Aloin punastelemaan tooooosi helposti ennen testiä :D Harvemmin punastelin aiemmin, mutta just ehkä viikko ennen positiivista testiä se alkoi ja jatkui koko raskauden. Luin selitykseksi sen, että veren määrä lisääntyy raskaana ollessa ja blaablaa, eli ulkoista hehkumista (:DD) ja sit mulla oli vaan niin liikuttunut olo koko ajan, että just kaks päivää ennen ku tein testin aloin jo uskoa, että raskaana taidan olla, vaikkei sitä uskaltanut itselleen myöntää. Raskaus oli toivottu.
Sitten mun maha turpos jo uutena vuotena (ovis laskurien mukaan ois ollu 25.12 -3.1. 2010) ja ihmettelin ku mun housut ei menny kiinni, ei sitte millään! Muistan,ku ennen ilotulitusta katselin peilistä mahaani, koskaan ennen turvonnut niin isoksi ja oli myös paineen tunnetta kohdun kohdalla, mutta ajattelin kuvittelevani.
Tein raskaustestinpuolessa välissä tammikuuta, ku menkat oli 2-3 päivää myöhässä. Kyllä se jännitti, muistan ikuisesti sen onnen tunteen kahta punaista viivaa katsellessani.. Sitä piti katsoa muuten ainakin viis kertaa ja sit taas pois, ettei vaan silmät valehdelleet <3 :))
Ainiin, sitten mulla oli kylmiä-kuumia aaltoja.ennen testiä alkoi sydämentykytyksiä tulemaan ja luulin, että olin saanut jonkun sydänpussintulehduksen.. Mutta joissakin raskauksissa saattaa alussa tulla sellaista tunnetta? En muista mistä luin tästäkin, vai oliko peräti tyyliin Housessa ja tai jossakin lääkäri-sarjassa :D
Seksihalut suurenivat, olin jotenkin herkempi kiihottumiselle ja mitä kaikkea sitä olikaan :D
Saattaa olla, että olen liian kova tutkimaan tunteitani, että siksi olen huomannu nää kaikki :---DD
Ps. Teksti saattaa sisältää kirjoitusvirheitä. Vähän kiirus ja väsy eikä kerkeä korjailemaan nyt mitään! Onnea raskautta yrittäville ja jo plussanneille <3 :)