Arvaatko jo sukupuolen?

ann1kk1: mulla esikoistytöstä oli erittäin voimakas oksentelu+pahoinvointi, tässä tokassa ei ihan niin paha mutta tosi paha kuitenkin, eli veikkaan tästäkin tyttöä. Iho ei ole kukkinut ekassa eikä tokassa, päinvastoin ulkonäkö kaunistunut kun tukka paksuuntunut ja kynnet vahvistuneet :) alkuun kyllä rasvoittu hiukset nopeammin, mutta ei enää. Niinhän ne sanoo että poikavauva kohtelee äitiään hellävaraisemmin, ja on joitain tutkimuksiakin tehty joissa todettu että tyttövauvaa odottavat kärsivät useammin pahoinvoinnista kuin poikaa odottavat. Mutta erot olivat marginaalisen pieniä..

Viime raskaudessa ei alkuun ollut mitään tuntemusta sukupuolesta, ei kysytty ultrassa ja pikkuhiljaa vaan se tyttöolo vahvistui. Ennen synnytystä olin jo ihan paniikissa, kun tuttavat "ennustelivat" vatsan mallista poikaa, ja ite miehen kanssa oltiin niin varmoja tytöstä! Pelkäsin synnytyksessä ainoastaan sitä, että mitä jos se on poika... kun niin varmasti itse tiesi tytöksi :D no, vaisto oli oikeassa eikä shokkia tullut :)
Nyt ei ole vielä mitään varmaa tuntemusta, tyttöä aavistelen sillä perusteella että oirehdinta samaa kuin esikosta. Tuo kiinalainen kalenteri lupaa kanssa tyttöä. Ja esikko on alkanut yhtäkkiä hoivaamaan vauvanukkea, ja kutsuu sitä tyttövauvaksi :)
Elokuussa on rakenneultra, ja tällä kertaa aiotaan kysyä näkyykö sukukalleuksia...
 
Nuo vanhan kansan uskomukset ei taida ihan satavarmoja olla... :)
Esim. mie olin elämäni voimissa, kun poikaa odotin. Kun yleensähän siis sanotaan, että tyttö vie äidin kauneuden, poika terveyden. Mulla ei ollu mitään kremppoja koko raskausaikana sitä pahoinvointia lukuunottamatta.
Nyt puolestaan tuntuu, että naama kukkii koko ajan, joten tuo kauneuden menetys saattais tällä kertaa pitää paikkansa...;)
Ja kiinalaisen syntymäkalenterinkin mukaan olis tyttö tulossa. Joskaan en nuihin kauheasti usko, eipä tuo tulos voi ihan kauheasti heittää, kun vaihtoehtoja ei ole kuin se kaks... emoticon
 
Mulla on tosi vahva tunne ollut aina että ensimmäinen lapsi tulee olemaan poika ja nyt kun sitä lasta odotellaan niin tunne pojasta on edelleen. Teinpäs huvikseen tuon sormustestin ja poikaahan se näytti!
 
Minä puolestani arvaan että tyttö tulee. Ensimmäinen lapsemme oli tyttö, seuraavat kolme ovat poikia. Tyttöä odottaessa olen ollut väsyneempi ja voinut enemmän pahoin kuin pojilta. Lisäksi seksihalut on ollut tyttöä odottaessa suuremmat ja poikia odottaessa ei olisi juuri vähempää voinut kiinnostaa. Poikia tehdessä on ovulaatio sattunut samalle päivälle yhdynnän kanssa ja tyttöä tehdessä taas ovis on ollut jälkeen yhdynnän en kyllä muista kuinka monta päivää. Niin tälläkin kertaa... siis veikkaan tyttöä vaikka kyllä pojatkin on ihania ja sellaisenkin ilomielin otan jos saan.
 
Mää veikkaan ja jotenki toivonki tyttöä. Vaikka raskaus onki ollu tääääysin erilainen mitä esikoisen raskaus ja esikoinen on tyttö. Oksensin esikoisesta rv 17 asti ja nyt en ole oksentanut kertaakaan. Naama kyllä kukkii. Jotenki mulla on semmonen olo, että miehen suku tekee tyttövauvoja, kun kaikki serkukset on tyttöjä. Mutta en mää olis poikaankaan pettyny :) Onneksi ei oo enää kauaa, niin saapi tietää. Jännittävää!
 
Minäkin höperönä tehnyt kaikenmaailman testejä,pissinyt ruokasoodaan,pyörittänyt sormusta mahan päällä ja vielä kattonut kiinalaisten veikkauksia :) ähh kaikki sanoo ihan eri..paitsi sormus ja sooda povaisi poikaa...tosin sormus näytti esikoistakin odottaessa poikaa ja tyttö tuli?? :) Mut hei nythän voi ostaa jotain pissitikkuun testi ja selvitä sukupuoli...siihen enkyllälähde,toivotaan että reilun kuukauden päästä ultra kertoo kumpi on tulossa. Esikoista jännättiin loppuun asti,mut nyt ei malta. Salaa toivotaan neidin kaveriksi poikaa...mut mahan pyöreys näyttäis taas niin tyttömasulta...koitan laittaa kuvaa niin saatte arvuutella :)
 
Minä, mieheni ja sukulaiseni sanoimme jostain syystä heti kaikki että poika sieltä tulee.. mutta ehei! Tänään saatiin vastaus Naistenklinikan sikiötutkimusyksiköstä maanantaina tehdystä istukkanäytteestä ja sen mukaan siellä asussa oleilee tyyppi jolla ei ole 21, 18 eikä 13- trisomiaa ja sillä on tytön kromosomit :)
 
ei oo kyllä niin mitään haisua :D ekassakaan raskaudessa ei ollu selkeesti tyttö tai poika oloa.. Aluks tässä raskaudessa naama kukki ja puhelinkin, et jos tyttö tulis (miehellä 3 poikaa..) mut oikeesti mulla ei oo minkäänlaista hajua tulevan vauvan sukupuolesta, eikä me meinattu selvittääkään.. Se on sit kiva ylläri siellä synnärillä :)
 
Täällä ainakin vahvasti poikaolo :) miehellä entuudestaan 3 poikaa, se vähän vahvistaa oloa.. mutta tyttökin olisi vähintäänkin yhtä tervetullut :) Jos tyyppi on rakenneultrassa jalat levällään niin voin ottaa tiedon vastaan, muuten jännätään sitten loppuun saakka :)
 
Poikafiilis on mulla ollu alusta asti, huomenna toivottavasti selviää! :) Esikoinen on siis myös poika.
 
Ihanaa Nia :)

Mun poikaolo on kääntyny vähän tyttöoloksi, mutta nyt ei oo oikeestaan enää mitään oloja. Jospa tässä viikon päästä oltais viisaampia :)
 
Täällä toivoin kovasti tyttöä vaan pojaksihan se sitten tänään varmistui. Ei jäänyt epäselvyyttä asiasta :) Ainakin voi alkaa katselemaan pikkuruisia vaatteita hieman eri silmällä kun asiasta on selvyys. Kaikille tutuilla myös poikia, joten toivon mukaan saadaan vaatteita ja muita tarvikkeita sieltä.
 
Minulla on erittäin vahva veikkaus tytöstä, mutta kaikki muut veikkailevat poikaa :) saas nähdä. !
 
Täällä mä ja kaikki sukulaiset + kaikki kaverit veikkas poikaa ja mies ainoana tyttöä.
MIES HÄVIS!  poika tulossa <3
 
Takaisin
Top