Alkuraskauden ultra

Mäkin varasin tänään ajan varhaisultraan. :) 26.3 olisi viikolla 7+0. Vähän jännittää näkyykö sit vielä sydämenlyöntejä, kun noilla viikoillahan ei ihan välttämättä aina näy... Ettei sitten tulis ns turhaa säikytystä jos ei kuuluiskaan vaikka kuitenkin sykkis. Millä viikoilla te muut ootte saaneet ajan?

Mulla myös 26.3 ar-ultraan aika, silloin pitäisi olla 8+ :) Viimeksi oli 7+1, silloin näkyi hyvin kyllä syke, mutta todettiin myöhemmin kehityksen pysähtyneen :(

Mä varasin ajan kiehtoon 3.4. Viikkoja silloin 7+6 että ei pitäs olla liian aikaisin. :) neuvola on jo 4.4, jotenkin hassua että neuvola on noin aikaisin ja siitäkin vielä kolmisen viikkoa NT ultraan ja jos siellä ei ketään olisikaan niin kuukausia elänyt ”raskautta” :/

19.3. on meillä varhaisultra Terveystalolla, jolloin täynnä on 7+0. Aikaisemmin en uskalla mennä... Vielä 1,5 viikkoa odotusta! :shy: En jaksanu alkaa vertailee hintoja, vaan halusin mennä samalle lääkärille, jolla kävin raskauden yritys-aikanakin. Mukavaksi ja päteväksi todettu. :happy:

Jaa tuli sähköposti että vatsan päältä tehdään ultra täyden rakon kanssa, aika jännä kun tarkemminhan se alakautta näkyy näin aikaisessa :O

Pääkaupunkiseutulaiset: mihin meette varhaisultraan? Täällä on mainittu ainakin Perhe Arte ja Kiehto, onko niistä kokemuksia?

Tiiättekö millasia hintoja on noissa mihin meette? Itse menen kuopiossa inova klinikalle, kun siellä tutkittiin meidän hedelmällisyyttäkin. Hinta siellä n. 136€, eurolleen tarkkaa summaa en muksta.

Perhe-arte 79€ ja kiehto 75€. Artessa Helsingissä ei ollut sopivia aikoja itelle ni varasin kiehdosta, käytiin viimeksi Lahdessa artessa ja ihana paikka oli ja vähän halvempi kuin Helsingissä :) toivottavasti kiehto myös kiva.

Tuun pikkasen korjailee, että oma ar-ultra siirtyikin muutamalla päivällä eteenpäin. Mies halusi ehdottomasti mukaan, joten mummi tulee lapsen kanssa tänne kun käydään yhdessä. :D Eikä ihan pienen matkan päästä tule, kun tulee 250km matkan tänne asti. :playful: Eli uusi aika ar-ultralle on 29.3. :p

Mullakin on 29.3. ja Kiehdossa. Mies onneksi tulee myös mukaan. Reilu kaksi viikkoa viel odottelua siihen. Eka neuvola on vasta 10.4. Onneksi huomenna taas töihin, niin menee päivät nopeammin ja on muutakin ajateltavaa

Pyttis, sithän meillä on samoina päivinä sekä ar ultra sekä nla :D millä viikoilla olitkaan nyt?

Mä sain ar-ultran 28.3. Eli just pääsiäisen alla. En olisi malttanut odottaa sen yli! Ja heti pääsiäisen jälkeen eka neuvola.

Pyttis, sithän meillä on samoina päivinä sekä ar ultra sekä nla :D millä viikoilla olitkaan nyt?

Oho, sepä sattumaa. Nyt päivä 5+2 oviksen mukaan 6+2 neuvolan mukaan (pitkä kierto). Halusin mennä ensin ultraan ja sitten vasta neuvolaan. Niin neuvola menikin sitten aika myöhäiseksi. Tärkeintä et siel olis kaikki hyvin.

Mä varasin ajan kiehtoon 3.4. Viikkoja silloin 7+6 että ei pitäs olla liian aikaisin. :) neuvola on jo 4.4, jotenkin hassua että neuvola on noin aikaisin ja siitäkin vielä kolmisen viikkoa NT ultraan ja jos siellä ei ketään olisikaan niin kuukausia elänyt ”raskautta” :/

Mä ajattelin myös varata huomenna ajan kiehtoon johonkin viikon päähän. Silloin olis viikkoja 7. Se vaikutti kivalta ja edulliselta. Mä en oo kertonu vielä kenellekään kun haluaisin ensin varmistuksen että ei ole tuulimuna tai kohdun up:n. Tänään aamulla oksensin neljä kertaa 6+1* silti tuntuu että ei tää oo totta

Oho, sepä sattumaa. Nyt päivä 5+2 oviksen mukaan 6+2 neuvolan mukaan (pitkä kierto). Halusin mennä ensin ultraan ja sitten vasta neuvolaan. Niin neuvola menikin sitten aika myöhäiseksi. Tärkeintä et siel olis kaikki hyvin.

Okei, mulla nlan mukaan 5+0 mut kaikki laskurit yms antaa 4+6 :D eli tiedä sit kumpiko on. Sekin selvinnee ultrassa sitten, mikäli kaikki on hyvin.
Olisit vissiin saanut jo viikkoa aikaisemmaksi tuon ekan nla käynnin?:)

Okei, mulla nlan mukaan 5+0 mut kaikki laskurit yms antaa 4+6 :D eli tiedä sit kumpiko on. Sekin selvinnee ultrassa sitten, mikäli kaikki on hyvin.
Olisit vissiin saanut jo viikkoa aikaisemmaksi tuon ekan nla käynnin?:)

Olisin halunnut viikkoa aiemmin, mutta ei ollut vapaita aikoja:sad001. No mut eiköhän sitä kerkee sielläkin ravaamaan, kunhan saa sit np-ultralle aikaa oikealla viikolla. Mullekin on vähän epäselvää toi päivien laskeminen tarkalleen et onko 5+2 vai 5+3. No tuskinpa sillä mitää väliä oikeasti.:facepalm:

Takaisin