Mulla myös on tuo liikunta paljon mietityttänyt. Ihan normaalisti ajattelin harrastaa perusjuttuja, kuten salitreeniä ja varmaan taas lenkkeilyäkin kun kevät on näköjään saapunut jo tännekin. Siis niin kauan ku tuntuu hyvältä. Ja saliohjelman päivitys on edessä tässä muutenkin huhtikuun aikana niin voi sitten enemmän keskustella ohjaajan kanssa, että miten ohjelmaa voi helposti muokata raskauden edetessä. Mutta pelaan myös pesäpalloa, ja automaattisesti pelikausi jää kyllä väliin oman pelaamisen osalta. Ensimmäinen harjoitusottelu olisi jo viikon päästä ja sitäkin jo mietin, että uskaltaakohan sitä ulkokentälle mennä ollenkaan, vaikka vasta niin pieni tuo ihmisen alku onkin, että tuskin olisi moksiskaan pienestä iskustakaan. Mutta katsotaan. Luulisi, että itsekin olisi jo sen verran kokenut pelaaja, että osaisi vähän himmata sitten tarpeen mukaan.
Meillähän on työnimi ollut jo kauan ennen ehkäisyn lopettamista [:D] Meemi on meidän pikkuinen <3
Mulle ei kyllä kaikesta huolimatta oikeen oo valjennu tä koko todellisuus vielä. Tuntuu ku näkisin vaan unta tai tä olis jonkun muun elämää. Luulen, että todellisuus kolahtaa vasta ekan ultran jälkeen.
Jee!! Saatiin uutta verta mukaan! Tervetuloa Jenni.! Ja tietysti onnea paljon! Meilläkin jäi ehkäisy pois tammikuun lopulla, että aika onnekaita kieltämättä ollaan.
Esikoinen taitaa meillä kaikilla olla tulossa, paitsi sitten Minnuskalla jahka nyt sen plussan sieltä kaivat esiin [;)] Onko sulla muuten yleensä ollut ihan normikierto, että onko päivänkin myöhästyminen epätavallista? Kuulostaa kyllä aika lupaavalta, toivotaan, että se testikin sen jo tajuaisi [:D]
Hyvää pääsiäistä myös täältä!!