----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis voi hyvänen aika hippunen:nailbiting:! Ihanan kamalan hirvittävää. Pidämme ulokkeet ylhäällä sun puolesta. Jalat maassa pää pilvissä meiningillä.
Olihan päätös tälle kuulle!

Täällä kans luopumisen "tuskaa" eläinosastolla. Riittää vuohi homma mulle, ei ole ketään lomittajaa lypsyille. Viimeiset neljä (ne parhaat) lähtee toivottavasti kk päästä.
Ei tee tiukkaa, helpottaa vaan kun päätös on tehty. Aikansa kaikella!

View attachment 80520
Eilen ja toissapäivänä tullut pyyhittäessä vähän verta. Eilen vielä pupuiltiin, kun sanoin miehelle, että joskos se siitä lähtis ja päästäis IVF-kiertoon..

No, tänään aamulla ei siteessä äksönistä huolimatta mitään. Ajattelin, että teenpä sitten huvikseni testin, ettei tarvi alkaa mitään kuvitella, vaan odotella vaan kärsivällisesti menkkojen alkua.

En tiedä onko tää nyt vaan taas jotain sairasta pilaa maailmankaikkeudelta, että apteekin ultra 10 mlU näytti tältä. IVF piikit kaappiin haettuna, vihonviimeisen julkisen hoidon alkua odotellessa...

Pakko myöntää, että riemastuin toki myös suunnattomasti, mutta faktat ja historia huomioiden on taas todennäköisempää, että tää päättyy huonosti, kuin hyvin. Ei todellakaan siis mitään onnitteluja, mutta kaikki sormet ja varpaat ristiin ja peukut pystyyn saa laittaa, että tää voisi olla meidän todellinen ihme!

Hieno plussa :) Peukut pystyyn! Oliko tämä sulla siis ensimmäinen kierto km:n jälkeen? Ehtikö olla menkat välissä? Pian km:n jälkeen kuulemma raskausmahdollisuudet ovat aika hyvät :)

Hieno plussa :) Peukut pystyyn! Oliko tämä sulla siis ensimmäinen kierto km:n jälkeen? Ehtikö olla menkat välissä? Pian km:n jälkeen kuulemma raskausmahdollisuudet ovat aika hyvät :)

Joo, oli. Mutta mun uskoni tuohon hokemaan laski sen myötä, kun ekan km jälkeen meni 9 kk seuraavaan plussaa ( joka siis sekin meni kesken) ja sekin tuli vasta kolmannesta OI-kierrosta.

Mutta katsellaan ja toivotaan ihmettä...

1F626662-7631-4000-8329-9F6E308A79BB.jpeg
Pakko oli vielä testata kaapista löytyneellä Medigoo-setillä, ettei oo vaan apteekin ultran valeplussa.

Ylempi 10 mlU ja alempi 25 mlU. Molemmissa näkyy viiva. Alemmassa toki haalea. Että jotain yritystä ainakin on.

Kiitos tsempoauksesta taas kaikille. Onneks voi tänne tilittää ja raportoida tätä kaikkea ihan tällain reaaliaikaisesti. Jollain tavoin helpottaa, kun tuntuu, että muuten oma pää räjähtää näitten valvomisesta.

Vaadimme trimmatun kissan kuvaa! :grin:p

Silloin kun meillä oli kissoja, leikkasin pitkäkarvaiselta turkkia lyhyemmäksi takapuolesta, kainaloista ja rinnuksesta, muuten annoin olla. Noihin kun tuli helteillä helposti takkuja, vaikka kuinka harjasi.

Joskus oon nähnyt pitkäkarvainen kissan, jolla vain päähän jätetty karvat ja oli kyllä koominen näky. Mahtaakohan Hentohaaveen kisu olla yhtä tyylikäs ilmestys? :grin

485C555C-2401-4D60-BDA1-3F2B7D9A3FD2.jpeg

Huh, mutta ei vieläkään onnitteluja!
Näyttää silti tässä kohtaa paremmalta kuin viimeksi. Viimeksi digi näytti tässä kohtaa vaan 1-2.

Mulle tuli Hentohaaveen kisusta kans mieleen virttynyt pehmolelu. Hän on kyllä söpö.

Takaisin