Alkuraskauden ultra

Jeps, olishan se ihanaa jakaa hetki miehen kanssa :) Miten pitkään ultraus kestää ja miten paljon siinä on sitä höpöttelyä?

Jeps, olishan se ihanaa jakaa hetki miehen kanssa :) Miten pitkään ultraus kestää ja miten paljon siinä on sitä höpöttelyä?

Varmaan vaihtelee julkisen ja yksityisen välillä tuo kesto. Itselläni kokemus julkiselta ja se koko lääkäri käynti kesti noin 15min. Alkuun pikainen rupattelu voinnista ja sitten pöksyt pois ja hommiin eli sisätutkimus+ultra :D

Perhe artessa käytiin eka läpi viimeisimmät menkat, kierron pituus ja arvioitiin la vaikka puhelimessakin muistaakseni sitä katottiin, sit vaan pöksyt pois ja alakautta ultraus, varmaan just se 15 min kaikenkaikkiaan kesti :) Pari kuvaa sai myös muistoksi ja lappusen käynnistä.

Nopeaa hommaa siis :D Mä tänään just varasin ajan tuonne Perhe Arteen. Voi miten kiva juttu tuo kuva. Näkee möykystä sit ihan ekan kuvan <3 Ei siinä tietty paljo mitään vielä näy, mutta ensikertalaiselle kaikki on niin ihmeellistä :)

Sain ajan varhaisultraan jo 31.3. Silloin jo rv 7 ja syke pitäisi näkyä. Neuvola aika on 3.4.

Miten malttais oottaa sinne asti :)

Sain ajan varhaisultraan jo 31.3. Silloin jo rv 7 ja syke pitäisi näkyä. Neuvola aika on 3.4.

Miten malttais oottaa sinne asti :)

Mulla ultra 26.3, silloin pitäis olla 8+. Mustakin tuntuu ettei malttais odottaa :) Vielä kolme pitkää viikkoa.

Mulle varattu torstaille ennen pääsiäistä, jolloin olis omien laskujeni mukaan 8 viikolla. Menisipä nää viikot äkkiä. Samaan aikaan sekä onnellinen että peloissani. Kunpa kaikki olisi hyvin... Mutta jos ei ole, niin meillä on ainakin pääsiäinen aikaa käsitellä asiaa ennen kuin tarvitsee mennä töihin.

Minne olette noita ultria varanneet? Vaihtoehtoja on niin monta että on vaikea päättää! (yksityiselle olisin menossa)

Mä varaan perhe arteen Helsinkiin, aavassa yms yli tuplasti kalliimpaa, noissa yksityisissä neuvoloissa paljon edullisempaa :)

Meillä täällä pienemmällä paikkakunnalla ku varaa ekan neuvolan niin siellä sit samalla ultrataan. Nyt viikot menkkojen mukaan 4+1 mut neuvola täti jäi sit miettii ku sain ennen menkkoja jo plussan nii anto ajan jo kahden viikon päähän että tarkistetaan ultralla ne viikotkin :)

Minä sain kans julkiseen varhaisultraan ajan 23.3, kun ei tiedetä ihan noita viikkoja kun kierto on epäsäännöllinen. [emoji4] mutta 2 viikkoa vielä, en kestä odottaaa

Mä sain vaan neuvola ajan 21.3 mut ultrasta sanottii et menee rv 12 et ennen ne ei tee, mä kyl aattelin et ennen neuvolaa käymään yksityisellä ultrassa kattoo et onha kaikki ok, oon niin skeptinen...

Kellään kokemusta tosta kiehto neuvolasta? 75€ olis varhaisultra, perhe artessa 79€, kumpaakin sama ajomatka. :)

Takaisin