BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dippi voi näyttää miltä vaan mitä oon noita kattellu, joillain laskenu asteella ja noussut taas, toisilla taas pari astetta ja tuplasti noussu jne :)

Mulla oli tänään (dpo 9) tippunut lämmöt ihan selvästi. Negakierroissa lämmöt ei ole koskaan laskeneet vielä dpo 9, joten joko keltarauhasessa on jotain vikaa, tai sitten tän on pakko olla joku kiinnittymisdippi. Viimeksi plussakierrossa tippu myös, mutta dpo 10. Kaikki oireet viittais kyllä plussaan, mutta ainakin tänään herkkä testi oli vielä ihan nega. Viimeksi sain ekan haamun dpo 11, joten onhan tässä vielä aikaa:rolleyes:
7A48E315-A16C-4F2B-B1AC-4AFF0F638A53.png

Petyn kyllä todella pahasti, jos tästä kierrosta ei plussaa tule. Oireet on olleet niin samanlaisia kuin elokuun plussakierrossa, etten enää uskalla luottaa omiin tuntemuksiini ollenkaan, jos ne nyt olisikin ihan väärässä.

Emk, musta toi sun käyrä vois hyvinki olla kiinnittymisdippi:rolleyes: Näyttää erittäin lupaavalta!

Täällä eletään kp42 ja lupaavia merkkejä että ovis olisi tulossa. On kyllä todella pitkä kierto mulle, mut eipä se haittaa jos jotain positiivista siitä saataisiin :D Pitää viel tehdä uusi ovis testi kun kotiin pääsee, aamun (kuva) oli jo niin lupaava. Ehkä se raskaustestinkin vois varuksi tehdä :coldfeet:

Liitteet

• 17C2E7EC-5AD1-440A-94A0-C77BE953508C.png
    17C2E7EC-5AD1-440A-94A0-C77BE953508C.png
    181 KB · Katsottu: 311
  • 1C67EB8C-9B73-48FC-8E28-80509A3E2593.jpeg
    1C67EB8C-9B73-48FC-8E28-80509A3E2593.jpeg
    313.7 KB · Katsottu: 255
Haha, katsoin juutuupista pari opetusvideoo ja totesin että on dpo12. Koska koin kauhean ahaa elämyksen! Eli voiko tää olla yksinkertaisempaa.

Tänään pitäisi olla kp1. Lämmöt ainakin tipahtanut, mutta oloja ei ole. Se Kp22 ovistesti oli niin selvä, ja muut kun lämmöt ei puhu myöhemmästä oviksesta. Huomenna testaan viimeisen kerran ennen kuin lyön hanskat tiskiin. Tuossa Kp22 o+.

Liitteet

• 1519107111211.jpg
    1519107111211.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 243
Huoh, ei taida plussaa tullakaan tästä kierrosta. Dpo 11 ja testi puhdas nega. Viimeksi vastaavaan aikaan selkeä, vaikkakin hyvin himmeä viiva. Muutenkin sellainen olo, että menkat alkaa ihan just. Luteaali on yleensä ollu sen 12 päivää, joten menkkojen pitäis alkaa torstaina. Lämmöistä en uskalla sanoa mitään varmaa, kun oon nukkunut pari yötä niin huonosti. Käytin tänään viimeisen kaapissa olleen raskaustestin, joten seuraavan kerran testaan varmaan vasta, jos menkat on myöhästyy.

Mua hämmentää taas suuresti tää mun kierto.. Lauantaina tuli ovisplussa testiin mutta lämmöt edelleen aika tasaisesti siinä 36,0 kieppeillä ja tänään huvikseen tekemäni ovistesti näytti tältä. Letrozol kuurin söin taas tässä kuussa, tällä kertaa tosin kp 4-8 kun unohdin aloittaa kp 3.. Mutta eikai tämä voi siitä johtua? Yleensä mulla on tässä vaiheessa ollut viiva hyvin hyvin haalea tai viivaa ei näkyvissä ollenkaan, joten vähän luulen että saattaa olla ovuloimaton kierto.. :sad001 Tänään siis kp 22/29-33.

IMG_20180220_164202.jpg

Mua hämmentää taas suuresti tää mun kierto.. Lauantaina tuli ovisplussa testiin mutta lämmöt edelleen aika tasaisesti siinä 36,0 kieppeillä ja tänään huvikseen tekemäni ovistesti näytti tältä. Letrozol kuurin söin taas tässä kuussa, tällä kertaa tosin kp 4-8 kun unohdin aloittaa kp 3.. Mutta eikai tämä voi siitä johtua? Yleensä mulla on tässä vaiheessa ollut viiva hyvin hyvin haalea tai viivaa ei näkyvissä ollenkaan, joten vähän luulen että saattaa olla ovuloimaton kierto.. :sad001 Tänään siis kp 22/29-33.

View attachment 65701

Mulla näytti ovistestit vahvaa vielä dpo 3 viime kierrossa, haaleempaa oli sitten dpo 7 eteenpäin, myös aiemmin haalistunut nopeammin oviksen jälkeen ja selkeästi kyllä ovuloin ainakin lämpöjen perusteella. Mitä lämmöt näyttänyt ennen ovista?

Ennen ovisplussaa kaikissa kierroissa,kuten tässäkin, 35,7-36.1, mutta oviksen jälkeen mulla nousee lämpö ihan selvästi ollen alimmillaan yleensä 36,3. Semmoisia lukemia en ole follikulaarivaiheessa saanut kuin ihan yksittäisiä kertoja. Jospa lämmöt tästä lähtisi nousemaan :)

Joo ei mullakaan pompsahda heti astetta suuremmaksi lämpö, tasaisesti 2-3 päivän ajan nousee ja pysyy sitten ylhäällä. Tiiä vaikka jos meni se 48h plussasta ovikseen niin vastahan se alkaisi lämpökin nousemaan lähipäivinä :)

Joo, kp1 täällä. Ihan ajoissa lämpöjen mukaan. Luteaalivaihe on se 12pv. Mies veti herneet nokkaan.

Joo, kp1 täällä. Ihan ajoissa lämpöjen mukaan. Luteaalivaihe on se 12pv. Mies veti herneet nokkaan.
Voi miten kurja kuulla :( tsemppiä!
Vetikö mies siis herneet siitä ettet ole raskaana? Etköhän sinäkin mielelläsi olisi.. sitä kun ei voi ennustaa :shifty:

Joo ei mullakaan pompsahda heti astetta suuremmaksi lämpö, tasaisesti 2-3 päivän ajan nousee ja pysyy sitten ylhäällä. Tiiä vaikka jos meni se 48h plussasta ovikseen niin vastahan se alkaisi lämpökin nousemaan lähipäivinä :)
Eilen ja tänään lämpö 36,4 eli uskallan olettaa oviksen tapahtuneen :) Nyt ois dpo 3 tai 4.

Täällä km-vuoto loppunut ja uuden kierron mittailut aloitettu! Saa nähdä miten vaikuttaa tähän kiertoon tuo..
Lämmöt ainakin palanneet nyt normaalille ovulaatiota edeltävälle tasolle :)
Tästä taas eteenpäin!

Vaiana, Varmaan odotukset oli vaan korkealla. Itsekin oletin oviksen olleen aiemmin. Ainakin testin mukaan. Mutta nyt kävi näin. Onneksi ei tän enempää venynyt kierto. Kun nyt on saanut "nauttia" max. 35pv kierroista. Mutta nyt tällä kertaa en jätä testaamista ekaan plussaan.

Vaiana, Varmaan odotukset oli vaan korkealla. Itsekin oletin oviksen olleen aiemmin. Ainakin testin mukaan. Mutta nyt kävi näin. Onneksi ei tän enempää venynyt kierto. Kun nyt on saanut "nauttia" max. 35pv kierroista. Mutta nyt tällä kertaa en jätä testaamista ekaan plussaan.

Noniin ja ymmärtäähän sen :shy:
Ja on ehdottomasti hienoa ettei kierto ainakaan venynyt! Toivottavasti pian on teidän plussakierron aika<3

Tästä tulikin vain mieleen, kuinka jotenkin sitä on välillä niin kiinni itsensä tarkkailussa, että meinaa unohtaa kuinka se puolisokin käy tätä yrittämistä läpi.
Itselle oli pahinta siinä, kun plussa katosikin testeistä, se kun mies tsemppasi koko päivän ja illalla romahti täysin itkuun. Teki todella pahaa :( itse vielä osasin aavistaa pahaa, kun viivat haaleni, mutta mies ei.. uskoi vain kun digi näytti raskaana, niin näin on oltava.

No olipa avautuminen :grin ajatuksen virtaa vain. Tsemppiä kaikille<3

Takaisin