BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
6B633AD0-24CA-4098-BEA5-6CDAA3DDD8B6.jpeg

Mä en sit viitsinytkään testata tänään, kun lämmöt oli noin dropannut. Muutenkin taas vähän menkkamaisia jomoja selässä. Ehkä ne menkat nyt sitten alkaa huomenna tai ylihuomenna. Luulen muuten sittenkin, että mulla on ollut ovis vasta tossa kp 19 ja tänään on dpo 11. En kyllä tajua, miksi en saanut digiin ovisplussaa tolloin kp 18 tai 19, mutta onhan se LH-huippu voinut mennä ohi jo ennen sitä.

Täällä on joku hullu plussa-aalto meneillään! Jihuu! Tahtoo mukaan!! :) Mulla dpo 5, mutta tää ei kyllä tunnu yhtään tärppikierrolta...

ImageUploadedByVau Foorumi1524367415.047625.jpg

No huh huh kevät on todella tullut!!!! Mitä ihmettä täällä tapahtuu!??! Ff luovutti mun kanssa ja poisti kaikki viivat! Se on aina mukava tunne. Kun kone luovuttaa ja jättää rämpimään yksin eteenpäin...

View attachment 68076

No huh huh kevät on todella tullut!!!! Mitä ihmettä täällä tapahtuu!??! Ff luovutti mun kanssa ja poisti kaikki viivat! Se on aina mukava tunne. Kun kone luovuttaa ja jättää rämpimään yksin eteenpäin...
No mitä ihmettä! Hölmö ff!
Lämmöt taas nousussa sulla..o_Oluulisi nyt johonkin suuntaan alkavan viitata.
Tsemppiä :) ainakaa nyt ei olla ihan Elsa ja Anna lämmöissä ;D

Lämmöt itellä sahaa ees taas, en ota oikein selvää niistä. Kevätkö tätä tekee? Pitäs varmaan ladata tuo fertily frend. Onko hyvä sovellus?

Mun mielestä on hyvä sovellus, ainakin lämpöseurantaan. Sitten jos haluaa monipuolisemmin myös muita juttuja, niin mä oon tykänny Flo-appista.

Mulla dpo 6 ja lämmöt droppas asteella. Whaaat?? Ilmeisesti menkat tulossa ja superlyhyt luteaali :/

Mun mielestä on hyvä sovellus, ainakin lämpöseurantaan. Sitten jos haluaa monipuolisemmin myös muita juttuja, niin mä oon tykänny Flo-appista.

Mulla dpo 6 ja lämmöt droppas asteella. Whaaat?? Ilmeisesti menkat tulossa ja superlyhyt luteaali :/
Onpas iso droppi! Voisko kuitenkaan olla kiinnittyminen? o_O
Oliko sulla käyrää katseltavaksi? :)

Onpas iso droppi! Voisko kuitenkaan olla kiinnittyminen? o_O
Oliko sulla käyrää katseltavaksi? :)

Vähän aikasta kiinnittymiselle..? Mittaan toki sillä korvakuumemittarilla vielä, mutta teen kolme mittausta, ja ne oli 35.2, 35.3 ja 35.2. Tosta puuttuu pari mittausta, mutta hetkonen, onkin dpo 7.

Liitteet

• chartgraph_module (2).png
    chartgraph_module (2).png
    17.7 KB · Katsottu: 323
Vähän aikasta kiinnittymiselle..? Mittaan toki sillä korvakuumemittarilla vielä, mutta teen kolme mittausta, ja ne oli 35.2, 35.3 ja 35.2. Tosta puuttuu pari mittausta, mutta hetkonen, onkin dpo 7.

Lämpöihin en osaa ottaa kantaa, mut itsellä tuli juurikin 6dpo vähäistä vuotoa, joka osoittautui sittemmin kiinnittymisestä johtuvaksi. Eli ihan hyvin voi jo olla kiinnittymisestä johtuvaa, peukut pystyyn! :thumleft

Ei missään nimessä ole dpo6 liian aikaista!
Ja vielä kun onkin dpo7 :wink silloin itsellä kiinnittyi!
Voi kunpa olisi kyse siitä!!

Voi vitsit, nyt mussa heräsi joku toivon kipinä :D Oliko sulla Vaiana kiinnittymisvuotoa/kipua?
Joo! Dpo7 tuli vähän pyyhittäessä haaleaa pinkihtävää vuotoa vv:n seassa. Dpo8 lämmöt tippui ja aamupäivästä pyyhkiessä ihan haalean haaleaa oranssiin taittavaa vuotoa vv:n joukossa.
Siitä sitten lämmöt nousi Dpo9 ja testasin malttamattomana jo silloin haalean plussan :D
Ja lisättäköön, että molempina päivinä oli lievää menkkakipua!

Nyt menossa dpo12 ja seurailen vahvistuuko testit, vai haaleneeko ja jää taas kemialliseksi.

Jos mulla onkin tullut kiinnittymisvuotoa niin oon missannut sen koska on ollut mustat pikkarit :hilarious: pyyhkiessä ei oo tullut mitään. Jotain nippailuja on ollut, mutta mun mielestä enemmän munasarjojen kuin kohdun suunnalta.

Vahvaa kiinnittymisliimaa sun pikku pikkuiselle!!

Käyrä näyttää tältä:
89D40525-9E63-4989-92F1-D9395667F27B.jpeg

Tässä vertailuna vihreällä se edellinen kemialliseksi jäänyt ja pinkillä nykyinen:
F277BA4D-41B4-431D-8407-77BBE6BEAFD0.jpeg

Sen verran samoissa mennään, että hieman stressaa, vaikka eihän siihen lopputulemaan voi vaikuttaa

Kotikissa, kiitos! Ja toivotaan, että sieltä sullekin nyt plussa ilmestyisi :)

Täällä kp 21 ja ovista ei silti lähimaillakaan! Testeissä ei minkäänlaista viivojen vahvistumista havaittavissa, limat kadoksissa (vv tosin valkeaa vetistä että ehkä toivoa on..) ja lämpöjäkään en oo kyllä jaksanut mitata :shifty: Ihan persiistä koko touhu.. :banghead: Taitaa saada jatkossa letroja käyttää että sais oviksen suht normaaliin aikaan/ylipäänsä tapahtumaan.. Tämä on tosiaan toinen lääkkeetön kierto kolmen letrokierron jälkeen. Viime kierrossa vielä oviksen bongasin kp 14-15 mutta näkyy kropan toiminta ehtyvän tässä kierrossa :bored:

Tsemppiä kovasti hukassa olevan oviksen kanssa<3 on kyllä todella syvältä.. sitten kierto taas venyy, jossei katkaise lääkkeillä. Hmph

Mutta tuolla toisessa ketjussa sua jo onnittelikin asunnosta! Täälläkin vielä siitä onnea :) saa ehkä vähän jotain muuta ajateltavaa, kun muuttorumba lähestyy

Takaisin