Täällä ollaan tänään nolattu itsensä pahimman kerran! :O ja mikäs muukaan kuin raskaus syyllinen... Lähin tänäaamuna shoppaileen itelle uusia vaatteita, pikkusen oli huonoa oloa ilmassa, joten söin vähän hapankorppuja ennen kun lähdin. Noh kahdessa kaupassa olin kerennyt käydä, kun menin lindexiin, siellä alkoi jo olla melko tukala olo, mutta ajattelin, että sovitan muutamaa paitaa ja ihanaa pitsiunelma yöpukua (miehelle yllätykseksi ;) noh, sovitus jonossa tuli kamala kylmäkuuma olo, piti aukoa takkia, nostaa hihoja, olisin seuraavana päässyt sovittaan, kun tuntu, että nyt oksennan ja pyörryn, hiki nousi otsalle, syöksyin laittaan vaatteet takaisin paikoilleen ja kun näin myyjän sanoin sille vain: anteeksi, onko täällä vessaan, oon raskaana ja mua oksettaa kamalasti.. hän kerkes alottaa kertomaan, missä on vessan, kun oksensin jo, en pystynyt pitämään, siine LINDEXIN ovelle!!! :O lattialle kamala laatta!!! Voi sitä häpeän tunnetta!!! ihan kamalaaa! pitkään kesti sillä tuoda mulle pussi ja paperia odottelin vaikka kuinka, käsiä ja vaatteita myöten olin örkissä.. itketti vaan kovasti, kun hävetti niin paljon, olivat ymmärtäväisiä, kun kerroin olevani raskaana.. kamalasti hävetti ja anteeksi pyytelin.. tarjouduin itse siivoomaan jäljet, mutta sanoivat, että kyllä me siivotaan, onneksi ei heidän myyntivaatteensa sotkeentuneet! lähin pussin kera käveleen kotia, niin loppu se shoppailu reissu!! ja kyllä hävettää! kaiken lisäksi meillä on täällä tänään ja huomisen koko päivän suihkun, viemäreiden käyttökielto! :O En voi käydä suihkussa ja pestä kunnolla itseäni! kamalaa, ei sitä tiedä, mitä tää raskaus tuo tullessaan, ei ollenkaan! :/ pitäs jotain saada nyt suustakin alas, mutta en ole vielä uskaltanut..hävetti niin kovasti, ihmiset varmaan aatteli, että mulla joku krapula ku oksentaa kaupassa, nuori tyttö ja tuossa kunnossa.. voi nolo!! tietäsivätpä vaan, että se on raskaudesta.. onkos kellään muulla tällaisia painajaismaisia kokemuksia? En muuten enää koskaan kehtaa mennä sinne lindexille!