On meillä koristeluita. Mut lähinnä koristellaan piparitalo ja syötävät piparit on vaan semmosenaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!Toisinaan on tullut koristeltua olisi kiva joskus koittaa tomusokeri+vesi/sitruunamehun sijaan oikeaa pikeeriä ja tarkkoja erivärisillä kuorrutteilla tehtyjä piirroksia ranskanpastillit ja nomparellit on olleet piparitalon koristelussa käytössä
Mitäs silloin leipoisit? Mä oon yleensä paistanut aattona torttuja.Kaikki perinteiset jouluherkut löytyy pöydästä. Saatetaan leipoa jos ehditään
Foorumin sääntöjä kun en muista, niin .... Jos sen ohjeen/ linkin tänne saisi, niin kokeiluun menisi myös mulla.Kuten vähän suunnittelin, tein synttärikakukseni paistettua piparijuustokakkua. Oli hyvää ja kelpasi kaikille paitsi kuopukselle, joka ei muutenkaan hirveästi tykkää kakuista. Mieskin tykkäsi vaikka ei hirveästi välitä juustokakuista.
Foorumin sääntöjä kun en muista, niin .... Jos sen ohjeen/ linkin tänne saisi, niin kokeiluun menisi myös mulla.