Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks sul siinä period trackerissa keskellä linkki "Show Regularity Meter"? Siitä mul tuli prossat esiin! Mut siis voi ihan hyvin olla et se haluu jonkun aikaa saada dataa ennen ku näyttää!Mulla ei nyt näytä ennustavan tulevaa ovista mihinkään! Toi toinen punainen reunus ens kierron cd14 kohdalla vois toki olla se kun esim. Ens kuussa näkyy taas cd 1 seuraavan punaisen kohdalla. Toki tää on vasta eka kokonainen kierto mulla mitä oon mittaillut että ehkä senkin takia vähän huonosti ennustelee.
Flo mulla vastaavasti ollut vuosia ja se ennustaa aika oikein.
Mulla ei vielä näy mitään prosentteja tuossa period trackerissa!

Heh, joo! Jos on vaan yks kierto dataa sillä niin varmaan on sitä mieltä että se kierto oli täysin itsensä kanssa linjassaAa, näkyi! 100% oli, mut tosiaan ei oo kauheesti dataa! Nytkin tulee pidempi kierto kun on proge käytössä, eli varmaan ens kierrossa eri prosentit!

Joo ei ainakaan hetkeen oo sahaillu tällee! Veikkaan kans et se polyypin poisto sekotti hetkeks hormonit, toivotaan että palautuu pian :D tein kaks testiä, toka alko jo vähän lähestyy plussaa, se oli maanantaina kp11. Sen jälkeen unohin testailla lisää :D@Nurppu josko se sullakin taas huomenna olisi ylöspäin menossa, vähän kyllä tommosta sahailevaa on, eihän sulla oo aiemmin noin sahaillu?! Ehkä se on se polyypin poisto nytmut ihan hyvin tosiaan olis voinu olla pari päivää myöhemminkin
teitkös sä mitään ovistestejä nyt, en muista?
![]()
Eikös se mennyt niin että noin puolivälissä luteaalia estrogeenin määrä nousee äkillisesti ja koska estrogeeni vaikuttaa lämpöihin alentavasti niin se voi aiheuttaa lämpödippejä! Korjaa maestro @Nurppu jos puhun höpöjäVarmaan @Nurppu se poisto vaikuttaa sulla!
@Harmi89 jospa se polttelu olisi positiivinen merkki!
En ainakaan usko kiinnittymiseen tässä vaiheessa (tai omalla kohdalla en missään vaiheessa..)
Selittäkää mulle estrogeenidippi
Estrogeeni nousee hetkellisesti ja keltarauhashormoni laskee? Vai?
Kunhan nyt se vuoto pysyis pois.. Ajattelin päästä lomalla uimaan ja saunaan ja muutenkin kyetä liikkumaan
Muoks. Siis ihan hirveet alamahapolttelut, sellaiset menkkamaiset. Oliks sulla @Nurppu primojen kanssa?
MaestroEikös se mennyt niin että noin puolivälissä luteaalia estrogeenin määrä nousee äkillisesti ja koska estrogeeni vaikuttaa lämpöihin alentavasti niin se voi aiheuttaa lämpödippejä! Korjaa maestro @Nurppu jos puhun höpöjä
Ai että, on kyllä mukavaa muutaman päivän vaan relata kun ei voi tehdä muuta kuin odotella ennen kuin luteaalioireet taas alkaatänään ja huomenna mulla on jopa ihan vapaat illatki vihdoin, pääsen lepäämään töiden jälkeen
![]()
Voi kökkö!Ei ne lämmöt suostu kunnolla nousemaan. Yöt on kyllä ollut taas yhtä lapsen kanssa heräilyä, mutta on se lämpö silti ennenkin noussut selvästi.
Muok. Jaa taaskaan ei kuvan lisääminen onnistu..