ah, apua>!

Niin no, voihan se olla ihan hyväksikin... Ihan viisasta varmaan. mutta jos rv 7 sikiöllä ja äidillä on vasta yhteinen verenkierto niin eihän sitten vielä jos oonkin jossain rv3-> haittaa? Okei en tiiä asiasta niin paljoo, mut vaikuttaako sitten kaikki mitä mä syön ja juon (en siis todellakaan juo alkoholia en koskaan) Niin vauvaan nyt jo?
 
Kyllä se on hyvä lopettaa mahdollisimman ajoissa silti. Ja koska raskaus vaikuttaa todennäköiseltä, niin suosittelen myöskin jättämään ne pillerit jo pois! Olette vaikka sitten puuhailematta (tiedän, ei varmaan kivaa [:D]) sen viikon ajan, kunnes taas teet testin.

Ja jos se näyttää negaa, niin suosittelen että käyt silti vielä verikokeissa terveysasemalla tarkistamassa tilanteen. Ja jos selviää, että et ole raskaana, niin sitten suosittelisin että varaat ajan lääkärille ja selvitätte, että mikä sinua noin piinaa.

Mun täytyy nyt poistua takavasemmalle, mutta tuun taas pian lueskelemaan sun kuulumisiasi. [:)]
 
Nojoo, siinä tapauksessa kyllä jätän ne pillerit pois =B

Ärsyttää nyt vaan kun en uskalla miehellekkään ääneen sanoa että oikeastaan haluaisin lasta ja että toivoisin että tulis plussa. Vaikka mies onkin sitä mieltä että saa tulla jos tulee, silti kuitenkin toivoo etten olisi raskaana (ristiriitaista!) Ja sit nyt masentaa kun ei tästä tiiä ollenkaan että mihin luottais. Järki sanoo että ei kannata toivoa liikoja, tunteet kuohuu ja tuntuu siltä et haluis vaan selvittää asian jollain lailla ja toivoo et oikeesti olis raskaana [:(]

Tää on niin typerää! Kun vaan olisikin yleisesti raskautuminen ja siitä selvää ottaminen helppoa niin ei meidän naisten tarttis kärsiä niin paljosta. =B hehheh onpas noilla miehillä meissä naisissa sit kestämistä kun mäki nyt mykkäilen miikalle ja kun se kysyy mikä on en kehtaa sanoo xB
 
Suosittelen että puhut rohkeasti siitä asiasta, täysin rehellisesti. Sittenpähän tiedätte missä mennään, ja tulevasta on helpompi puhua. Te molemmat kuitenkin haluatte jossain vaiheessa lapsen.

Niin meilläkin oli, molemmat halusimme perheen, mutta ajattelimme että vasta koulujen jälkeen. Mutta jos vahinko käy, niin lapsi saa tulla jos on tullakseen. Minua se ei kyllä alunperinkään sinänsä haitannut, että lapsi olisi tullut aikaisemmin, ja puhuinkin tästä miehelleni: Sanoin rehellisesti tahtovani lapsen "heti". Tai siis, että ajankohdalla ei väliä. Mies siihen sanoi että voisimme vielä silti odotella, että koulut on käyty. Sitten voidaan alkaa yrittämään :)

Asiasta olin silti hyvin helpottunut, koska tiesimme molemmat mitä haluamme ja missä mennään. Olen iloinen että uskalsin puhua asiasta.

No, yrityksiä ei kyllä sitten edes tarvittu, kun vahinko kävi... Stressi rahasta alkoi, mutta saimme paljon apua tavaroiden hankkimisessa. Myöskin rahatilanne helpottui lapsen syntymän jälkeen, ja niinhän sitä sanotaan: Lapsi tuo leivän pöytään. Vai miten se ikinä mahtoikaan mennä :)

Tällä hetkellä asiat loistavat myös sen takia hyvin, koska mieheni pääsi töihin.

Mistään muusta asiasta emme oikeasti stressanneet, eikä sille ole ollut edes aihetta! Elämä tuntuu rullaavan raiteillaan todella hyvin :) Välillä on toki ikävä sitä vapautta, mikä joskus oli! Mutta mihinkään en tätä vaihtaisi.
 
Juteltiin asiasta, ja nyt on ainakin sitten niin, että Miikakin sanoi jo että ei olisi niin paha jos olisinkin raskaana...! [:)]
Nyt vaan niin kuumeisesti odottelen, että millon sitä testiä kannattaa tehdä ja kattois olotilaakin vielä että miettii että onko oikeesti nyt sitten niin semmosta, että voisin lukee sen raskausoireisiin. Kannattanee pitää jotain kirjaa varmaan niistä xB

Hyh että mua rupes kalanhaju ellottamaan tänään. [:'(] Normaalisti rakastan kalaa, oon syöny sitä roppakaupalla ja aina ku tulee se ... tuoksu... [:'(] niin nyt se vaan ellotti. [8|]

Ja hirvee himo roskaruokaan... [8|] En sitten tiiä johtuuko se vaan sen ruuan addiktoivasta vaikutuksesta vai raskaana olosta.. :D

Mut yks asia tulikin tänään mieleen ^^ että joskus syksy2008 niin epäilin olevani raskaana, sillon ei ollu paljon mitään oireita, menkat vaan myöhässä. Sit ku olin tehny negatestin, tiesin ihan varmasti etten oikeesti ollu raskaana. Mut nyt, alitajunta sanoo jotain ihan muuta. Koko ajan mielessä et oon raskaana oon raskaana vaikka testi näytti negaa... Vaikka on mahdollisuus että nää oireet olis jotai muuta ... Jotenki tuntuu vaan että tiiän ^^ Mut sit jos se onkii nega irl niin sit oikeesti tuun pettymään ja pahasti =( sit en kyll voi luottaa itseeni vähään aikaan taas :B


Mut johan, miehillä onkin meissä kestämistä, miika kyseli multa ainakin puoli tuntia että mikä mulla on... Sit tuli itku ja sit sanoin et haluun vauvaa. Hetken päästä olin kauheen vihanen jostakin (en ees ite tiiä mistä) ja sit loppujen lopuks mietin kuin joskus voi ostaa vaikka muumivaippoja <3 [:D]
 
Joo, kyllä se sitten aikanaan tulee, jos ei nyt "tärpännyt" (vahingosta(?)) [:)]

Mukavaa kuulla että olette molemmat samaa mieltä, eikä tarvitse "salailla" asioita toiselta! Vauva on kuitenkin iso asia ja muuttaa koko elämän. Enpä minä toki ole kenenkään elämästä puhumaan, mutta suosittelen että koulut ensin. Omat talot, häät ja kaikki voi tulla jälkeenkin päin [;)]

Mahtaako sulta löytyä hotmailia, tai jotain muuta esim. irc? (En tarkoita galleriaa, vaikka kyllähän sieltäkin tavoittaa [8|]). Olisi mukava jutustella enemmän.

Muumivaipoista vielä; Mun mies sanoi ekan kerran kun ostettiin vaippoja, että me ei muuten sitten koskaan osteta muumivaippoja! No, saipa tyttö sitten lahjaksi niitä, oli miehen ilme näkemisen arvoinen [:D] (Meillä ollaan kyllä selvästi pampers faneja vaippojen suhteen).
 
huih että osaa jännittää! :D nyt heti aamusta on hirviä närästys [:-]
Mutta, kaiken päälle, uskaltauduin nyt sit tekemään testin! selvin plussa mitä oon koskaan saanu vaikka haalea onkin! ^^<3 rfsun testillä, eikä ollu ihan mikään haamukaan! mieskin näki, mutta sano ettei luota tuommoseen, (vaikka sen silmistä ja ilmeestä näkikin että se hymyilis jos se sallis sen itselleen ^^
 
Onnea sitten tulevalle perheelle! Tosi mukavaa kuulla! Luulen että miehet ovat normaalistikin todella häkeltyneitä, kun asia tulee oikeasti eteen. Sisimmissään ovat varmasti hyvin iloisia asiasta, mutta ulkoisesti epäileviä, ja moni mies ei pysty kongeettisesti ymmärtämään sitä ennenkuin maha kasvaa tai kun vauva syntyy!

Laita tämä linkki sinne allekirjoitukseesi, tietysti ilman * -merkkejä.

[url=*http://daisypath.com][img*]http://davf.daisypath.com/LJvVp3.png[/img][/url]

PS: Lisäsin sut mun msn :)
 
Miikahan oli alkuun hyvinkin hämmentyny, mut nyt se on sitä mieltä ettei oo niin paha vaikka olisinkin raskaana (eli siis lukien miestäni kuin avointa kirjaa; kyl se olis ihan kivaa) [:D]

Äh, nyt kun osais itsekin luottaa siihen että oikeesti oon raskaana ^^ vaikka näyttikin plussaa, oon tosi onnellinen mut se etten osaa vielä luottaa sillain oikeesti ^^ ää masuasukki<3
 
Onnea! Jos viivatestit epäilyttää, niin suosittelen Clearbluen tekstillistä testiä, siinä ei jää skeptisellekään hirveästi tulkinnan varaa [:)] Meillä nimittäin meni niin, että ensin tein viivatestin, joka näytti haaleaa plussaa, josta mies oli myös että oiskohan nyt noin. Seuraavana aamuna kun testi-ikkunassa luki että "raskaana gravid 2-3" niin ei enää ollut kummallakaan epäilystä [:D]
 
Kiitos ^^ epäilyttäähän se hieman, mutta niinkun joku sanoikin ettei siihen minkäännäköistä viivaa tuu ilman hormooneja samoin kun rfsun käyttöohjeesta suora lainaus: "Mikäli tikussa näkyy kaksi värillistä viivaa, olet raskaana. Vaikka toinen viiva on hyvin heikko, se tarkoittaa, että olet raskaana" :D ^^[:)][:D]

Tässähän ihan onnesta sekasin menee xB pillerit jäi jo eilen illalla pois joten, eipä niitä sitten syödä enää :B (eipä tarvi maksaa 45euroo kolmen kuukauden kondomittomasta seksistä [:'(]
 
hmm ^^ huomasin nyt sit tossa eilen illalla että mun nännipihat on suurentuneet huomattavasti! ^^ (kai se kuuluu oireisiin?) ja sitten olisko kun tissejä puristelen silleen jännästi niin tuntuu semmoiselle... Jännittävälle. Molemmissa rinnoissa :P hmm. Kellään tästä kokemusta?

Eilen miikan kanssa puhuttiin asiasta niin taitaa sekin oikeasti haluta lasta jo aika paljon ^^ <3 se sanos eilen että pilleritkin voi jättää siis ihan kokonaan kaiken ehkäisyn pois :B

joo ja eilen illalla mulla oli lämpöä 37,4
ja aamulla 37,14 olikos tälläkin jotain osuutta asiaan? Voi kun masussa olisikin joku pikkuinen asukki ^^<3 pysy kyydissä nyt jookos?
 
Näitä kun lukee, niin tulee ihan ikävä alkuraskauden huumaa <3
Ihana lukea, kuinka täälä ollaan onnesta 7:ssä taivaassa[:)]
Paljon onnea Dark91 !
Nännipihojen "laajentuminen" kuuluu oireisiin ja onhan tuosta lmmöstäkin ollut
puhetta. Mulla itellä ei vain ollut alussa minkäänsortin oireita.
Sen takia mulla meni kauan, ennen kun edes uskoin, että odotan[:)]

Toivotaan, että teidän rakkaus pysyy kyydissä.[:)]

Noista testeistä;
Mä tein sillon aamulla testin ja tuli ihan heti, hetkeäkään odottamatta
kaksi selvää viivaa. En uskonut siltikään.
Toisen testin hain kun töistä pääsin ja tein sen. Tuli enään haalea viiva,
kolmannen tein vielä illalla ja siinä tuskin viivaa näkyi; oli tosi tosi haalea !
Seuraava aamuna taas testin ja taas tuli niin selvät 2 viivaa kun olla ja voi.
Silloin soitin neuvolaan ja tässä ollaan; RV 38+1[:)]
 
Mä täällä myös nyt pähkäilen olenko raskaana vai en menkat olisi pitänyt alkaa noin 8pvä sitten mulla on kierto yleensä 28-31 mut toi 8pvä olen laskenut pidemmän kierron mukaan.. olen tehnyt kaksi haamuplussaa  (predictor)tai aika tumma oli toinen niistä haamuplussista ja clearbluella negatiivinen,, kävin verikokeella otattamassa näytteen ja negatiivinen oireet on kyllä ihan selvät pahoinvointi vessas ramppaus ja oudot hajut laittaa pahoinvoimaan tämä olisi neljäs lapsi mutikinä ei ole näin käyny että pitäisi miettiä.. 
 
Eli siis, vaikka labrassa näyttäisiin negaa niin se voi kuitenki olla sit raskaana?
Mulla on kauheen epäuskonen olo, varsinkin kun clearbluella tuli negaa mut sitten rfsun testillä haamuplussaa ja selkeää haaleaa viivaa. pelottaa tehä uutta testiä, jos se sitten onkin oikeesti kunnolla negatiivinen ! =(

Masuasukki kuitenkin tuntuis että olis kyydissä,
eilen illalla alkoi siinä yhtäkkiä nukkumaanmennessä tekemään mieli luumukiisseliä (mistä hitosta se edes mieleen tuli?!)
tein sitten herkun puutteessa mustikkarahkaa, josta oon nauttinu ennen tosi paljon, (samat aineet) ja ensimmäisen lusikallisen jälkeen meinas oksettaa koko rahka niin paljon, että ei mitään rajaa.
Eilen illalla nimenomaan huomasin myös tuon nännipihojen laajentumisen (ei mulla oo ikinä ollu niin isot nännit)
Tänä aamuna eto jälleen (paljon vähemmän kun yleensä)
Pissalla kävin 7.30, 9.00, 10.45 ja sit ihan äsken. Yleensä menee niin että ensin aamulla, sitten töistä päästyä (saattaa mennä viiteenkin asti) ja sitten kerran tai kaksi illassa.
janottaakin ihan törkeästi
Hampaita on vihlonut, vaikka en oo syöny mitään ja pesen hampaita usein.
Vatsa on löysällä hieman ...
Ja nyt tisseihin sitten alko sattumaan tisseihin enemmän... -.- väsyttää ja ei jaksais keskittyä millään töihin. Ja pelottaa ikkunanmaalaus liuotinpohjasilla maaleilla, otin kumihanskatkin käyttöön, kun en iholle sitä maalia halua :D
Näistä oireista päättelen kyllä mun sisällä jotain täytyy tapahtua :o
 
Ihan kuin lukisin omaa tekstiä.. mulla on juuri samanlainen  olo kuin sulla dark91 huomenna menen taas neuvolaan kymään ja varmaan taas saa lähetteen verikokeelle niin näkee sitten taas olisiko nyt positiivinen tulos.. :) tämä on niin raastavaa kun kropan merkkejä kun kuuntelee niin on 100 prosenttisesti raskaana mutta takaraivossa pelko miten se asia on.. mieheni ottaa rennosti tämän asian ja tokas kun taas eilen pohtisin asiaa että kyllä me se sitten nähdään viimeistään alku vuonna tuleeko jotain ulos.. Miehet ne miehet :) 
 
Miehet nyt ei osaa ottaa sitä niin tosissaa! :D Mutta no jaa se jää meille naisille sitten :B kai nyt ku me se vauva kuitenkin kannetaan! ... mulla takaraivossa tunne että siellä on joku, oon oikeesti raskaana, mut testiin meno pelottaa, ihan vaan senkin takia jos sieltä tuleekin negatiivinen!

Tänään kyllä kävin lääkärissä, tosin muusta syystä kun raskauden takia. Mulla sit todettiin astma:D Silti leijailen jossain pilvissä... xD 4kk vauva lääkärin odotushuoneessa <3 Että se oli suloinen <3 ^^ miika vaan totes että "sä saat sit vaihtaa vaipat" xP (eli, eli, eli! se on  hyväksyny ajatuksen [:D])

Mentiin sinne lääkäriin ja kun lääkäri alko siinä reseptiä kirjottelee, kysyin et mites noi lääkkeet sitten raskauden kanssa, (eivät vaikuta ^^) ja anto mulle vielä jonku semmosen reseptilääkkeen, mikä on jotenki parempi ku toinen (nimenomaan raskaana oleville ;D) Ja hoitajan kanssa jaariteltiin vartti siitä että miltä näyttää mun oireet :D
se puhu klassisista raskausoireista ja toivotteli onnea JO saadusta plussasta ^^

Jotenki kummasti maailmakin näytti ihan eri väriseltä kun olin kotimatkalla<3
 
Joo kyllä meillä se vauva jo on...mut silti! huoh... hienoa että on jo Miikakin sisästäny asian:D joo ja nyt tuli viimein varmistus asiaan koskaan en ole seurannut huippumallia haussa mun vanhin tyttö katsoo sitä ja nyt kun voittaja julistettiin käännyin koneelta sen verran katsomaan niin mitä tekee Nina räjähtää parkumaan XD  luin toiselta keskustelu palstalta että siellä oli eräs ketä odotteli testiin plussaa ja labrat ja kaikki myös negoja niin viikolla 8 oli vasta plussanut.. et ei tämä näköjään epätavallista ole.. [:D] (onneks)
 
Takaisin
Top