Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, meidän tähti oli sammunut tänään ultrassa.
Mä en tiiä mistä mutta aavistin tämän koko ajan, ja niinkuin kerroin aikasemmin ettei ole vastannut viikkoja. Mutta sydän on lyönyt.
Tänään ois ollu joku 9 jo... mutta vastasi edelleen sitä 7 viikkoa. Ja sydämenlyöntejä ei enää näkynyt.
Raskausoireet on ollut kovat ja oksettaa nytkin, vuotoja ei ole ollut mitään. Huomenna katsotaan mitä tehdään kun aika naistentautien polille. Varmaan joku lääkitys aloitetaan.....

Ikäväään tämä on ja itkettänyt koko aamun . :angel7
Ihanaa odotusta teille ja kaikkea hyvää. :Heartred:Heartred:Heartred

(Minut saa poistaa listalta siis.)

Voimia Aada ja Mymmeli <3

Mulla tosi vähän oireita ja mietityttää koko ajan et onks tuolla mahassa mitään... Eka neuvola 14.6. mut siellä ei tosiaan varmaankaan mitään ultraa tehdä ja jotenki tuntuu, että ois turhaa maksaa siitä ultrasta. Jaksais vaan oottaa kunnallista. Mulla oli ennen plussausta tosi säännölliset menkat, lähes kellontarkat ja 25 päivää kierto ja heti ku menkkoja ei kuulunu kolmeen päivään, tein testin. Jotenki luotan siihen että kaikki on ok niin kauan kun ei ala vuotaa mitään tai tuu mitään kauheita kramppeja. Mut sit välillä hiipii pelko ku lukee että jollakin on menny kesken ilman mitään tuntemuksia... Mut ei täs nyt auta ku ootella, kaikki varmasti selvii aikanaan :)

Vielä sen verran huutelen, että itellä ainakin oma intuitio tiesi koko ajan missä mennään. Yksityinen ar-ultra antoi hetkeksi turhaa toivoa, mutta silti fiilis ettei kaikki oo normaalisti.

Voi, miten ikäviä uutisia. Tsemppiä!

Itselläkin vähän väliä olo, että pitäiskö kuitenkin vielä käydä ar-ultrassa, vaikka nt-ultraankaan ei ole enää kuin reilu pari viikkoa. Eniten ehkä harmittaa se, että pelkään paljastuvani vatsoineni justii ennen ultraa ja jos se onkin turhaa! Mieluummin pitäis tiedon vielä itsellään.

Voi ei Aada ja mymmeli :(
En mä sitten saanutkaan aikaa ar-ultraan. En tiedä, mitä ne nyt sekoilee. Neuvolan täti vielä erikseen soitti ja sanoi, että olivat sieltä keskusäitiysneuvolasta sanoneet, että toistuvat keskenmenot ja viimeinen myöhäinen kkm on syy sille ar-ultralle. Sit tänää kuitenkin keskimmäisen 4v neuvolassa täti sanoi, että ovatkin antaneet ajan suoraan rv12+0, eli 11.7. Höh. Vähän jo odotin, että olis aiemmin päässyt.

Meillä kans maanantaina ar-ultra :) klo 14.00 "vasta", töissä pitäis sitä ennen malttaa olla, lähden töistä kylläkin jo 12, että kerkee ultraan :D

Mulla onneks vapaa päivä töistä tuolloin, niin ei tunnu töissä päivä sitten ikuisuudelta. Kun sitä kelloa tulisi väkisinkin vahdittua :D

Takaisin