Ar-ultra

Marppanen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ketkä kaikki menossa? Milloin teillä on aika? Vaihdetaan täällä ar-ultra kuulumisia ennen ja jälkeen käynnin.

En tiedä varaisiko sitä ajan. Oon kyllä sen verran utelias ja kärsimätön, että saattais sitä yrittää varata ajan ensiviikoksi.

Mulla ar-ultrassa vasta rv 6+4. Meil on vaan siinä yks deadline tulossa ni täytyisi saada varmistus onko masussa elämää :)

Missähän hinnoissa nuo tätä nykyä pyörivät? Lähinnä siis salo-turku akselilla.. jos joku tietäis niin mahtavaa.. ei tarttis alkaa kaikkia soittelemaan erikseen..:happy:

Muokattu viimeksi:
Uskaltaudunpa mukaan, kun tänään todistetusti sydän löi ja koko vastasi rv 7+2, LA 1.3. Vielä en kokonaan huokaise, sillä tipuin jo kesäkuisista keskeytyneellä keskenmenolla rv 9+0 ja heti sen perään mahdollinen syyskuinen poistui sponttaanina rv 5+. "Kauan" sain odottaa uutta plussaa ja tunteet sen mukaisia, mutta toivotaan parasta. :)

Itse en olisi ar-ultraan mennyt hintojen vuoksi, mutta meidän kuntaan kuuluu neuvolalääkäri ennen nt-ultraa ja minun kohdalla aikaistettiin sitä keskenmenotaustan vuoksi. Tsemppiä muille tuleviin ultriin ja onnea Tuhisijalle hyvistä uutisista! :)

Voi voi....torstaina käyty varhaisultrassa. Tarkentui, että vastaa viikkoa 6+2, sykettä ei näkynyt. Nyt jo suurinpiirtein keskenmenoa tässä surrut valmiiksi, kun ajattelen että olisi tuon sykkeen pitänyt jo näkyä. Tämä ajatus johtuen siitä, että esikoisesta käytiin varhaisultrassa 5+6 (piti olla viikkoja 7+) ja syke näkyi jo tuolloin, viikkoja oli vain vähemmän, kiertokin oli kyllä tosi epäsäännöllinen.

Ajattelin ensin, että ei haittaa että sykettä ei näkynyt, mutta nyt asiaa googlailtuani en oikein meinaa löydä tarinoita joissa 6+2 sykettä ei olisi näkynyt. Onko kellään asiasta jotain faktatietoa? Ihan masentuneena tässä ollaan oltu koko viikonloppu. Olisi pitänyt varata aika siten, että viikkoja olisi vähän suuremmallakin heitolla ollut tarpeeksi sykkeen näkymiseksi. Uusintaultra reilun viikon päästä. Järjenhän tässä menettää!

Voi momvoc toivotaan et ens viikolla syke löytyy ja pikkunen voi hyvin!!! :) on varmasti pitkiä päiviä edessä...

Takaisin