Töissä kerrottu esimiehille tänään, vastaanotto ihan ok. On vaan muuten stressaavaa siellä, ahdistaa
onneksi pian on kesäloma ja sitten enää 3 kk töitä. Kaupan ala ja myynti ei vaan oikein oo mua varten!
Ja ehkä mua ei tänään väsyttänyt niin paljon kun aamusta selvisin? Ehkä tää helpottaa pian.
Ja ehkä mua ei tänään väsyttänyt niin paljon kun aamusta selvisin? Ehkä tää helpottaa pian.
Mua tää oireettomuus on vaivannut jo reilun viikon.
Eilen piti jälleen turvautua Omepratsoliin ja vähän on taas vinkeitä (kiputuntemuksia) siihen tyyliin, että liekö tänäänkin. Alkaa olla kai ruokatorvi hieman ärtynyt jo.
Siihen lisäksi vielä väsymys ja ruokahaluttomuus. Alkaa vähitellen olla mehut pois, vaikka jaksan uskoa tulevaan. Töistä välillä sairaslomaa, mutta joinain päivinä oksentamista siinä työn lomassa. Alkuviikosta oli ensimmäinen neuvola, siellä kaikki hyvin. Sen jälkeen paino pudonnut pari kiloa, kun kaikki tulee pihalle. Vähän yllätyksenä tuli, kuinka rankkaa voi olla tämä alkuraskaus. Olen lähinnä tyhjä ja eleetön kuori, jonka sisällä velloo ja etoo jatkuvasti.