Babybox

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mommy76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikännäköinen se body oli roze? Mä en muista yhtään :p jääny vaan kuolaliina ja esitteet mieleen :D

Valkonen ja rinnassa oli joku pieni kuva, oisko ollu joku nalle? Ja lyhythihainen oli body.

Joo multa kans. Eipä sitä siihen vuodenaikaan niin pienellä moisia oikein tarvinnu.

Meijän esikko on kohta 2vee ja sille ei oo vielä ikinä tarennu laittaa lyhythihasta bodya päälle. Sillä paleltuu käjet jos laittaa :grin Ei ees kesäsin oo pietty. Pitkähihaset ois paljo "parempia" tuohonkin boxiin. En tiiä kyllä aijonko tuon hommata ees.

Kuinka aikasin te tilaatte nuita boxeja ja laukkuja? Mää kyllä mielelläni tilaisin kaiken, ja aion ottaa äitiyspakkauksenkin :love2 sehän nyt mennee toki ens vuojelle mutta saako nuita muita tilata vaikka ja heti ja mikä tärkeintä, uskaltaako!

Saa tilata ja oon jo tilannut, nyt viikkoja 9+1, libero laukun saa kyl vasta 20+ (muistaakseni) viikoilla, mut ton boxin saa heti;)

Hei! Ois kiva tilata toi babybox, mutta jos se siis pitää lastentarvike myymälästä noutaa niin liian pitkä matka lähimpään:( miks ne ei vois lähettää sitä postissa

Muokattu viimeksi:
Kyffii, siinä taitaa olla just se pointti, että houkutellaan pikkulahjalla mammat shoppailemaan lastentarvikeliikkeeseen :wink Mulle toimi kieltämättä esikon kohdalla. Silloin en ostanut mitään kun hain babyboxin, mut myöhemmin ollaan ostettu ainakin amme, hoitoalusta, turvakaukalo ja turvaistuin kyseisestä puljusta :) vähänhän siellä saattaa olla kalliimpaa ku jossain muualla, mutta asiantunteva myyjä, joten tykkään.

Kyffii, siinä taitaa olla just se pointti, että houkutellaan pikkulahjalla mammat shoppailemaan lastentarvikeliikkeeseen :wink Mulle toimi kieltämättä esikon kohdalla. Silloin en ostanut mitään kun hain babyboxin, mut myöhemmin ollaan ostettu ainakin amme, hoitoalusta, turvakaukalo ja turvaistuin kyseisestä puljusta :) vähänhän siellä saattaa olla kalliimpaa ku jossain muualla, mutta asiantunteva myyjä, joten tykkään.

Joo muuten varmaan kävisikin siellä muutakun matkaa lähimpään liikkeeseen reilu 200km :(

Asiahan ei varsinaisesti tänne kuulu, mut me ollaan aika paljon tilattu juttuja Saksasta, tulee rahdista huolimatta halvemmaksi! Esim verkkokauppa nimeltä windeln.de on ollu luotettava ja nopea... Ainut et niillä pitää maksaa luottokortilla...

Mentiin alkuviikosta hakemaan Babyboxia liikkeestä, nii ne oli loppu! Kuulemma toimitusvaikeuksia/tavaranpuutosta. Ottivat sitte puhelinnumeron talteen ja aikovat ilmotella että millon tulee seuraavan kerran. Jännä, ku tästä ei ollu Babyboxin sähköpostissa mitään mainintaa, siinä tuli vaan se koodi millä saa hakia. Nyt ootellaan!

Mäki tilasin tuon boksin :) pitäis muutenkin mennä tutustuu rattaisiin ja muuhun niin siinähän se käy samalla :)

Miten nopeasti Babybox tulee tilauksesta. Ja mitä se muuten sisältää? Liberolaukun tiedän, sillä kahden aijemman kohdalla jaettiin synnärillä -08 ja -12 , paitsi jos sen sisältö on vaihtunut.

Mulle ainakin tuli samantien viesti sähköpostiin jossa oli se koodi, eli olis voinut periaatteessa käydä hakemassa vaikka samantien.. toki jos käy niinkuin pennoselle, että onkin tilapäisesti loppunut, niin sitten ei tietoa kauanko heillä menee uuden erän saamiseen. Voisi kuvitella että ei kauaa :)

Takaisin