Alkuraskauden ultra

Mä meen kyllä kans ar-ultraan. Voisi johonkin 3 viikon päähän varailla.

Varasin ajan viikoille 6+6, mutta mietityttää kuitenkin että onko liian aikaista ja näkyyköhän siellä mitään?

Mä oon kuullut tosta kiehdosta huonoja kokemuksia. Just kun toi ar-ultra kannattaisi tehdä aina alakautta jotta näkyvyys on riittävä. Niin moni on lähtenyt itku silmässä kotiin odottamaan uutta aikaa, kun on ollut liian aikaista ultrata mahan päältä. Suosittelen, et käy ennemmin vaikka perhe artella, siellä myös edullinen ultra ja onnistuu alakautta ultraaminen.

Mä oon kuullut tosta kiehdosta huonoja kokemuksia. Just kun toi ar-ultra kannattaisi tehdä aina alakautta jotta näkyvyys on riittävä. Niin moni on lähtenyt itku silmässä kotiin odottamaan uutta aikaa, kun on ollut liian aikaista ultrata mahan päältä. Suosittelen, et käy ennemmin vaikka perhe artella, siellä myös edullinen ultra ja onnistuu alakautta ultraaminen.

Eikö ne ollenkaan ultraa alakautta jos mahan päältä ei näy? :O Hemmetti kun artessa ei oo sopivaa aikaa meille, en halua liian aikaisinkaan mennä :(

Onko kellään kokemusta tuosta Meri Oulun paikasta? Ois suht edullinen alkuraskauden ultra ku vaan 60e.

Noh laitoin kyselyä heille että onko näin, en kyllä heidän takia halua lisästressiä tai maksaa tuplakäyntiä :(

Kiehdosta vastasi 2 minuutissa viestiin, tekevät kyllä alakautta jos vatsan päältä ei näy! Yhdessä vaiheessa ei tehnyt kun oli laiteongelmia, nyt ei siis hätää, huh :)

No onpa hyvä että ovat hommanneet kunnon laitteet! Aiemmin heillä ei ollut sitä millä saa alakautta tehtyä. Sori siis väärä info :)

Onko kellään kokemusta tuosta Meri Oulun paikasta? Ois suht edullinen alkuraskauden ultra ku vaan 60e.

Minäkin kuullut vain hyvää. En ole käynyt vaan nyt ajattelin käydä. Muissa paikoissa aika suolaiset hinnat tähän verrattuna..

Millä viikoilla porukka on menossa ar-ultraan? Mä mietin malttaisinko 8+ viikoille vai menenkö jo 6+

Mä meen 7+6, aiemmin en halua mennä jos ei näkyisikään mitään tai jos näkyisi 6+ niin tuntuu että herkemmin voi vielä kesken mennä kuin pari viikkoa myöhemmin, en tiiä :)

Musta se on niin, et jos ar-ultrassa näkyy syke, niin keskenmenon riski pienenee kahteen prosenttiin. :)

Njoo tuntuu että tosi yleistä on että jos rv 6-7 näkyy syke niin kesken menee 7-8, et jos pääsee sen 8-9 viikon yli sykkeen kera ni sit tosi pieni keskenmenon riski, oon siis ite tyytyväisempi sykkeeseen jos näkyy siinä rv 8 kuin aiemmin :) Tietty koskaan ei tiedä vaikka menis puolivälissä kesken jne, pelko persiissä koko raskaus :(

7+6 laskujen mukaan on silloin ultrapäivänä :)
Saattaa olla jo 8+3 riippuu vähän miten laskee

Takaisin