BabyShowerit, puolesta vai vastaan?

Vauvajuhlat puolesta vai vastaan?

• Kaikki äänestäjät
    28
Mua ihmetytti kun miehen kanssa puhuttiin eilen illalla sen tulevista varpajaisista ja hän ei ollu yhtää innostunu..lupasin nimittäin leipasta pakkaseen pari peltiä pizzaa valmiiksi ko.kemuihin ja hän sanoi vaan,että jos pitää mitään niin sitten vaa saunoo muutaman kaveri kaa täs meillä ja se olis sitte siinä.
Ihan sama mulle,kunhan just on kykeneväinen tulla sairaalaan mun ja vauvan luoksen vaikka päivittäin..
onks sitte miesten varpajaiset menettäny merkitystään kun muillakin miehillä täällä näyttää olevan prioriteetit ihan muussa...?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Ei meilläkään mies mitenkään täysin välttämättä varpajaisia halua, ja meinasi kanssa että ehkä muutaman hyvän ystävän kanssa saunomista ja siitä ehkä baariin.
Mä olen lähinnä häntä usuttanut, että kyllä hänen nyt varpajaisia täytyy viettää :p
Tein hänelle silloin aiemmin sen isyyspakkauksen, ja siinä oli yhtenä settinä varpajaissetti. Eli konjakki ja pikkusikareita. (Mies vitsikkäästi meinasi, että mulla on mennyt setit sekaisin, kun viihde/hyötysetissä oli kondomit ja liukuvoide, mies meinasi että eikös nekin kuulu varpajaissettiin. Heko-heko :rolleyes: )

Kyllä mä jotenkin ajattelen, että mies olisi vielä sitten ansainnut sellaisen rennon vapaaillan kaveriporukassa (kun sitten en kotiuduttuamme häntä hetkeen haluaisi mihinkään päästää, eikä tuo kuulemma itsekään minnekään sitten haluaisi lähteä). Ja tosiaan sinä aikana kun mä ja vauva vielä oltais sairaalassa, mies voisi ihan hyvin varpajaisia viettää. Kunhan kanssa tosiaan meitä pääsisi katsomaan joka päivä :)

Onpa jännä kun eivät meiän rakkaat miehet ole innoissaan varpajaisten pitämisestä. Tosin voihan se olla, että eivät vaan vielä niin "hoksaa" asiaa. Kyllä se mieli pian muuttuu kun rakas lapsonen on syntyny, ehkä. o_O:)
Mun mies ei taida pitää mitään, koska hänellä ei juurikaan kavereita asu samassa kaupungissa.
Itse kyllä ajattelin pitää parin ystävän kans varpajaiset ehkä parin kuukauden päästä synnytyksestä. :)

No meillä nyt toi ukko on muutenkin sellanen ettei sitä kiinnosta missään käydä ja jos ottaa niin ottaa sit kotona, et sille noi varpajaiset ei sikskään oo mikään henkireikä kun se tietää et pääsee kyl koska vaan kavereiden kans ryyppään jos haluis.. Ja jos ny ihan tarkkoja ollaan niin ei noi varpajaiset oikeesti oo mikään niin ihmeellinen juttu, yhet ryyppäjäiset muiden joukossa! Näin pitkän tauon jälkeen sitä vaan oottaa niin kovasti et pääsee likkojen kans nollaan! :p

Viimeksi mies vietti "varpajaisia" kun vauva oli noin 10 päivän ikäinen. Vuoden suurimmat pippalot meidän kylässä niin samalla sit juhli muka varpajaisia. Nytkin varmaan juhlii myöhemmin kavereidensa kanssa ja nimeää ne varpajaisiksi vaikka kyseessä olisi ihan normi sauna-ilta poikien kanssa :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ollaan vietetty tänään mun showereita, molemmat siskoni ja äitini kanssa!:) Syötiin ja nautittiin ulkona auringossa meillä. Heillä oli tooosi ihania lahjoja, vähän syntymäajan, pituuden ja painon arvailuja ja muuten vaan naurettiin, itkettiin välillä (ollaan kaikki samanlaisia hormooni itkijöitä):p ja juteltiin, oli hieno ikimuistoinen päivä!:Heartred

Tänään vieteltiin minulle yllätyksenä järjestettyjä baby showereita, kylläpä oli ihana päivä :) Miehen sisko (tuleva kummi) oli järjestänyt juhlat ja loihtinut pöydän täyteen herkkuja. Vauva sai ihania lahjoja ja mikä parasta monta läheistä ystävää pääsi paikalle.

Kaisas, täällä ollut sama meininki tänään :) Mies järjesti kaverien kanssa ylläribileet ja oli kyllä huippua ja sain kaikkee mahdollista tarpeellista lahjaksi :) Ite en olis varmaan viitsinyt mitään järjestää mutta oli ihanaa kun joku muu oli ajatellut ja hoitanut kaiken valmiiksi :Heartpink Sai vaan nauttia :)

Mullakin oli pikku ylläri tänään kun sairaalan sängyssä maatessa tänne huoneeseen pamahtikin ystäviä ja perhe <3 oli vaippakakku ja hyvää syötävää ja kuulemma suunniteltu monta kuukautta nii enköhän mä oo täällä osastolla just sillo! :D
Ihana piristys oli :)

^Onko teidän sairaalassa rajoituksia isän vierailuaikoihin? Ainakin Jorvissa isän ei tarvitse noudattaa vierailuaikoja, vaan saa olla paikalla halutessaan.

Ja taas meni ihan OT-osastolle :/

^jotain tuollaista se taitaa olla Jorvissakin iseille. Vierailuaika muille klo 18-19, ja ihme kyllä kaikki vieraat tervetulleita :O Monissahan on jo rajoituksia.

Oulussa isi saa olla 11-19, vauvan sisarrukset 17-19, muita vieraita ei sallita

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

joo E-KKS vauvan isä saa olla 9-21 ja sisarukset ilm. iltapäivällä ja muilta vierailta on pääsy kielletty

Koksissa vierailuaika on 8-20.paikalle saavat tulla vain isovanhemmat.toki vauvan siskokset ovat tervetulleita,mutta muut sukulaiset eivät saa tulla.ja tämähän sopii mulle maan mainiosti!!!
vituttaa jo etukäteen kun anoppi ja appiukko ois heti tunkemassa sinne sairaalaan vaikka eivät ole välittäneet koko raskauden aikana muusta kun että mennäänkö me naimisiin ennen lapsen syntymää ettei tule sukuun äpärää!! Joo täs eletään 2014 vuotta,että käsitettä äpärää ei edes enää ole!!ja siis ei menty naimisiin eikä tod.näk.ihan lähi vuosina olla menossakaan.
Ihana avautuminen tän väliin! :)

Eikös äpärä ole vahinko (sekä suhteen ulkopuolella) ja lehtolapsi on sitten aviottomaan suhteeseen?

Kurjaa Satsuma kun appivanhempasi ovat vanhan kansan ihmisiä, ikävää tuollainen, että pitäisi olla aviossa kun lapsiakin tehdään. Alkuunhan voit vedota, että olet huonossa kunnossa ettet mielellään ota heti vieraita vastaan osastolle..

On anoppi ja appiukko isovanhempia,mutta heitä en jaksa sinne sairaalaan ollenkaan siis.omat vanhempani ovat myös isovanhempia ja näin ollen toivonkin,että käyvät vaikka mun puolesta joka päivä kattomassa.

Takaisin