Tajusin just että meillähän on kaappi väärällään mun ja veljien 90-luvun alusta peräisin olevia haalareita, jotka on kaikki mallia säkki ja siksi olleet vähäisellä (olemattomalla) käytöllä. No nyt tulee käyttöä 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin oli tällainen säkkihaalari käytössäTajusin just että meillähän on kaappi väärällään mun ja veljien 90-luvun alusta peräisin olevia haalareita, jotka on kaikki mallia säkki ja siksi olleet vähäisellä (olemattomalla) käytöllä. No nyt tulee käyttöä![]()
Mä suosittelen kans! Meiän atopiaihoisella pojalla alkavat punaiset ihottumaläntit parani jaloista tosi nopeesti tällä kun kokeilin ja pitää selkeesti poskenkin jokseenkin yllättävän hyvässä kunnossa lääkerasvan kanssa! Käytin ite sitä kans viime talvena omiin rutikuiviin käsiin ja edelleen avannesidoksen alle jäävän ihon satunnaiseen rasvaukseen.Suosittelen kokeilemaan Xyliderm nimistä geeliä. Ihan pelastus omalle atopiataipuvaiselle iholleni! Toimii joko yksinään tai rasvaisen perusvoiteen kaverina (eka geeli, sit rasva) mutta toi ei kirvele, haise tai tahmaa ja imeytyy hetkessä eli nopeammallekkin tenavalle siinnäkin suhteessa toimivaa kamaa. Vaikuttavina aineina tuossa on xylitoli ja glyseroli.
Lisäksi se on kotimainen ja valmistetaan Kuopiossa. Löytyy tuubissa ja pumppupullossa, apteekkikamaa.![]()