Aina nälkä ja koko ajan...

  • Ketjun aloittaja hunny
  • Aloituspäivämäärä
Hei kaikki. Olen Celina ja olen alati nälkäinen... Eli täällä kanssa yks odottaja, jonka käsi voisi käydä tasaista tahtia ääntä kohti. [:D] Itsellä on se ongelma, että vaikka tämä ystävämme nälkä vaivaa, niin tosi harvat asiat oikeasti ei aiheuta sitä jumalatonta etovaa oloa. Esimerkiksi saatanpa mennä kesken työpäivän kauppaan hakemaan lounasta. Haahuilen kaupassa ja totean, että mikään ei maistu/kaikki mitä katsoo, etoo. [:-]
 
Itelle sopiva "ruoka" on sitten hedelmät ja vihannekset, jugurtti, mehu, leipä... Jossain määrin liha ja erityisesti kala on ihan yökyökyök ja vielä kerran yök. [:'(] Toisin sanoen, mun ruokavalio on näköjään standardi aamiainen 24/7. Tekis mieli nauraakin tälle, mutta kun nyt ei huvita yhtään. [:@]
 
---> Painuu jääkaapille... taas...[;)]
 
Heh, mulle tuli tuosta Celinan kirjoituksesta heti sellainen aa-kerhomeininki. Kuorossa kaikki vastaa; Hei Celina!! [:D][:D] 
Ja anteeksi, kun nauran, kun itseäsi ei näköjään asia pahemmin naurattanut.... [8|]
 
Mulla vähän samaa ongelmaa, että kaikki inhottaa. Syön mielelläni esim. töissä, kun täällä on ihan ruokala, missä kunnon lämmin ruoka valmiina. Kaikki menee siis alas, mutta se onkin ehkä ongelma, kun pitää itse päättää, että mitä syö... Silloin ei muka mikään kelpaa.. Ehkä se on se pieni laiskuuskin, kun tietää, että pitää se itse tehdä [;)]
 
Joo mulla on niin samaa kuin kaikilla teillä muilla leideillä!

Viirukhan
, samoissa kokoluokissa mennään. Mulla on pituutta (huimat) 159 ja painoa just alle 49. Vielä. Kovaa vauhtia olen menossa ensimmäistä kertaa elämässäni yli tuon viidenkympin rajan.. [;)] Olen siis sirokokoinen, ruoka on kyllä aina maistunut, mutta ei koskaan tällä tavalla. Päivässä menee tuhti aamiainen, iso välipala, jättimäinen lounas, iso välipala, toinen lämmin ruoka, iso välipala, iltapala... ja herään aamulla nälkään [:D]

Olen vasta rv 6, että tässä ehtii vielä hyvin napostella sitä sun tätä. Mies just eilen totes meidän parhaille ystäville, että syön nykyään enemmän kuin hän.. ja kyseessä on kuitenkin kohta 30 täyttävä isokokoinen jässikkä
 
Rv 29+ menossa ja loinen alkaa tosiaan kuluttaa vissiin enemmän!

Onko jollain jotain tosi hyvää ruokavinkkiä, mikä jollain tavalla lopettais tätä pohjatonta nälkää??
Syön nyt siis normi kahden lämpimän aterian päälle välipaloiksi ja iltapaloiksi ruisleipää, hedelmiä, juureksia, marjoja, juon päälle kotimehua, maitoa, kaakaota ja vettä litroittain, mutta nälkä vaan kalvaa! Proteiinia en viittis ruveta tankkaamaan, ettei vauvasta väenvängällä tehdä isokoksempaa, kun se meidän geenien perusteella tulee kuitenkin isohko.

Olen pitkä ja aina ollut hoikka, BMI ennen raskautta 21  ja painoa tullut nyt lisää noin 6 kg. Ylenmääräisiä herkkuja en syö enkä halua alkaa syömään.

Neuvokaa nyt nälkäistä!
 
Hei.

Minullakin jatkuva nälkä koko ajan. Painon järjettömän nousemisen estämiseksi olen pyrkinyt syömään samoin kuin ennen raskautta eli aamupala, keittolounas, päivällinen ja iltapala. Raskaana ollessani olen vain lisännyt pääaterioideni väliin hedelmiä ja marjoja. Sillä nälkä pysyy ainakin joten kuten kurissa.

Painosta en oikein osaa sanoa, onko tullut lisää vai ei. Se selvinnee kuun lopussa neuvolassa. Toivottavasti en ole ihan valaaksi lihonnut tässä vaiheessä. Minulla on siis menossa rv 10+0.
 
Mulla kans sama ongelma et koko ajan pakko syödä jotain, ihan vaan jotain syömisen vuoksi vaikka olis ähky. Ja jos on kova ähky niin sitten vain juon jotain sen aikaa kunnes voin taas syödä. :S 
 
Minulla myös pohjaton nälkä, koko ajan! Vaikka olen laiha, vauvamahaa ei näy (rv16) mutta tuntuu että kohta näkyy ainakin ruokamaha jos ei muu. Kaksi aamupalaa pitää syodä ja sitten pitkin paivää ties mitä, ja illalla kunnon illallinen. Onneksi pidän tavallisesta ruoasta enkä mässäile roskaruoalla. Mutta hauska huomata, miten keho ruikuttaa syömistä jatkuvasti, maha kurnii vaikka asken olisi syönyt. Tänä aamunakin söin ison kulhon maissihiutaleita banaanin ja rusinoiden kanssa, sen jälkeen piti avata puolen litran rahkapurkki, syödä omena ja nytkin mutustelen juustoleipiä- NAM!
 
Jossakin vaiheessa oli noustava aamuyöllä jotain syötävää keksimään kun ei saanu nukutuksi enää pissareissun jälkeen kun huomasi olevansa hirveen nälkänen. Ja sillon se tuntu tosiaankin ihan hirveen pitkältä ja tuskaselta esim. leipää voidella siin nälässä :P Ihan loppua kohden taas koko aika nälkä ja muka maha tyhjä, muttei mitään tee mieli syödä eikä meinaa "mahtua" tyhjästä tunteesta huolimatta, ja mikään ei pidä kylläsenä!
 
Suurinpiirtein kahden tunnin välein on nälkä. Olen kyllä yrittänyt tietoisesti pienentää annoskokoja, mutta se on saanut aikaan sen että oon sit syönyt enemmän herkkuja:/ Eilen söin tuosta vain ohimennen 200g sipsejä. Rv on nyt 21+4 ja painoa tullut 4kiloa. Oon 170pitkä ja painoa tällä hetkellä 82kg eli ihan liikaa:/ Toivottavasti pystyisin hillitsemään tuota roskaruoan syömistä.
 
Mä oon huomannu tällä viikolla kanssa että nälkä vaan lisääntyy koko ajan. Huomenna ois puoliväli.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä rv 17 alkoi ja nälkä ollut koko raskauden ihan älytön. Tunnin välein pitää jotain syödä. Yritän hedelmiä,pähkinöitä ja muuta terveellistä laittaa suuhuni päivän mittaan. 2 lämmintä ateriaa ei meinaa enää riittää...illalla ennen nukkuun menoa n. klo 21 pitää syödä viili tai jugurtti tai uni ei tule! painoa onneks vasta 1kilo tullut. Saa nähä miten paisun tässä raskauden edetessä, kun muuten olen pieni 158cm vain :D
 
Nälkä täälläkin. Paino noussut hieman salakavalasti omasta mielestä liikaa, joten oon nyt pienentänyt annoskokoja (ähkyolotilakaan ei ollut kovin kiva). Mulla ei ainakaan riitä omena välipalaksi tai että joisin vettä ja siirtäisin sillä näläntunnetta. Tulee vaan kiukkuseks jos nälässä itteään pitää :-D harvemmin nyt tulee herkuteltua. Koitan siis syödä usein, mutta maltillisesti.
 
Takaisin
Top