Autot vaihtoon

Me ostimme hieman ennen plussan saamista uuden auton, ihan tätä vauvaprojektia ajatellen :) Miehelle tärkeää, että on turvallinen auto ja korkeampi, että säästyy molempien selät :angelic: Me emme ole kertoneet yrittämisestä kuin parille kaverille, samoin plussasta, joten auton oston jälkeen on sukulaisten epäilykset herännyt :angel4
 
Meillä 2002 Opel. Ei mee vaihtoon mutta muuten vaan Tulin kertoo mielenkiintoisesta korjaamosta tänään. Varmaan tiesi että köyhimyksiä ollaan ja ku oli kertonut missä vika on. (Laittoi pään pantiksi) kertoi mulle miten osat vaihdetaan ja meinas että onnistuu minulta.. :grin
 
Me just vaihdettiin farkku sedaniin mut eiköhän sinne rattaat mahdu kyytiin. Itsellä käytössä pikkukauppakassi jonka varmaankin joudun antamaan miehelle työkäyttöön ja itselleni otan tuon isomman auton
 
Meillä on ennestään jo 7-paikkainen mazda 5, eli ei tarvi vaihtaa isompaan. Esikoinen vaan pitää kääntää sitten kasvot menosuuntaan, tai mies ei mahu ajamaan :) piti vaihtaa tuohon jo esikoista odottaessa, että mahtuu koirat kyytiin :)
 
Meillä on Ford S-Max ja Ford Focus sedan, joka hommattiin just keväällä mulle työajoon. S-max on aivan loistava tilan tarpeeseen ja kulkee! 7-paikkainen, mutta meillä ei ole takakontissa niitä lisäpenkkejä vaan on vuorotellen koirien ja isännän työkalujen valtakuntaa. Focus on ihan hyvä perus tilava auto. Molemmista tykkään itse!
 
Me ollaan oltu enimmäkseen autottomia tähän asti ja samalla linjalla jatketaan. On siis kesäisin ollut käytössä auto, jotta päästään mökille ja mies työreissuille, mutta ei oo tarkoituksena alkaa sitä nytkään talvisin pitää. Julkisilla ja sit jossain vaiheessa pyörällä kuljetaan. Turvakaukalon hankinta tuottaa vähän päänvaivaa, kun isovanhemmilta löytyy kolme täysin erilaista autoa ja sit toi neljäs joka on meillä kesäkaudella...
 
Meijän ei onneksi tartte vaihtaa autoa ihan heti. Keväällä vaihdoin autoni 7 paikkaiseen Toyota Corollaan. Sillä pärjätään varmaan useampi vuosi.
 
Meillä 2002 Opel. Ei mee vaihtoon mutta muuten vaan Tulin kertoo mielenkiintoisesta korjaamosta tänään. Varmaan tiesi että köyhimyksiä ollaan ja ku oli kertonut missä vika on. (Laittoi pään pantiksi) kertoi mulle miten osat vaihdetaan ja meinas että onnistuu minulta.. :grin


Kerrohan mikä se vika oli? Näin autonkorjaajan eukkona kuullosti juttu hauskalta.
 
Joudutaan myös miettimään tätä autonvaihtoa. Nykyiseen ei mahdu sitten millään kolmea istuinta takapenkille (mihin mahtuu??). Vw tourania olen ajatellut yhtenä vaihtoehtona, siinähän on erilliset penkit takana, onko kellään kokemusta?
 
Isäntä tuumas että jos työkuviot menee suunnitellusti nii ostetaan Volvon xc90 koska 7 paikkanen . Kelpoo ja riittää meijän tarpeeseen. Galaxyä olin ite aatellu mut joo mieluummin volle
 
Ford S-Maxiin mahtuu myös kolme istuinta hyvin ja takapenkkejä saa siirrettyä yksitellen eteen-taaksepäin..
 
Meillä kaksi c sarjalaista farmari mersua. Toinen vaihdetaan e sarjalaiseen ennen vauvan syntymää. On sen verran tilavampi takaluukku, että sinne saa sitten koirat ja vaunut yhtäaikaa..
 
No, tulpat nyt on aika helpot ja kait se puolakin jos vaan tietää mikä se on. Joskus vuonna käpy mun micraan yhen tyttökaverin kans vaihdettiin tulppia, mut siinä piti irrottaa muistaakseni laturikin, että sai viimesen tulpan vaihtoon. Mut enää en tietäis jos nykyauto olis.
No, vaihdoitko osat ite?
 
Takaisin
Top