BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Harmi89 ja @Summerwalk no periaatteessa joo jos toi oli kiinnittymisdippi. Tääl ketjus jollai oli dpo8 ollu dippi ja dpo10 nega, sit dpo12 posi. Mut sitä on aina niin pessimisti omal kohal. Tänään kyl tekis mieli ottaa kupillinen hehkuviiniä, mut kattellaa.

@Summerwalk oooh, ovis lähestyy, ihania lounastreffejä miehenkaa😍
Kupillinen hehkuviiniä tekee varmasti vaan ihan hyvää oli tilanne mikä tahansa, rentouttaa ja lämmittää 🥰 Mulle heti kuopuksen synnytyksen jälkeen tarjoiltiin Naistenklinikalla kaksi kierrosta konjakkia jotta ”saatiin puna takaisin poskille”. En tietenkäön enää raskaana ollut mutta vastasyntynyttä hoidin ja imetin ja ihmettelin silloin että sairaalassa tarjoillaan alkoholia 😂 Mutta siitä jäi käsitys että pieni määrä alkoholia voi saada jopa positiivisia vaikutuksia aikaan ja veren kiertämään, eikä tarvi niin hysteerinen sen suhteen olla. Mutta toki tuo kiinnittymisvaihe on herkkää aikaa ja ymmärtän että siihen suhtautuu kaikella varovaisuudella. Mut jotkuthan uskoo punaviinin nauttimisen myös edistävän kiinnittymistä ☺️

Dpo10 ja negaa näytti. Testaan viel sunnuntaina, mut tuskin posiks muuttuu. Enpä yllättyny, mut olihan tossa muutama toiveita herättävä olo taas.

Jatkan varmaankin yhden kierron vielä letroja, kun mies koittaa saad tiputuksen sillee, et ehkä ehtis hyödyntää viel yhden oviksen. Mut tuskinpa sekään loputulosta muuttaa. Jotain häikkää on raskautumisessa, ku tietäiski mikä.
Älä nyt herttilei kultarakas kirvestä kaivoon heitä vielä! Niin hyvä dippi ja käppyrä ylipäätään! ♥ Ja hei mäkin plussasin vasta dpo14/15! :Grimacing Face:

Voi @Nurppu , kyllä alkaa vaikuttaa niin hyvälle että varmasti siellä pesää rakennetaan kovasti! :Face With Stuck Out Tongue: Joko saa tän aamun testiä kiva kiitos näkyville?! :Speak No Evil Monkey:

@Summerwalk ille antoisat lounastreffit :happy112

Kupillinen hehkuviiniä tekee varmasti vaan ihan hyvää oli tilanne mikä tahansa, rentouttaa ja lämmittää 🥰 Mulle heti kuopuksen synnytyksen jälkeen tarjoiltiin Naistenklinikalla kaksi kierrosta konjakkia jotta ”saatiin puna takaisin poskille”. En tietenkäön enää raskaana ollut mutta vastasyntynyttä hoidin ja imetin ja ihmettelin silloin että sairaalassa tarjoillaan alkoholia 😂 Mutta siitä jäi käsitys että pieni määrä alkoholia voi saada jopa positiivisia vaikutuksia aikaan ja veren kiertämään, eikä tarvi niin hysteerinen sen suhteen olla. Mutta toki tuo kiinnittymisvaihe on herkkää aikaa ja ymmärtän että siihen suhtautuu kaikella varovaisuudella. Mut jotkuthan uskoo punaviinin nauttimisen myös edistävän kiinnittymistä ☺️
Joo, en usko et kupillinen tässä kohtaa haittaa. Haluun myös nauttia asioista ja nii kaua ku negaa näyttää. Ajat muuttunu, ku ei 21 heinäkuus holia tarjoiltu synnäril🤣

@lepus timidus nojuu sä plussasit myöhään! Teiksä sillo dpo10 nega ja oliko jo oloja enne posi testiä?

@Harmi89 ja @Summerwalk no periaatteessa joo jos toi oli kiinnittymisdippi. Tääl ketjus jollai oli dpo8 ollu dippi ja dpo10 nega, sit dpo12 posi. Mut sitä on aina niin pessimisti omal kohal. Tänään kyl tekis mieli ottaa kupillinen hehkuviiniä, mut kattellaa.

@Summerwalk oooh, ovis lähestyy, ihania lounastreffejä miehenkaa😍
Ihan hyvin voit ottaa kupillisen hehkuviiniä! Ja nauttia täysin hyvällä omalla tunnolla. 😊

@lepus timidus nojuu sä plussasit myöhään! Teiksä sillo dpo10 nega ja oliko jo oloja enne posi testiä?
Ihan selkee nega eikä mitään viitteitä siitä että olisi plussa tulossa! Paitsi ihan kunnon menkkakrampit alkoi pari päivää ennen kun menkat ois pitänyt alkaa, mikä oli kuitenkin aivan normaalia negakierroissakin. Ei vv:tä, ei siis yhtään mitään. Ja ei tosiaan kyllä lämmöissäkään mitään plussaan viittaavaa. Vasta plussapäivänäkin iski kuvotus ja tissitkin kipeyty ja turposi vasta ihan muutamia päiviä sitten. Sitä ennen ihan sai moukaroida vaikka ja miten eikä tuntunut missään ja nyt en voi mahalleen nukkua :D
Että sulla on todellakin toivoa vielä!

@Juliet92 äh, pahoittelut negasta 😔 mut samaa mieltä et ei viel oo ollenkaan aika heitellä kirveitä kaivoon, katotaan loppuun asti!

@Summerwalk jee, onnea plussasta ja hyviä lounastreffejä!

Mä skippasin aamun ekan pissan ku viime kerrasta opin et se oli mulla aina haaleempi viiva, niin tää on ny tehty aamun tokasta pissasta noin puolen tunnin pidätyksellä 😅 emmää osaa sanoa, näyttää aika samalta ku edellinen. Mut ehkä puoles vuorokaudes ei kannata ihmeitä odotellakaan 😅 mut hei, ei oo ehkä haalentunu ainakaan viel 😌

PXL_20221125_084059865.jpg

Ja lämmöt on tälläset:

Screenshot_20221125-104417.png

Hmm, nyt ku vähän kattelin eilisen ja toissapäivän testien kuvia tuoreena ni suurinpiirtein samalta must näytti kaikki. Eli ehkä kiinnittyminen onki kakspäiselle liian vaikeeta... No mut kattellaan viel :)

Hmm, nyt ku vähän kattelin eilisen ja toissapäivän testien kuvia tuoreena ni suurinpiirtein samalta must näytti kaikki. Eli ehkä kiinnittyminen onki kakspäiselle liian vaikeeta... No mut kattellaan viel :)
Mä luulen et suurin ongelma tuos on se puolen tunnin pidätys. 😊 varmasti olis vahvempi pidemmällä sillä nytkin näkyy!!

Mä luulen et suurin ongelma tuos on se puolen tunnin pidätys. 😊 varmasti olis vahvempi pidemmällä sillä nytkin näkyy!!
Komppaan täällä, et johtunee nimenomaa tosta puolen tunnin pidätyksestä. Ja näillä päivillä ei muutenkaan se ero ole suuri ja kun eilen illal viimeks testasit🤔 tää on kyl ku optimistisuutta riittää kaikil muil ku itsel🤣👌

Ihan selkee nega eikä mitään viitteitä siitä että olisi plussa tulossa! Paitsi ihan kunnon menkkakrampit alkoi pari päivää ennen kun menkat ois pitänyt alkaa, mikä oli kuitenkin aivan normaalia negakierroissakin. Ei vv:tä, ei siis yhtään mitään. Ja ei tosiaan kyllä lämmöissäkään mitään plussaan viittaavaa. Vasta plussapäivänäkin iski kuvotus ja tissitkin kipeyty ja turposi vasta ihan muutamia päiviä sitten. Sitä ennen ihan sai moukaroida vaikka ja miten eikä tuntunut missään ja nyt en voi mahalleen nukkua :D
Että sulla on todellakin toivoa vielä!
Nokun mulla taas on jo jotain oloja ollut, mut ilmeisesti ei raskaudesta ku testis ei mitään näy. Mut nää on ihmeellisiä. Sunkin toi plussakieerto myöhäsen plussan kera kyl niin mielenkiintonenm lämmöist ei voi sanoo, et millo olis kiinnittyminen ollu😁

Komppaan täällä, et johtunee nimenomaa tosta puolen tunnin pidätyksestä. Ja näillä päivillä ei muutenkaan se ero ole suuri ja kun eilen illal viimeks testasit🤔 tää on kyl ku optimistisuutta riittää kaikil muil ku itsel🤣👌
Joo niinpä, mä oon ihan sitä mielt et sul voi hyvin kääntyy plussaks viel, mut omal kohal alan kyl uskoo et kemialliseks jäi 😆 voi voi. No toivotaan et ollaan molemmat omal kohal vääräs ja toisen kohal oikees 😌

Kylläpä täällä nyt kirveet viuhuu kolinalla kaivoon 🪓😔 Hassua kun mun silmään näyttää hyvinkin optimistiselta @Nurppu nkin tilanne. Tuo tämän aamun puolen tunnin pidättksellä saatu viiva on mun mielestä selkeämmin näkyvä kuin eilinen 👀 Kyllä se näyttäis vahvistuvan, mutta ei näin nopeasti voi odottaakaan enempää vahvistuneen.
Illan testi on kyl nyt taas jännä 😃

Täällä lounastreffit onnistuneesti vietetty ”romanttisissa” merkeissä 🤣 kaikkea muuta. Mutta pääasia että homma hoidettu 😉👌🏻 Plussa ei siis vielä ovistestissä ollut mutta vilkkuva hymynaama (estrogeenihuippu) on jo merkki siitä että ovis lähestyy hyvää vauhtia.

Tämänkin ruudun takaa Nurpun tän illan testi näyttää vahvemmalta 🤩🌈🌈

Millä te seuraatte lämpöjä, ouralla vai ihan lämpömittarilla?

Takaisin