----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas lomailun jälkeen, tänään alkoi työt. Ihana lukea onnistumisista Hippunen77 kohdalla, toivon sydämestä, että pieni pysyy mukana loppuun asti ❤️ itselle pikkuhiljaa palannut rohkeus uudelleen yrittämiseen, ei tässä varaa ole odotella.. Sen olen päättänyt, etten ala tikkuilemaan, tulee jos on tullakseen. Ymmärrän kyllä teitä, jotka tikutatte

Kp26, dpo8-9, lämpö putosi taas vähän eilisestä. Menkkajomot toista päivää, aargh. Piti jo
särkylääke napata. Vuotoa odotellessa..

Tilasin nyt kuitenkin niitä ovistestejä, vaikkei minun pitänyt ruveta mitään testailemaan :bag: Eivät ehdi enää tähän kiertoon hyötykäyttöön, jos on yhtä lyhyt kierto kuin edellinenkin (24pv), nyt on kp10.

Noh, koitellaan sitä seksiä nyt sitten harjoitella tässä lähipäivinä kuitenkin :smiley-ashamed005

Liittyisin taas seuraanne jos se on kaikille ok.
Oon aika vähän pyörinyt foorumilla viime aikoina.

Ensiksi haluan onnitella Hippusta plussasta

Ja muitakin jos joku plussannut mun poissaollessa.

Itse tänään sain pctestiin haalean viivan. Dpot luultavasti 10 mutta en ole oviksesta varma kun en ole tikuttanut.
Verikokeessa kävin ja hcg 11. Jos tuo dpo 10 pitää paikkansa niin voi olla että normiraskaus. Mutta hyvin voi olla myös ettei ole.
Luultavasti perjantaina uusi verikoe. Jos nyt pctestit tummenee selkeästi niin sitten ei verikoe pakollinen.
Digiä en tee kun se ei tässä tilanteessa mitään hyödytä.
Nyt vain odotellaan.

Hyvät kesän jatkot kaikille ja enköhän kohta pääse taas kartalle.

Jee WM, tervetuloa takaisin! Ja ihan mahtavaa, että olet plussannut!
:smiley-bounce016
Nyt olisi kyllä aika jo teilläkin saada vihdoin vauva syliin, ihan liikaa vastoinkäymisiä on ollut. Pidän peukkuja. :Heartred

Täällä taas lomailun jälkeen, tänään alkoi työt. Ihana lukea onnistumisista Hippunen77 kohdalla, toivon sydämestä, että pieni pysyy mukana loppuun asti ❤️ itselle pikkuhiljaa palannut rohkeus uudelleen yrittämiseen, ei tässä varaa ole odotella.. Sen olen päättänyt, etten ala tikkuilemaan, tulee jos on tullakseen. Ymmärrän kyllä teitä, jotka tikutatte
Mieltä saa aina muuttaa. Ihan omien fiilisten mukaan.

Minulla oli jossain vaiheessa tiukka takaraja, että jos ei tärppää inseminaatioilla ja lääkityksellä, niin sitten saa jäädä koko yritys. Mutta tilanteet muuttuvat, vaikka minulla tärppäsikin inseminaatioilla ja lääkityksellä, tuli se keskeytynyt keskenmeno, ja tajusin, että ongelmani on todennäköisesti kehnot kromosomit... minulle olisi ollut ajan ja rahan hukkaa jatkaa yritystä samaan tapaan, kun vialliset kromosomit pystyy alkiodiagnostiikalla selvittämään, joten roskakoriin lensi vankka päätökseni lopettaa yritys ennen IVF:ään etenemistä.

Päätöksiä ja takarajoja on hyvä miettiä ja tehdä, ei tästä muuten järjissä selviä, mutta sitten kun elämä etenee ja tilanteet muuttuvat, voi hyvin tehdä uusia päätöksiä, jotka sopivat paremmin uuteen tilanteeseen. Eikä tarvitse kenellekään selitellä. :smug:

Tsemppiä sinulle uuteen yritykseen! :Heartred

Takaisin