Alkuraskauden yöunet

Nukun muutenkin tosiaan huonosti, mutta nyt raskauden myötä entistä huonommin :wacky: Päivät oon ihan kanttuvei, illalla kun pitäis nukkumaan mennä, niin uni ei tule millään. Herään joka aamu joskus 4-5 aikaan, jos menen aamuvuoroon niin sit saakin jo melkein tietysti nousta ylös, mutta jos vp/ilta niin saatan nukahtaa vielä uudestaan kuuden jälkeen kun mies lähtee töihin. Kellossa on unen seuranta käytössä, keskimääräiset yöunet 4-5h. Nyt kun oli flunssa niin 2-3h. Mies ihmettelee et miks oon niin väsynyt :wideyed:
 
Mulla helpotti nukkumista se, että nostin sängynpäätyä hieman ylemmäksi, eli tyynyjä patjan alle. Tosin nyt olen alkanut herätä vessaan säännöllisesti kahdelta yöllä :grin
 
Heräilen edelleen joka yö aamuyöllä ja pyörin sängyssä ihan liian kauan. Viime yönä heräsin neljältä ja kuudelta nukahdin uudelleen. En tiedä mitkä hormonit tähän oikein vaikuttaa mutta todella ärsyttävää.

Olen tasan yhden yön nukkunut heräämättä, silloinkin menin nukkumaan vasta lähempänä yhtä ja heräsin seiskalta.

Ja normaalisti siis saataan herätä, mutta nulahdan hyvin nopeasti uudelleen.
 
En tiedä mistä johtuu mut tänäänkin heräsin klo 4.15... uni vaan katkeaa... Nytkin palloillut täällä kotona 3,5h ja muu perhe nukkuu edelleen.. iltasin oon sit totodella väsynyt kun pitäis jaksaa lasten kanssa...
 
Takaisin
Top