BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho tää foorumin uus ulkoasu. Pahoittelut jo etukäteen että varmaan painelen tykkäyksiä sinne minne ei pitäisi, puhelimella ainakin jotenkin hankala ja varsinkin näyttörisaisella. Jaa ja hymiötkin oliko missä öö. Okei ahaa näin vaikeasti :tears:

Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä, iloista :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: ja surullista :crying-face: paljon saattaa mennä viestejä nyt ohi kun ei enää nää viimeisintä sivua vaan pitää arpoa mihin jäi lukeminen. Pitääpä viikonloppuna lukaista tarkemmin tietokoneen kautta josko olisi vähän ystävällisempi sivusto sitä kautta. Pääsis perille paremmin missä vaiheessa kukin on.

Mulla on tylsä vaihe meneillään. Kp4. Maailman tylsintä. Ei oo jaksanu ees mitata lämpöjä ekaa päivää lukuunottamatta mut josko parin päivän päästä taas uuteen nousuun ja oviksen bongailuun.

Edit. Jaa okei tää ei vieläkin tue puhelimesta laitettuja hymiöitä vai emojeja vai mitä ne nyt on vaan pitää erikseen mennä hymiöihin ja sit katoaa tekstikenttä, ääää. Hitto miten vaikeaa puhelimella viestiä kirjoittaa!

Noonni, ny nippailee täälläkin, eli ovis se taitaa puskea. Kultahipin kanssa aika synkroonissa nyt kierto :D sit vaan seurailemaan että vaikuttaako lämpöihin enää mitenkään, ja kumman mukaan tulee tyhjennys!

Lepus timidus: joo, pirun vaikeaa tällä hetkellä hymiöiden laitto kännykällä! :Grimacing Face:

Noonni, ny nippailee täälläkin, eli ovis se taitaa puskea. Kultahipin kanssa aika synkroonissa nyt kierto :D sit vaan seurailemaan että vaikuttaako lämpöihin enää mitenkään, ja kumman mukaan tulee tyhjennys!

Lepus timidus: joo, pirun vaikeaa tällä hetkellä hymiöiden laitto kännykällä! :Grimacing Face:

No tottakai me ollaan synkassa Nurppuliini! ❤️

Mä vielä pystyin eilen tai tänään aamulla (?) laittamaan tällä noita hymiöitä mutta nyt kaikki tossa valikossa on harmaana niin että en saa sitä hymiövalikkoa avattua :D eli joo, mäkään en osaa..

Nurppu toivottavasti uusi kierto (tai plussa!!) alkaa sitten sopivasti.

Mä löysin nyt nuo puhelimen hymiöt, tältö sivustolta en kyllä löydä niistä mitään valikkoa

Muok. Jaa eipä nuo puhelimen hymiöt sitten edes näy..

Ihanaa kun ootte noin pitkällä niin on jotain seurattavaa tässä mun tylsässä vaiheessa :D

Oho hyvä nousu Newmoonilla!

Häviskö täältä muuten sympatia ja optimistinen kokonaan vai en osaa vaan käyttää?

Minun käppyrä on tässä kierrossa vähän köpö tulkittava, kun oli oviksen jälkeen koronaa ja sit yks normaalista poikkeava aikainen aamu. Eli käppyrä elää ihan omaa elämäänsä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• Screenshot_20220512-083102_Flo.jpg
    Screenshot_20220512-083102_Flo.jpg
    267.6 KB · Katsottu: 123
Sydän taitaa olla 'sympatiaa', mutta optimistinen ja voittaja puuttuu:Smirking Face: En kyllä ite oo lämmennyt yhtään tälle päivitykselle..

Komea nousu NewMoonilla! :Clapping Hands Sign:

Toivottavasti olisi hyvät dipit eikä sekoiludipit siellä Harmilla! :red-heart:

Milloinka teillä on lämmöt lähteneet laskuun sitten loppukierrosta? Ennen kuin alkaa kp 1 vai ennakoiko aiemmin?
Joskus on vähän jo etukäteen (pari päivää ennen) lähtenyt kaartamaan alaspäin, joskus tulee kunnon pudotus vasta sinä päivänä! Noo, kyl musta tuntuu et melkeen aina on viimestään edellisenä päivänä jo näkyny et ollaan matkalla alaspäin :Eyes: sulla oli hyvän näkönen nousu tänään! :)

Harmi: hehee, kyllähän se siellä tosiaan elelee se käyrä :D mulla on kyl usein heitelly aika paljonki lämmöt! Ihan vasta parin kuukauden sisään alkanu oudosti tasaantumaan mulla, mietin että mahtaisko ne ravintolisät vaikuttaa mulla :)

Kultahippi, varmaan sit huomen nousee! :)

Foreverfeverillä näyttää hyvältä ja tasaselta :)

Mulla ei ollu mitään jännää lämmöissä tänään, tasasta vaan! Katotaan merkkaako FF missään vaiheessa ovista mulle :D

Screenshot_20220512-191100.png

Milloinka teillä on lämmöt lähteneet laskuun sitten loppukierrosta? Ennen kuin alkaa kp 1 vai ennakoiko aiemmin?

Mulla on kans lähteneet laskusuuntaan jo muutamia/paria päiviä ennen menkkoja eli ei oo tullut mitään semmosta sahaamista enää lopussa, sit joko päivää ennen menkkoja tai kp1 on romahtaneet alkukierron lämpöjen tasalle!

Mulla noi hymiöt on edelleen tälleen harmaana enkä saa valittua sieltä mitään :D

Screenshot_20220512-211048.jpg

Ja olispa jo huomisaamu niin pääsis taas katselemaan uusia lämpöjä! :D

Dpo9 aamukäppyrä, olkaa hyvä. :Relieved Face:
Summa summarum: ei mitään jännittäviä peliliikkeitä havaittavissa (myöskään r-testin osalta). :No Evil Monkey:

Liitteet

• Screenshot_20220513-074552_Flo.jpg
    Screenshot_20220513-074552_Flo.jpg
    273.2 KB · Katsottu: 112
Dpo9 aamukäppyrä, olkaa hyvä. :Relieved Face:
Summa summarum: ei mitään jännittäviä peliliikkeitä havaittavissa (myöskään r-testin osalta). :No Evil Monkey:

Jännäksi menee, ihanaa kun voi sun käppyrää jännittää kun ite vasta luteaalin alussa :D miten pitkä sun luteaali olikaan?

Takaisin