BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tänään dpo14 ja lämmöt romahti, eli yöllä tai huomenna alkaapi sitten vuoto.
Eikä harmita just nyt ollenkaan, koska nyt päästään sit tositoimiin! Ihan saakelin jännää! 🤡
Screenshot_20221018-111330_Flo.jpg

@Juliet92 muistan kans lukeneeni et TAYS oli loistanu tuloksissa! Hyvä mesta olla hoidossa selvästi siis! :)

Mul tänään kp10 taas vähän tummempi viiva. Aika tiuhaan aaltoilee :P

View attachment 116434
No näköjään aaltoilee, onks sul merkittäviä eroja pissan voimakkuudessa ollu?

@Harmi89 tsemppiä hoitoihin! Tuokoon ne odotetun tuloksen mahdollisimman pian🥰 täältä tullaan kans alkuvuodest peräs.

No näköjään aaltoilee, onks sul merkittäviä eroja pissan voimakkuudessa ollu?

@Harmi89 tsemppiä hoitoihin! Tuokoon ne odotetun tuloksen mahdollisimman pian🥰 täältä tullaan kans alkuvuodest peräs.
Ei kyl oo ollu, aina melko samanvahvusta mun mielestä, ja suht samoihin aikoihin! Ehkä se LH pitosuus sit mul heittelee vähän voimakkaammin 😅 tänään taas oli tosi vetinen meno mut en viel oo eggiksiä nähny.

@Nurppu joo, kuulostaa ihan loogiselle 😂 ja eipä sillä perus lämmöllä taida väliä tossa tapauksessa olla kun selkeesti kuitenkin näkyy nousut ja laskut. Ihan mielenkiinnosta että tiedätkös sä sun oikeaa peruslämpöä?

@Harmi89 mahtavia uutisia uudesta kierrosta huolimatta 🥳

@Juliet92 joko selvis millon ovis oli?

Mulla FF ja Countdown to pregnancy anto eri päiville ovikset 😂 mut nyt en stressaa sitä, epäilen just näiden väliin sen osuneen koska yötä vasten lämmöt tippu tosi rajusti eli tavallaan kumpikin oikeassa. 😂

Screenshot_20221019_075315.jpg
Screenshot_20221019_075251.jpg

@Nurppu joo, kuulostaa ihan loogiselle 😂 ja eipä sillä perus lämmöllä taida väliä tossa tapauksessa olla kun selkeesti kuitenkin näkyy nousut ja laskut. Ihan mielenkiinnosta että tiedätkös sä sun oikeaa peruslämpöä?

@Harmi89 mahtavia uutisia uudesta kierrosta huolimatta 🥳

@Juliet92 joko selvis millon ovis oli?

Mulla FF ja Countdown to pregnancy anto eri päiville ovikset 😂 mut nyt en stressaa sitä, epäilen just näiden väliin sen osuneen koska yötä vasten lämmöt tippu tosi rajusti eli tavallaan kumpikin oikeassa. 😂

View attachment 116439
View attachment 116440
Kyllä se positesti ja lämmöt nyt tukee toisiaan selvästi. Ihmettelen vaan noita kipuja, mut näillä mennää, et talletukdet oli sit dpo-3 ja dpo-1, toivottavasti ne sit riittää🙈 eli dpo1 täällä tänään.

Toi ff käyrä näyttää omaa silmää sul paremnalt, et varmaan dpo3 sit siel👌 oliks sul kipui tai jotai millai?

Liitteet

• Screenshot_20221019-083935_FF App.jpg
    Screenshot_20221019-083935_FF App.jpg
    371.1 KB · Katsottu: 115
@lepus timidus emmä osaa mun peruslämmöstä sanoo, kainalosta varmaan jossain 36,6 paikkeilla luulisin :D korvasta tulee jotain 37,1 tyyliin terveenä ennen ovista. Oviksen jälkeen korvasta mitattuna piipittää helposti ja on siellä 37,5 paikkeilla. Nää siis päivälämpöjä!

Mä en vielä saanu tarkkaa lämpöä tälle päivälle ku mun Ouralämpöjenhakuskripti on kai rikki, pitää korjata. Mut ne nousi kuitenki eilisestä. Ja testi näytti ny tältä (alin uusin):

PXL_20221019_153523497.jpg

Harmittaa tuo testin huonolaatusuus, että sekä kontrolli- että testiviivassa on tollanen hailakampi keskusta. Mut kun ihan reunaa kattoo ni ovat kyl melkeen samanvahvuset. Veikkaan et jos tekis uuen viel tänään ni varmaa olis selvä plussa! Ihan hyvä, tässä tänään ny neljättä päivää eggikset, ihmettelin jo et kui näi kauan voi kestää ilman että oviksesta tietoa 😆 Mut en oo varma ehinkö tänään viel testaa ku tuleekin yllätysvieraita iltaa viettämään.

Mä myös tänne pikkuhiljaa palailen takaisin yhtä repeämän takia poistettua johdinta köyhempänä, saas nähdä miten vaikuttaa yrittämiseen kun nyt ilmeisesti puolet huonommat mahdollisuudet onnistua.
Mies säikähti tuosta kohdunulkoisesta sen verran että oli ensin sitä mieltä että yritys oli tässä. Johtimessa olevan lisäksi kohdussa oli myös toinen, vastasi rv 6+5 tällä ei sykettä ja tehtiin kaavinta samalla. Kohtuun silti kuitenkin jäi vielä jotain, tuli kohtutulehdus ja uusi kaavinta. Nyt ab kuuri loppui ja huomenna vielä labrat ja pe polilla tsekkaus onko kohtu vihdoin varmasti tyhjä. Raskaustesti ainakin on nega.
Nyt siis mistähän sitä laskisi, kp kai 19 ekasta operaatiosta. Pe tosiaan varmaan selviää missä kierto menee ja menkat odotellaan ennen kuin yritys alkaa. Lämmöt ainakin on palannut myös alkukierron lukemiin, eikä mitään ovis oireita ole.

Mä myös tänne pikkuhiljaa palailen takaisin yhtä repeämän takia poistettua johdinta köyhempänä, saas nähdä miten vaikuttaa yrittämiseen kun nyt ilmeisesti puolet huonommat mahdollisuudet onnistua.
Mies säikähti tuosta kohdunulkoisesta sen verran että oli ensin sitä mieltä että yritys oli tässä. Johtimessa olevan lisäksi kohdussa oli myös toinen, vastasi rv 6+5 tällä ei sykettä ja tehtiin kaavinta samalla. Kohtuun silti kuitenkin jäi vielä jotain, tuli kohtutulehdus ja uusi kaavinta. Nyt ab kuuri loppui ja huomenna vielä labrat ja pe polilla tsekkaus onko kohtu vihdoin varmasti tyhjä. Raskaustesti ainakin on nega.
Nyt siis mistähän sitä laskisi, kp kai 19 ekasta operaatiosta. Pe tosiaan varmaan selviää missä kierto menee ja menkat odotellaan ennen kuin yritys alkaa. Lämmöt ainakin on palannut myös alkukierron lukemiin, eikä mitään ovis oireita ole.
Huhhuh, mitä olet joutunut käymään läpi! 😕 Kovasti toipumista! 💕

Hui, mitä tapahtumia siellä! 😱
En yhtään ihmettele miehen säikähdystä, ja omista reaktioistasi tai tunteistasi et juurikaan mitään mainitse. Vaan eipä ne varmasti kovin positiivisia ole nekään. 😔💔

Tervetuloa kuitenkin joukkoon takaisin! 🤗

Ihan kamala kokemus siellä!😔 voimia ja jaksamista todella paljon! Km ei missään olosuhteissa kiva juttu, saati sitten noin rajujen komplikaatioiden kanssa. Ymmärrän miehen pelästymisen, toivottavasti kuitenkin rauhoittuu ja on valmis yritykseen sitten kun sinäkin.

Tervetuloa takaisin kuitenkin , vaikkei olosuhteet kivat olekaan❤

@Foreverfever huh, oon todella pahoillani teidän puolesta 💔😞 onneksi nyt vaikuttaisi siltä että kuitenkin elimistö olis toipunut jossain määrin, toivotaan että tutkimus vielä vahvistaa sen. Kyllä tuon jälkeen hetki menee keräillessä ajatuksia. Aikamoinen uutinen myös, että siellä oli pitkän yrittämisen jälkeen kaksi kyydissä kerralla... Huh. Mutta tänne sut otetaan kyllä avosylin takaisin!

Kyllä se positesti ja lämmöt nyt tukee toisiaan selvästi. Ihmettelen vaan noita kipuja, mut näillä mennää, et talletukdet oli sit dpo-3 ja dpo-1, toivottavasti ne sit riittää🙈 eli dpo1 täällä tänään.

Toi ff käyrä näyttää omaa silmää sul paremnalt, et varmaan dpo3 sit siel👌 oliks sul kipui tai jotai millai?
Doddih eli melkeen samoissa mennään :thumbs-up: Aiotkos testata missä vaiheessa ? :rolling:
Ei mulla ollu mitään kipuja (aika harvoin on), mutta nyt tän aamun lämmön laitettuani ctp siirsi oviksen myös kp15:sta, eli kulkee FF:n kanssa samassa dpo:ssa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Minä meen käppyrässä vaan koko ajan ylöspäin. 😎

oct-02-2022.jpg

Eikä, olen todella pahoillani suurista menetyksistä ja koettelemuksista 🫂 :crying-face: Mies säikähti aivan varmasti tilannetta, mutta mitkä sun omat fiilikset ovat?

Voi ei, voimia teille molemmille asian käsittelyyn! Kuullostaa kyllä siltä, että on ollut ainekset ihan hengenvaaralliseen tilanteeseen, onneksi olet siis edelleen elossa! Toivotaan, että toipuminen etenee ja tosiaan tervetuloa takaisin, vaikka ei sitä tietenkään olisi toivonut 💗

Hyvin noussut lämmöt @lepus timidus 👍. Mitenkäs @Nurppun tilanne, onko tänään ovis päivä? Päästään nyt joukolla piinailemaan, mulla näyttäisi tänään (keskiviikkona) olevan dpo0. Mies pääsi karanteenista sunnuntaina, mutta oli edelleen positiivinen, joten pidettiin silti etäisyyttä ja hän piti maskia jne. Tiistaina tuli sit illalla o+, ja koska mies lähti ke aamuna työreissuun, päätettiin nyt kuitenkin yrittää edes kerran tähän kiertoon. Voi kertoa, että ei nyt ihan ollut pylly oven välissä, mutta eipä paljon siitä puuttunut 🙊. Mies nyt sit kuitenkin piti maskia päällä koko homman ajan, aika sissi, että onnistui näistä lähtökohdista huolimatta 😆😷. On kyllä tosiaan sellaiset lähtökohdat tähän kiertoon, että aika ihme on jos tärppi käy. Mutta on nyt edes teoreettiset mahdollisuudet ja jotain jännättävää seuraavan 10 päivän ajan. Jospa päästäis rytinällä Heinäkuisiin 😍

Edit. Ai niin, laitetaan vielä käyrä ja ovistestien kuvat. Tän aamun testi oli kyllä edelleen positiivinen, mutta lämmöt jo yllättäen nousussa ja aamusta oli sellaiset jomotukset, että eiköhän se ovis tänään jo ollut. Mistäköhän se johtuu, että joskus sattuu dippi ovis päivälle ja joskus taas tuntuu lämmöt lähtevän nousuun jo vähän ennakkoon? 🤔

FC9640B9-D43B-47B3-9130-8FB8924F3814.png

93E515C9-C77E-4303-B802-60804A746C33.png

Muokattu viimeksi:
@Aloy hyvältä näyttää! En kans tiiä miks joskus ovis on dipin kohdalla ja joskus siinä on jo nousu 🤔 kuvittelen että se dippi liittyis estrogeenin nousuun ja limat samoin. Että ehkä siinä on sit vähän heittelyä miten LH piikki tulee estrogeeniin nähden?

@lepus timidus onpas nätti tasanen nousu! :D

Mä päätin olla tottelematon ja tein ovistestin aamun ekasta pissasta. Ku en pysty päivällä testaamaan! Luin oikeen etukäteen varmistuksen että se miks ei pitäis tehä ekasta on että LH pitoisuudet ei siinä vielä näy. No tää oli ny tällänen hilkun vajaa plussa, eli meinaisko se ny sit ehkä että todellisuudessa plussa? Jos tält näyttää kun LH pitoisuudet ei vielä näy virtsassa? :D Ehkä vaan tulkitsen sit plussaks :P

PXL_20221020_072809612.jpg

Ja tässä lämmöt:

Screenshot_20221020-102906.png

@Foreverfever Kyllä teitä on koeteltu 💔 Ei ihme että ottaa aikansa ennen kuin tuosta tilanteesta pääsee ylös ja eteenpäin. Mutta onneksi edelleen toivoa on niin pitkään kun edes toinen puoli toimii 🌈 Voimia uuteen yritykseen sitten kun siihen valmiita olette.

@Harmi89 Hui miten jännää! Se on menoa nyt 😅

Täällähän on iso joukko nyt yhdessä aloittamassa piinailun. Kiva, saadaan sitten testejä tiirailtavaksi kunnolla kerralla 🧐

@Nurppu Kyllähän tuon voisi plussaksi hyväksyä noilla perusteluilla 😆 Harmi kun et pääse ip testaamaan. Mut jospa lämmöt huomenna vahvistaisi asian.

Täällä on tylsä vaihe kierrosta edelleen menossa kp10. Ovistestejä oon tehnyt sieltä kp6 asti mutta kovin hitaasti ovat tummumaan päin. Ei taida olla ovis vielä ihan oven takana. Normaalisti se kyllä onkin vasta kp 17.
Ihanaa kyllä ollut nauttia tästä oireettomuudesta ja stressaamattomuudesta taas hetken aikaa. Tämä on myös ainoa hetki kiertoa jollain ei ole tiputtelua lainkaan. Tuntuu aina tässä kohtaa että on elämänsä kunnossa, kunnes saapuu ovis ja siitä se alamäki oman voinnin ja stressitasojen suhteen alkaa 😆
Nyt voi jopa keskittyä muuhunkin elämään välillä.
E7603CDA-9F51-4965-A39C-DAEF396FF8FE.jpeg

Kiitokset kaikille❤️
Itse jotenkin suhtaudun tähän, että nyt kävi vain huono tuuri ja mahdollisimman nopeasti haluaisi vaan jatkaa yritystä että saisi sen toivotun lopputuloksen. Tietysti harmittaa että kävi näin, mutta on niitä useita onnistumisia myös niin saa toivoa, että kyllä se vielä jossain vaiheessa onnistuu. Toki tässä fyysisessä toipumisessa on nyt kestänyt vähän pidempään ja koko homma hoidettiin niin nopeasti keskenmenon/kohdunulkoisen toteamisesta, että sitä ei jotenkin sitten ehtinyt jäädä pidemmäksi aikaa märehtimään.
Viimeksi joutui ensin käsittelemään huonot uutiset ja sitten myöhmminen vielä se fyysisen tyhjennys sai mielen matalaksi uudestaan.

@Tonninseteli sulla ollu sit ihan selvä plussa kuitenkin aamustakin! Damn :D ehkä mä vaan testaan illalla uudestaan. Toki kyllä uskon että joka tapauksessa ku aamusta ollu näin vahva ni se ehtii illaks muuttua plussaks, niin on ainakin ennen käyny! Jos taas olis ihan haalee niin olettaisin että meni jo 😅 eli tämän ylös kirjoitettuani totean että selvästi oon jo päättäny että näillä main se plussa on eikä sitä testit nyt muuta 😆 mutta jos ei lämmöt nouse niin sit uskon kyllä että eipä ollutkaan :P

Takaisin