Mulla on lähes oireettomat kaksi viikkoa nyt takana ja alkoihan ne oireet sieltä sitten, nyt 6+3. Liittyneekö rankkaan päivään tai jotain, koska olin työreissulla ja söinkin aika paljon kaikkea kummallista seisovasta pöydästä, ja avot seuraava päivä meni penkin alle. Väsytti ja oli sellainen krapulainen olo, päätä särki ja mahassa kiersi. Oli kiva yrittää tehdä töitä. Tänään on parempi, kun otin eilen iisisti ja nukuin pitkään. Ennen ylönsousua söin sängyssä Nestle Fitness täysjyväpatukan (on muuten hyvää) ja päiväni alkoi paremmin :D.
Ekat kaksi viikkoa meni oikeastaan muuten ilman oireita, mutta hirmuinen nälkä tuntui olevan koko ajan. Toisaalta maha tuntuu täydeltä, mutta silti tuntuu että tarvitsee äkkiä ruokaa tai muuten pyörtyy.
Naama ja hiukset rasvoittuu aika tavalla ja kuoleman väsynyt olen parina päivänä ja iltana ollut. Kahvia en pystynyt eilen aamulla juomaan, mutta tänään se taas maistui. Kummia mielitekoja ei ole vielä tullut. Enkä ole ollut kovin itkuherkkäkään, mutta olen normaalistikin aika viilipytty.
Hullua ajatella, että siellä se pikkuinen katkarapu kehittelee käsiä ja silmäluomia ja minä ihmettelen, että mitä kummaa sitä panisi suuhunsa.