Ei tosiaan auttanut Sea Bandit täällä.. Varalta syön vielä noita B6-vitamiineja, mutta eipä nekään tuntuneet auttavan. Ostin sellaisia kuin Vita B6, eli siis sitä itseään, mutta onhan kaikissa B-vitamiinivalmisteissa sitä.
Mulla on ehkä vähän helpottanut, kun olen syönyt taukoamatta 2 viikkoa, ehkäpä se oli kropan keino sanoa, että täällä on ravintopula, kun ei ole joutanut edellisen synnytyksen jälkeen syömään kunnolla vuoteen. Nyt on vain nälkä IHAN koko ajan, voisin vain syödä ja syödä, vaikka ei tee tippaakaan mieli. Kroppa yleensä kertoo jotain huudollaan, että pitäisi vain keksiä, miten sen turvan sais tukittua. Mutta tuo on sellanen juttu, että jos on pitkään ollut vähällä ravinnolla niin raskausaikana pitää sitten oikeasti SYÖDÄ.
Eikä kannata lähteä syömään sitä roskaruokaa, kokeilkaapa oikeaa kotiruokaa, esim. Karjalanpaisti tai lihakastike jne, toimivat varmasti paremmin eikä tarvitse miettiä lihomista, raskausajan diabeetestä tms. Mulla ainakin eka raskaudessa teki mieli kaikkea muuta kuin sitä millä tavallisesti elin eli salaatteja ja keittoja, vaan kroppa kaipasi hyvää, maistuvaa ruokaa, mitä juuri oikea kotiruoka on.
Yksi mikä menee alas on paahtoleipä. En normaalisti syö leipää ollenkaan ja nyt menee paketti päivässä. Helppoa, nopeaa ja sitä jotenkin kummassa tekee mieli.. Mene ja tiedä..