5. luukku

Mä tein itse viime jouluksi päiväkodin aikuisille fudgea. Resepti on helppo ja muokattavissa suht näppärästi. Ja oli hitti!

Kuullostaa hyvältä.

Mä olen joskus tehnyt kaverin kanssa toffeekaramelleja johon tuli myös marjannerouhetta. Se sopii moneen juttuun toi rouhe. :Face Savouring Delicious Food:
 
Mä tein itse viime jouluksi päiväkodin aikuisille fudgea. Resepti on helppo ja muokattavissa suht näppärästi. Ja oli hitti!
Nojoo mut en korona-aikana itse haluaisi itse tehtyjä ruokia...
...minäkö rajoittunut *paperipussipäässä* ...

Ja no, toisekseen mä en ole oikein haka keittiössä nykyään :rolling:
 
Muokattu viimeksi:
Me annetaan vauvalle (10kk) Active cube nimellä ostettu lelu. Kuutio jossa on kaikilla sivuilla paitsi pohjassa jotain tutkittavaa ja liikuteltavaa. Esikoinen (7v) tykkää kasata kaikenlaista. Hän saa Mechano sarjan kasaussetin. Sellaista ei vielä olekaan, joten vaihtelua Legoihin. Meiltä saa myös yöpuvun ja toivomansa Nerf-pyssyn. Tai oikeastaan puolet halvemman toisen merkkisen samalla idealla. Toivoi lahjaksi myös lautapelejä, taikahiekkaa ja Legoja (yllätyyys!), joista sukulaiset antaa osan.

Aikuisten lahjat onkin sitten vaikeampia. Jotain pientä annetaan aikuisten kesken, mutta en ole vielä mitään aikuisten lahjoja hankkinut.
 
Ite pyrin antamaan jokaiselle lahjansaajalle sellaisen lahjan mikä varmasti ilahduttaa (lapset/teinit voi olla haastavia mut rahalahjalla/lahjakortilla oon sellaiset ratkaissut). Yleensä ihmiset joko mainitsee et tarttis sellaista tai toisikohan pukki tuollaista..pistän ne vinkit sitten korvan taakse :Winking Face:
 
Nyt on ostettu kaikille sisaruksillekin lahjat vaikkei pitänyt. Paineet iski, kun kuulin että meillekkin ovat ostaneet. Myös anopille on. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Meni vaan 2 tuntia shoppaillessa lahjoja. Yleensä menee neljä!
 
Takaisin
Top