Arvaatko jo sukupuolen?

marimus

Vauhtiin päässyt keskustelija
Monilla odottavilla äideillä on vahva epäilys vauvan sukupuolesta jo kauan ennen rakenneultraa. Onko kenelläkään aiemmin synnyttäneellä mennyt tämä epäilys mönkään? Itselläni on niin varma poikaolo, että pelkään jo pettyväni, jos rakenneultrasta ei löydykään miehisiä sukukalleuksia :(.

Olisi myös kiva listatat tänne, kumpaa sukupuolta veikkaatte. Voidaan vertailla sitten elo-syyskuussa (tai jopa tammikuussa), menikö veikkaus oikein. :)
 
Mulla on tosi vahva epäilys tytöstä vaikka kaikki testit sun muut sanoo poikaa. Tää ehkä sai alkunsa siitä kiinalaisesta syntymäkalenterista, ja sen jälkeen epäilys on vaan vahvistunu!
 
Mulla on myös tosi vahva tunne, että poika tulee. En oikeastaan oo toistaiseksi osannut edes ajatella tyttövaihtoehtoa. Kiinalainen kalenteri kyllä sanoi mullekin, että tyttö olis tulossa, mutta... tuntuu pojalta!
 
Testit hehkuttaa tyttöä ja päässä pyörii vain tyttöjen nimiä, mutta tuntuu silti pojalta. Ostetut vaatteetkin sopisi enemmän pojille, vaikka ovatkin neutraaleja. 
 
Mulla on taas tosi vahva tunne, että tyttö ois masussa. On vaikee kuvitella, että siellä ois poika. Tossa yks päivä kyllä ajattelin, ettei sillä oo niin väliä kumpi tulee, ottaisin vaikka molemmat jos saisi. Toivoo vaan, että ois suunnilleen terve. Just äsken olin Raskauskeijun nettisivuilla ja ihmettelin, kun ne myy semmoista testiä, josta näkee kumpi sieltä ois tulossa. Ei ollut kyllä mitenkään 100% varmuudella.
 
Argh, vihdoinki tää antaa mun vastata. Miksihän vau ei toimi kunnolla Firefoxilla, mutta Explorerilla täydellisesti?

Meillä on miehen kanssa molemmilla poikaolo :) En oo kyllä sulkenut tyttömahdollisuutta pois, kun en niin varma ole. Molemmille on jo etunimet valmiina, jotka tuntui meille luonnollisilta. Tulkoon kumpi tulee :) Emme aio ottaa sukupuolesta selvää ultrassa.
 
Eih, kävin katsomassa noita Pamppan vinkkaamia testejä ja nyt tekisi hirveästi mieli tilata sellainen :D. Ihan leikkimielisesti vain.

Mullekin on siis ihan sama, kumpi sieltä tulee. Kunhan on terve. Ihmetyttää vain vähän tämä, miten keho ja mieli ovat mukamas niin varmoja, että poika sieltä tulee. Lastenvaateosastollakin hipelöin pelkiiä "poikien bodyja" ja tytöille suunnatut vaatteet ei kiinnosta yhtään. Voiko näin vahva intuitio olla muka väärässä?

Untamoinen: mulla Vau toimii Firefoxillakin. Oletko muistanut päivittää selainta?
 
Mulla on ihan tyttöolo! Naama kukkii ja hedelmöitys tapahtui pari päivää ennen ovista ja niinhän kai sanotaan, että tyttösiittiöt olis pidempi-ikäisiä;) Toivoisin niin kovasti, että masussa kasvais pikkuinen prinsessa. :)
 
Niin ja tulikin mieleen, että monilta oon kuullut poikaraskauksien olleen melko oireettomia, ja mie oon ollut lähes oireeton koko tän alkuajan.

Katoin kanssa niitä testejä, ei ois pitäny! Aika kallista touhua ihan noin niinku leikkimieliseksi testailuksi :D
 
täällä on ihan tyttöolo, aina ku löydän kaupasta tai netistä itteni vauvanvaatteita pläräämästä niin katon vaan tyttöjen vaatteita <3

Leikkimielisesti jos haluaa testata ennen rakenneultraa kumpi on tulossa, niin tehkää se soodatesti. Täältä jostain vaun keskusteluista luin siitä. Eli ruokalusikallinen soodaa kuppiin ja pissaa päälle :D ja jos poreilee ku limpsa niin on poika ja jos ei kupli niin sitte ois tyttö kuulemma... tällästä tällä kertaa löytäny netin ihmeellisestä maailmasta :D en oo kyllä itte kokeillu, en tiiä pitäskö, tuntuu jotenki hölmöltä pissata ruokasoodaan :DDD
 
Eipä ole oikein mitään selkeetä tunnetta, että kumpi olisi... Ehkä ihan lievästi poikaan päin kallellaan fiilikset, mutta ei mitenkään vahvasti. Meillä mies on sitä mieltä, että hän ei missään nimessä halua tietää sukupuolta etukäteen ja se sopii mullekin ihan hyvin. Nyt ei vielä ole sellainen olo, että "repeäisi" jännityksestä, että kumpi on, mutta saas nähdä sitten kun päästään lähemmäksi syntymää... kiik :D
 

Tulipas tehtyä sormustesti ja se näytti poikaa. Tein varmuuden vuoksi vieläpä kahteen kertaan.. :) 

 
Mulla sormus teki sellasta puolikasta ympyrää, siis onko se nyt sitte tyttö kuitenkin? Sitten alko heijaamaan ihan hirvittävän voimakkaasti eli toinenko olisi poika.. Jaahas. Menee mielenkiintoiseksi :)
 
Mä olin ekassa raskaudessa ihan varma, että se on poika. Ennen raskautta en ollut osannut ollenkaan ajatella poikaa, nimistäkin mietin vain tyttönimiä. Mutta niin vaan kun raskaus alkoi, muuttui mieli ja oli todella poikaolo, että jo ennen rakenneultraa jollekin meinasin kirjoittaa poika, kun piti kirjoittaa vauva. Rakenneultrassa en hämmästynyt ollenkaan, kun ilmoitettiin, että poika tulee ja sehän sieltä siis tuli.
No, nyt sitten haluaisin kyl ihan hirveästi tyttöä, mutta kummasti se poikaolo sieltä vaan yrittää työntää taas päätään... Mutta jotenkin en ole varma kummastakaan, tai sitten en vaan anna sen poikaolon tulla, jos sellainen on jostain tullakseen. Hedelmöitys sattui olemaan juuri ovishetkellä, että sen puolesta on suuri todennäköisyys poikaan. Mut kun se tyttö olis niiiin kiva :D No, ei sillä oikeasti ole väliä, on noi pojatkin niin ihania :) Otetaan kyllä kuitenkin rakenneultrassa asiasta selvää, eli elokuun lopussa saa tietää ;)
 
tein tänään tuon sormustestin ja varmuuden vuoksi kolme kertaa, kaks kertaa mahasta ja kerran ranteesta, tyttöä näytti joka kerta, saas nähä mitä tuleman pitää :D
 
Mulla vahva tyttöaavistus. Mulla ennestään poika ja 3 tyttöä, tavallaan toinen poika olis aika ihana. Kiinalaisen mukaan tulossa tyttö ja se on aikaisempien kohdalla pitänyt paikkansa. Sormuksella testasin mahan päältä, eka heilui ja sit pyöri... Toisia tupliako tää mulle lupaa?
 
Mulla oli tyttöveikkaus tästä meidän tulokkaasta.:) Ihan sillä perusteella vain, että tällä kierroksella pahoinvointia on ollu tosi vähän, kun taas esikoista -poikaa- odottaessa sitä kesti ja kesti viikkokausia, jouduin ottamaan sairauslomaakin töistä. Äiti siis kertoi itsellään olleen samalla lailla, minua tai siskoa odottaessani ei ollut pahoinvointia, mutta veljeä odottaessaan oli. Liekö nyt toistuu sama mulla...? Saa nähä;)

Ihan sama kumpi tulee, mutta oishan se kiva saaha tyttö vaihteeksi...:)
 
Hassua :)

Aika monessa kohtaa olen törmännyt siihen, että tytöstä odottajalla ei ole pahaa oloa, mutta pojasta taas on (ja toisilla paljon). Mä olen aina luullut, että tytöstä voidaan tosi pahoin, mutta pojasta ei. Ja että tyttö "vie äidin kauneuden" eli iho kukkii jne.

oonko mä ollu ihan väärässä?

Itselläni ei ole pahaa oloa ollut juuri lainkaan (en ole oksentanut, mutta on kyllä etonut) ja kasvoista ei huomaa muutosta, eikä hiuksetkaan mitenkään eri tavalla rasvotu tms. Ihan poikafiilis on (ehkä näistä johtuen).

Ann1kk1 ja Enska 13 + 6
 
Takaisin
Top