Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mua hämmentää taas suuresti tää mun kierto.. Lauantaina tuli ovisplussa testiin mutta lämmöt edelleen aika tasaisesti siinä 36,0 kieppeillä ja tänään huvikseen tekemäni ovistesti näytti tältä. Letrozol kuurin söin taas tässä kuussa, tällä kertaa tosin kp 4-8 kun unohdin aloittaa kp 3.. Mutta eikai tämä voi siitä johtua? Yleensä mulla on tässä vaiheessa ollut viiva hyvin hyvin haalea tai viivaa ei näkyvissä ollenkaan, joten vähän luulen että saattaa olla ovuloimaton kierto..Tänään siis kp 22/29-33.
View attachment 65701
Voi miten kurja kuullaJoo, kp1 täällä. Ihan ajoissa lämpöjen mukaan. Luteaalivaihe on se 12pv. Mies veti herneet nokkaan.

Eilen ja tänään lämpö 36,4 eli uskallan olettaa oviksen tapahtuneen :) Nyt ois dpo 3 tai 4.Joo ei mullakaan pompsahda heti astetta suuremmaksi lämpö, tasaisesti 2-3 päivän ajan nousee ja pysyy sitten ylhäällä. Tiiä vaikka jos meni se 48h plussasta ovikseen niin vastahan se alkaisi lämpökin nousemaan lähipäivinä :)
Eilen ja tänään lämpö 36,4 eli uskallan olettaa oviksen tapahtuneen :) Nyt ois dpo 3 tai 4.
Vaiana, Varmaan odotukset oli vaan korkealla. Itsekin oletin oviksen olleen aiemmin. Ainakin testin mukaan. Mutta nyt kävi näin. Onneksi ei tän enempää venynyt kierto. Kun nyt on saanut "nauttia" max. 35pv kierroista. Mutta nyt tällä kertaa en jätä testaamista ekaan plussaan.