Alkuraskauden-Ultra

Täällä ois huomenna , kyllä jännittää [emoji85] nyt oon nähny lähes joka yö unta keskenmenosta, aikas levottomia öitä ollu. Varmaan toi edellinen keskenmeno kummittelee takaraivossa..

Mulla ultra tänään, ja unissa vilisee ties minkälaisia sikiöitä ja ihmeellisen näköisiä vauvoja..... Kukaan ei ole saanut vielä huonoja uutisia varhaisultrasta. Toivottavasti en ole eka huonojen uutisten saaja...

Mulle on varattu alkuraskauden ultra tammikuun 16. päivälle. Sitä odotellessa :nailbiting:

Ihania uutisia olette saaneet :Heartred

Mie kävin tänään ultrassa eikä sieltä löytynyt kuin ruskuaispussi ja se vastasi viikkoja 4-5 ja nyt pitäisi olla 6+2. Hedelmöityspäivästä olen täysin varma. Joten joko tuulimuna tai keskenmeno. Nyt vain odottelen viikon-kaksi tuleeko itsestään ulos vai täytyykö avittaa. Vaikka raskaus ei ollut suunniteltu niin harmittaa silti. Tämä on kuitenkin jo toinen keskenmeno ja alkaa ikäkin kohta tulemaan vastaan..

Ihania uutisia olette saaneet :Heartred

Mie kävin tänään ultrassa eikä sieltä löytynyt kuin ruskuaispussi ja se vastasi viikkoja 4-5 ja nyt pitäisi olla 6+2. Hedelmöityspäivästä olen täysin varma. Joten joko tuulimuna tai keskenmeno. Nyt vain odottelen viikon-kaksi tuleeko itsestään ulos vai täytyykö avittaa. Vaikka raskaus ei ollut suunniteltu niin harmittaa silti. Tämä on kuitenkin jo toinen keskenmeno ja alkaa ikäkin kohta tulemaan vastaan..

Voi ei :( voimia sinulle!

Voimia täältäkin ja onnea uuteen yritykseen sitten, kun tästä menetyksestä on selvitty :Heartred

Onnea kaikille iloisista ultraus uutisista! Nyt alkaa vähän jännittämään koska keskiviikkona olisi sitten oma alkuraskauden ultra.

Tänään ollu aivan hirvee päivä tunteiden vuoristoradassa.. vielä 10 tuntia ja sit se ois.. ja tänään vielä rupesin uuden keskenmenon lisäks panikoimaan että näkyykö siellä edes odotettua vielä. Kun viikkoja 6+3/6+6 aivan varmasti. [emoji37][emoji37]

Apua, todella harmillista! Voimia tähän! Tuo mullakin kummittelee takaraivossa ja srn takia haluaisin toisaalta varhaisultran ja toisaalta en. Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja pysyy kyydissä loppuun saakka <3

Minä menen 29.12. yksityiselle ultraan. Viikkoja silloin vasta reilu 5, mutta haluan tietää, onko oikeassa paikassa ja kun 4 km takana, sitä suuremmalla syyllä. Saan myös lääkkeitä tukemaan raskauden etenemistä. Siitä oli lokakuussa puhetta ko. lääkärin kanssa.

Takaisin