkin teille ihanille, jotka jaksatte tsemppaa ja olla optimistisia. ❤

No nyt on kyllä nopeita käänteitä 😱 odotin ovisplussaa su-ma. Kuvassa ylhäällä testi tänään aamulla ja alempi nyt illalla 😮
Onneksi oli ne lounastreffit tänään koska aiemmin tällä viikolla ollut niin kiirettä että ei olla ehditty talletella ja ajattelin että nyt vkonloppuna ehtii vielä urakoida kunnolla. Ei kyllä aivan näin nopeeta tummumista oo ennen ollut.
Saa nyt nähdä lähteekö lämmötkin jo huomenna tai sunnuntaina nousuun. Yleensä heti ovisplussan jälkeen.
Aamulla varmaan jo selvä plussa.

Liitteet

• 723C0822-53A2-4619-B78A-24D409263219.jpeg
    723C0822-53A2-4619-B78A-24D409263219.jpeg
    714.1 KB · Katsottu: 117
Tänään on päivästä menoa ni halusin ny aamusta tehä kuitenki ku on nii epävarma olo. Ourassaki meni datat ikävästi "positiiviseen" suuntaan tänään kaikki. Mut testit näyttää ihan optimistisilta vielä, tein ny sofin ja medigoon:

PXL_20221126_071233175.jpg

Tyhmää pelätä kokoajan kemiallista ku ihan samalla lailla se pudotus sattuu, oli sitä pelänny tai ei. Mut vaikee sitä on järkeillä poiskaan...!

Tässä viel lämmöt, aika mukavan tasasesti kulkevat:

Screenshot_20221126-091043.png

Tänään on päivästä menoa ni halusin ny aamusta tehä kuitenki ku on nii epävarma olo. Ourassaki meni datat ikävästi "positiiviseen" suuntaan tänään kaikki. Mut testit näyttää ihan optimistisilta vielä, tein ny sofin ja medigoon:

View attachment 117311

Tyhmää pelätä kokoajan kemiallista ku ihan samalla lailla se pudotus sattuu, oli sitä pelänny tai ei. Mut vaikee sitä on järkeillä poiskaan...!

View attachment 117312
Hyvännäköset testit😍 vahvistuuu ja onkos tuo ylempi pc? Oliskos sulla voinu lämpöjen mukaa olla kiinnittyminen tos dpo7?

Hyvännäköset testit😍 vahvistuuu ja onkos tuo ylempi pc? Oliskos sulla voinu lämpöjen mukaa olla kiinnittyminen tos dpo7?
Ylempi oli sofi, pc näytti ainaki viime kerral tummempaa ku sofi, pitää kattoo jos kävis hakee niit :) kiinnittymisest ei hajua, dpo5 oli eka kunnon puukotus ja siit eteenpäi vähän vihlonu mahas mut ei se kyl sillon viel oo voinu kiinnittyä 😅

Nyt minäkin onnittelen @Nurppu sua varovaisesti 🥰 Kyllä siellä nyt tapahtuu, viivat ei jätä epäilyksen varaa. Aivan varmasti pelottaa ja huolettaa tässä vaiheessa vielä kaikki. Mutta lämmöt ja testit liputtaa vahvasti onnistumisen puolesta, ja me kaikki kanssajännittäjät täällä uskotaan nyt vahvasti siihen, että nyt oli teidän vuoro 😍

Täällä odotetusti ovisplussa digistä ja luiskassa 😍 Tänäön ja huomenna pitää vielä treffailla miehen kaa ja toivoa että se riittää. Vähän harmittaa että oltiin vähän myöhässä liikkeellä ja viisi päivää vanhoilla siittiöillä 🙈 Mutta eilinen nyt ainakin oli ajoitukseltaan hyvä. Tänään mittasin lämmöt vähän normaalia aiemmin kun heräsin vessaan klo 5.30. Silloin oli 36.47 ja ysiltä 36.71. Ensimmäinen on luotettavampi arvo. Huomenna uskoisin olevan jo selvemmin nousussa.
F3827909-0941-4140-997B-CA7C1FE7B5B7.jpeg

Ylempi oli sofi, pc näytti ainaki viime kerral tummempaa ku sofi, pitää kattoo jos kävis hakee niit :) kiinnittymisest ei hajua, dpo5 oli eka kunnon puukotus ja siit eteenpäi vähän vihlonu mahas mut ei se kyl sillon viel oo voinu kiinnittyä 😅
Voisko se dpo5 ollu jotain kohdunlimakalvon ripeempää kasvua?🤔😁 tiedä aina noista kolotuksista mikä on mitäkin. Nojoo, ei tossa sun käyräs semmosta selvää dippiä oo. On vaa todettava taas, et jokanen plussakäyrä niin omannäkösensä.

Multa jäi tänää aamulämmöt mittaamatta. Otin pari lasia sitä hehkuviiniä. Kihahti kyl yllättävän paljon päähän 🙈 pistän väsymyksen piikkii ja viimeks tainnu elokuussa holia nautiskella. Teki kyllä ihan hyvää.

View attachment 117311

View attachment 117312
Hyvin vahvistuu :Winking Face: mites sulla nyt siis dpo:t lasketaan? Jos on 11, niin mun mielestä oikeinkin sopiva vahvuus tuohon dpo:n! Ja ei kyllä kemialliselle näytä ollenkaan! Mun kemialliset on aina olleet ihan just ja just havaittavia eikä ne oikeastaan vahvistunut laisinkaan. Sulla kuitenkin vahvistuu ja punertuu entisestään!

Hyvin vahvistuu :Winking Face: mites sulla nyt siis dpo:t lasketaan? Jos on 11, niin mun mielestä oikeinkin sopiva vahvuus tuohon dpo:n! Ja ei kyllä kemialliselle näytä ollenkaan! Mun kemialliset on aina olleet ihan just ja just havaittavia eikä ne oikeastaan vahvistunut laisinkaan. Sulla kuitenkin vahvistuu ja punertuu entisestään!
Mulla lasketaan ne nyt ihan "normaalisti" koska mun "ovulaatio" oli se ku lääkäri tökkäs neulan munarakkulaan ja otti solun ulos :D ja sit se hedelmöitettiin heti maljalla ja palautettiin takas sisään kahen päivän päästä. Eli dpo11 on nyt :) toivotaan kovasti että tummuminen jatkuis!!

Täällä aamukahvia nautiskellessani vertailen tietty heinäkuun testeihin 🙈 mut mikä tuuri, löyty sieltäki dpo11 aamutestit sofi ja medigoo 😆 oon aika ennalta-arvattava 😆 vähän vaikee vertailu toki mut olisko ne ny vähän tummemmat? Taitaa olla toiveajattelua mutta aika samoissa kuitenki 😄

dpo11-heinä-marras~2.jpg

@Nurppu siis toihan on sofille ainaki tosi hyvä viiva!!! Mulla se näytti ainaki tosi huonosti raskauden alkuun, pc oli paljo selkeempi! Ja mun ekat haamut oli noita heikommat ja aloitin viikko 5päiväisen siirron jälkeen, eli niin laskettuna ehkä dpo12 😅
Onnea hirmuisesti, tää on kamalan pelottavaa aikaa mutta selkeästi siellä joku pieni on tekemässä pesää ❤️❤️😍

Takaisin