----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti... Kirjottelen tuolla suurperhe kuumeilijoitten puolella.. Aluks mietin et kommentoi ko teille mutta oli pakko ku ootte niin mahtova sinnikkäitä naisia:)ite oon naimisissa 9 lasta.. Oma tila eli asutaan maalla.. Elämässä ollut vastoin käymisiä paljon mutta paljon hyvääkin:)ei olla uskovaisia vaikka sitä paljo kuullaan lapsiluvun vuoksi.. Eletään tällaista normi perhe arkea kaikkineen lasten harrastuksineen:happy:

Siitä MyProtein Inositoli-pussista sanottava, tänään huomasin että pussukan sisällä tullut minimitta :hilarious: punainen. Eli nyt ymmärrän kun siinä lukee 3 ja puoli minimitallista päivässä. Se oli muuten vajaa teelusikallinen. No eikai haittaakaan jos yli teelusikallisen ottanut :rolleyes:

Ottaa päähän. Entinen työkaveri ilmoitti raskaudestaan, la maaliskuussa. Raskautui tuosta vain ja samanikäinen kuin minä. Hänellä uusi mies ja edelliset lapset jo aikuisiän kynnyksellä. Hieno uutinen tietysti, mutta harmittaa, kun ite tässä jo yrittäny kohta 8kk :meh:

Miksi mies tarvitsee Inositolia?

Ainehan nimenomaan parantaa ovulaatiota..... :)

Ottaa päähän. Entinen työkaveri ilmoitti raskaudestaan, la maaliskuussa. Raskautui tuosta vain ja samanikäinen kuin minä. Hänellä uusi mies ja edelliset lapset jo aikuisiän kynnyksellä. Hieno uutinen tietysti, mutta harmittaa, kun ite tässä jo yrittäny kohta 8kk :meh:

Helena80 :) Sinun vuorosi tulee kyllä! Nyt vaan luottavaisin ajatuksin eteenpäim!:cheers Ainakin sinä olet ajoissa liikenteessä, eikä 8kk ole vielä ihan mahdoton aika yrittää.

Samoja ajatuksia varmasti käy kaikki läpi, silloin, kun toiset saavat lapsia, eikä itsellä tärppää:hug013

Mullekin on lähipiiriin tullut lapsia tässä välissä, kun on yrittänyt reilun 1,5vuotta. On tullut 1-vuotias ja kuukauden ikäinen ....

Itseä kannattaa tsempata ajattelemaan optinistisesti ja toki kannattaa käydä varuiksi gynellä..

Tsemppiä Helena80 !!:cheers :cheers :cheers

Miksi mies tarvitsee Inositolia?

Ainehan nimenomaan parantaa ovulaatiota..... :)

Inositoli on siis aminohappo, jota saa toki myös ravinnosta, mutta ei välttämättä ihan riittäviä määriä jotta vaikuttaisi. Elimistössä sitä tarvitaan esim. solukalvojen muodostumiseen ja solujen väliseen viestinvälitykseen. Ja varmaan moneen muuhunkin.

Yliopiston apteekin myymässä tuotteessa (Inoman) on myo-inositolia. Tuoteselosteessa sanotaan näin:
”Monipuolinen ravintolisä edistämään miehen kuntoa ja hedelmällisyyttä. Inoman-kapselit sisältävät myo-inositolia, foolihappoa, B6- ja E-vitamiinia, antioksidantteja sekä aminohappoja lisäämään miehen hedelmällisyyttä. Tuotteen sisältämä seleeni edistää normaalia siittiöiden muodostumista. Kupari, seleeni ja E-vitamiini suojaavat soluja hapettumisstressiltä, B6-vitamiini edistää hormonitoiminnan säätelyä ja sinkki edistää normaalia hedelmällisyyttä.”

Löysin muualta tiedon, että siemenneste sisältää inositolia. Oon käsittänyt että noin yleisesti ottaen kannattaa nauttia niitä vitamiineja/aminohappoja, joita siemennesteessä on runsaasti, jotta elimistössä on aina riittävästi siittiöiden ja siemennesteen rakennusaineita. Siksi mun mies käyttää päivittäin myös L-arginiinia, L-karnitiinia, alfalipoeenihappoa, E-vitamiinia, sinkkiä ja seleeniä. Lisäksi menee monivitamiini jossa on pienempiä määriä myös joitakin edellämainittuja. Ihme jos ei kohta ala supersiittiöitä pukkaamaan :grin

Muokattu viimeksi:
Töissä kiinnostava jättiprojekti pöydällä joka syö kaiken energian (onneksi hyvällä tavalla).

Lämpimiä ajatuksia Miumaun soluille, toivottavasti siellä on jakautuminen hyvässä vauhdissa!

Piinailijoille nopsaan kuluvia päiviä, ja kaikille vahvoja viivoja eri testeihin kierron vaiheesta riippumatta :Heartred

*Lähtee lukemaan sivukaupalla kuulumisia*

Motto78 :) Projektit tuntuvat olevan nykypäivää, sillä niihin ihan hukkuu. Aiemmin tehtiin enemmän välitöntä kauppaa, nyt koostetaan isoiksi projekteiksi:smiley-ashamed004

Teetkö sinäkin siis ulkomaanprojekteja? Entä onko teillä myös Korealainen asiakas nyt kuumilla kivillä? Mulla on työpöytä täynnä isoja projekteja, ovat kaikki teollisuuden alan yrityksiä (suuria sellaisia) ja nimenomaan ulkomaankauppaa.

Töihin on joka päivä kiva mennä ja aina intoa täynnä. Ainoastaan työmäärään ja työn vaativuuteen olen pyytänyt apuja, vieläkään sitä saamatta...:smiley-ashamed004

Mutta joo...kiinnostavia projekteja...työhön on hukkunut niin, että oisko nyt dpo 5...7....9...10... (??) en ole seurannut tarkasti, koska luomukierto - luomuna:grin
Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartbigred

Tähti... Kirjottelen tuolla suurperhe kuumeilijoitten puolella.. Aluks mietin et kommentoi ko teille mutta oli pakko ku ootte niin mahtova sinnikkäitä naisia:)ite oon naimisissa 9 lasta.. Oma tila eli asutaan maalla.. Elämässä ollut vastoin käymisiä paljon mutta paljon hyvääkin:)ei olla uskovaisia vaikka sitä paljo kuullaan lapsiluvun vuoksi.. Eletään tällaista normi perhe arkea kaikkineen lasten harrastuksineen:happy:

Pikkuvarpaat :) Kiitos, että kommentoit.
Kaikki näkemykset tänne ovat vaan plussaa. Asiat näkyy aina eri tavalla, riippuen katsontasuunnasta.

Ja totta, me täällä ollaan lähes harvinainen sisupussi-joukko, että sinnikkäitä kylläkin!:p

Toivon sinulle pikaista plussaa!!:cheers :cheers :cheers

Last edited by a moderator:
Eclipse :) Ois kysymys, että miten olet ostanut netistä leluja lapselle?

Onko se helppoa?:rolleyes:

Meillä taapero haluais tietyn lelun, eikä sitä saa "tavallisesta" kaupasta.

No tuollaisen tilaamisesta en tiedä. Olen käyttänyt netissä lekolar, leikkien ja tevellan verkkokauppoja.

Yölento :) Löydän Amazonista ehkä... jotain. ...Meillä on lapsella niin tarkat vaatimukset, että lelu ei saa olla liian iso, mutta ei pienikään (näitä on eri kokoisia) ...sen pitää laulaa ja heiluttaa käsiä (jotkut kävelee, jotkut vaan laulaa)....ja lelun pitää olla aito merkkilelu, (koska kopiolelut ei käy).....

Kai se löytyy... :)

Yölento :) Löydän Amazonista ehkä... jotain. ...Meillä on lapsella niin tarkat vaatimukset, että lelu ei saa olla liian iso, mutta ei pienikään (näitä on eri kokoisia) ...sen pitää laulaa ja heiluttaa käsiä (jotkut kävelee, jotkut vaan laulaa)....ja lelun pitää olla aito merkkilelu, (koska kopiolelut ei käy).....

Kai se löytyy... :)
Eiköhän löydy. Minä en hanki kotiin mitään leluja, joista lähtee ääni. Oikeita soittimia on kyllä, mutta niistäkin pitää tulla kaunis ääni.

Takaisin