Kiva lukea näitä teidän rakkausjuttuja... Meillä ei kumpikaan ole kovin kova halimaan, mutta meilläkin nämä lähtöhalit ja -pusut kyllä sentään käytössä.[;)] Joskus mies intoutuu hieromaan niskaa ja on siinä aika taitavakin, mä taan miehen jalkoja saunan jälkeen rasvailen (se on sellainen kuivanahkainen että aina sais rasvaamassa olla..). Mies soittelee päivällä töistä, ei mitään muuta tarvii välttämättä olla kuin että mitä kuuluu. Iltaisin se keittää hyvää bangladeshilaista teetä (joo on kaloreita tuhat..mutta onneksi osaa jo mun mukista jättää ylimääräiset sokerit pois..) ja tuo erilaisia eksoottisia hedelmiä töistä, mitä sitten saa uteliaana maistella.
Raskaaksi kun tulin, niin miehestä tuli vähän hössöttäjä mun voinnin suhteen, jos on ollut liukkaita säitä ulkona, niin ei sais mennä lainkaan sinne, kun voi kaatua [:D] eikä mitään vähääkään painavaa sais nostaa.. Mä oon sille monta kertaa sanonut, etten ole sairas enkä invalidi, vaan raskaana! Eräässä vaiheessa mä ihmettelin, miksi se kantaa meille kotiin kaikkea herkkua, keksejä ja karkkeja ja snackseja sieltä niiden kaupasta, ja kysyin, niin se sanoi että sen isosisko oli sanonut, että kun vaimo on raskaana, sille pitää antaa syötäväksi kaikkea mitä se tahtoo. Mä sitten sanoin, että hyvä ajatus, mutta mieluummin niitä hedelmiä kuitenkin vaan.. kiloja muutenkin ihan tarpeeksi..