Babybox

Me saatiin liberolaukku synnäriltä lähtiessä viime kesänä :)
 
Ainakin viimeksi, kun olin raskaana samalla aikataululla, niin ihmiset ehti kohtuu hyvin suunnittelemaan äitiyspakkauksen vuosimallia. Itse tosin sain silloin viimeisiä vanhoja, joten ei omalla kohdalla mennyt putkeen. Mutta sain sitten tuttavan kanssa vaihdella vaatteita, kun meille oli tulossa eri sukupuolta olevat lapset, ja toinen pakkaus oli tyttömäisempi, kuin toinen.
 
Liberolaukkua ei enää jaeta synnäreillä vaan sen saa tuon em linkin ohjeilla k-marketeista.
 
Kelan sivuilla törmäsin äippäpakkauksessa et ens vuonna tulee 80 vuotta täytee ja luvassa olis joku ylläri. Ite ainaki aattelin sen ottaa ja mitä sitte noita muita ilmaisjuttuja oli. Jos poika tulee ni siskolta saa sitte reippaasti niitä vaatteita mut jos tyttö ni sit täytyyki kaikki ostella alusta alkaen,
 
Milloin toi liberolaukun saanti tollaseks on menny??
Mie oon jokaisesta saanu synnäriltä...viimisimmän siis 12/2015
 
Viime syksynä se tais muuttua. Ja olikohan niin että synnäreillä jaettiin vielä jonkin aikaa loppuun niitä laukkuja sen uudistuksen jälkeen.
 
Ooh mua vähän jännittää tuo äitiyspakkaus.. Oon miettiny just et viittiikö tokalle ottaa kun yksi jo on ja muutenki tietty vaatetta. Nyt jos se onkin joku erihieno juhlapakkaus ni kiinnostais mut taitaa mennä aika tiukille.. Eiks ne usein ole vaihtunu just jossain maalis-huhtikuussa kun on edelliset loppunu vai aiemmin? Ite pitäis sit kuitenkin maaliskuun alkupuolella hakea ja tuo tämänvuotinen ei erityisesti kiinnosta..
 
Se vissiin on vaihdellut jonninverran että missä kuussa vaihtuu laatikko. Pitää toivoa että tämän vuotiset loppuis nopsaan.
 
Eihän ne lopu jos kaikki odottaa kieli pitkällä ens vuoden pakettia :D

Siis jos yleensä monet tilaa sen heti kun saa niin tänä vuonna varmaan moni jättää viime tinkaan saadakseen uusimman..
 
:grin

Kaippa ne sentään joskus väkisinkin loppuu kun se pakkaus on pakko tilata kummiskin se 2 kk ennen laskettua aikaa.
 
Täällä ei oteta äippäpakkausta, on vuoden -15 laatikosta about kaikki tallella. Ostetaan sitte sillä rahalla muuta vauvatarviketta :)
 
Mä otan äippälootan. Oon sen näille kahdellekin ottanu, säästän sinne kaikke lootan tekstiilit ja sit jotain ihanuuksia myös tykö. Tiiä si osaavatko arvostaa parinkymmenen vuoden päästä mut äitillä ihana ajatua et voisivat ehkä omilla lapsillaan käyttää tms :rolleyes: ja oavt oleet henk koht, toisen lotasta ei oo toiselle otettu :grin
 
Minä ajattelin etten ota tällä kertaa äitiyspakkausta. Mutta en sitten tiedä. Kuitenkin kun laskettu aika on toukokuussa niin saattaa hyvin saada "vanhan" pakkauksen.. Jos en ota niin ostan äitiyspakkauskirpparilta ne muutamat mitä haluan (makuupussi jne)

Tilasin babyboxin ja liberolaukun :)
 
Meillä otetaan äitiyspakkaus, Babybox, liberolaukku ja muumivaippojen netti sivuilta voi tilata testeri vaippoja:wink
Kaikki ilmanen on tervetullutta:D
 
Meillä oli viime vuonna tuttipullo, body, kuolaliina, vaippoja, joku turva-avaimenperä ja esitteitä + alennuskuponkeja mm Lindexille.
 
Takaisin
Top