Keskimäärin +18'C sisällä :D ei oo jaksanut lämmityskautta vielä aloittaa, puulämmitteisen harvan purulootan ihanuus (lue: viileys). Suu sepposen selällään olen kylläkin nukkunut plus eri (vielä viileämmässä) huoneessa ennen viime yötä, että liekö sitten ne myös osaltaan selittää alhaisia lämpöjä. Toisaalta mulla on hyvin usein aika hidas nousu lämmöissä muutenkin.
Laitampa vielä tämän countdown to pregnancy chartin, jossa käyrä ei ole ihan niin kapea mitä FF:ssä. Mut myös tää ctp siirti oviksen tänään kp15:sta, joten ehkäpä se oli kuin olikin ovispäivä ja tallettelut osui sit ihan kivasti
View attachment 115989
@Juliet92 Oisko tänään dpo0 kun noin vahvaa plussaa näyttää? Mä keskenmenon jälkeen aloin tikuttelee "yli" plussan ja se dpo0 oli tuollainen tosi tosi vahva plussa. Välillä jopa kolmekin päivää näkynyt melkein yhtä vahvana. Sulla on toisaalta alkukierron lämmöt aika korkeat varsinkin noissa "huipuissa" ja ei miulkaan välttämättä aina ole dippipäivänä ovispäivä, vaan saattaa olla parikin pvää myöhemmin, että liputtaisin tämän päivän puolesta sulla olevan dpo0!
@Siz Harmi uusi kierto, mutta ihanan positiiviset ajatukset silti ♥ muuten, kahden verigreippimehua sisältävän kierron kokemuksen perusteella uskallan verigreippimehua ainakin suositella! Eka kierto oli vähän niin ja näin, mutta en ehkä tarpeeksi juonut, mutta tässä kierrossa ostin useamman pönikän töihin ja kotiin ja sitä tuli ihan juomalla sit juotua, sattumaa tai ei niin tässä kierrossa oli ihan hyvät limat verratuna normaaliin saharaan.
Tätä join itse. Kun hyrskytteli purkkia kunnolla, niin oli itseasiassa jopa hyvää. Sokeria toisaalta jonkin verran, mut meidän kyläkaupassa ei oo muita vaihtoehtoja.