----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hento haave aivan kun mun näppikseltä. Oon kanssa ihan uupunut kaikkiin pissaamisiin ja lääkkeisiin. En aijo testata ovista tässä kierrossa. Jotenkin tuntuu etten tarvitse sitä tietoa. Koko homma alkaa maistua puulta. Ja nää helteet. Ens edes aloita..olenko ainoa joka odottaa syksyn aamuja kun ilma on raikas ja tuoksuu lehdiltä. Tulisi sellainen aurinkoinen kuiva syksy! :Heartbigred

Kp24, dpo6-7. Lämpö 35,9 (eilen 36,5). Vieraat viipyivät alkuyöhön ja nyt tuli viesti, että toinen heidän lapsista oksensi tänä aamuna :grumpy: Tautia odotellessa..

Lähdetään uudelleen rannalle kohtapuoliin :happy: Huomenna sitten viilenee.

Joo, tätä mietin itsekin, mutta saa nähdä, miten Tays suhtautuu.

Mähän aloitin luget silloin yksityisen lääkärin luvalla dpo 3-4, ettei vuoto ois alkanu ennen Taysin käyntiä.

Taysin käynti oli n dpo 9. Lääkäri käski silloin lopettaa luget. Kysyin, mitä jos onkin tärpännyt, onko riski, että menee kesken kun lopetan luget? Lääkärin mukaan ei, koska oma keltsi, koska oma ovulaatio tapahtunut. No, en alkanut siinä kinaamaan, vaikka mietin, että oman keltsin tueksihan sitä voisi tarvita..
Lugeista ei ole mitään haittaa, eikä ne luonnollisestikaan estä vakavasti kromosomivirheisen alkion keskenmenoa, mutta liian alhainen progesteroni kyllä itsessään lisää keskenmenoriskiä. Mä vetelin alkupäivien turhuttelun takia lugeja lääkärin reseptillä vkolle 12 asti.

Jos plussa huomenna vahvistuu, niin kyselisin TAYSin mielipidettä asiaan. Jos siellä nihkeillään, olisin samana päivänä yhteydessä privapuoleen.

Ah, sienet! Cannot wait.

Yösateet olisi kyllä ihania. Ainoana miinuksena on niistä seuraava espanjansiruetanoiden esiinmarssi, ja sitten pitää taas heittää monta kymppiä pihalle etanarakeiden muodossa. :shifty:

Voi Hippunen, mullakin kaikki ulokkeet pystyssä! :love7 Mä olen tuohon testiin väärän haamun saanut, mutta ei todellakaan ollut noin vahva, tuohan on jo ihan viiva! Ja mä kyllä ottaisin ihan huoletta lugeja, niistä ei haittaa ainakaan ole. Mullehan ne määrättiin tueksi, vaikka ovis tapahtui ihan normaalusti.

Ja Motto, ihanaa! Paljon onnea :Heartbigred

Mä odotan myös että pääsisin sienimetsään!! Oon kulkenu joka vuosi marraskuulle asti metsässä, sienestämässä. Se on mun meditointia. Kaikki muu unohtuu ja olen vain olemassa, ja nautin kaikilla aisteilla.
Minulla sienestysksuden lopetus on kerran venynyt jouluaaton aattoon. Haettiin suppiksia joulupöytään. Tänä vuonna on saatu vasta korvasieniä ja yhdet kantarellit ennen helteitä. Yksi yksinäinen herkkutattikin oli, mutta en ottanut, kun ei ollut sille kavereita.

.

Liitteet

• 88E32301-099C-4BA9-A7BE-C73A86CE7AC7.jpeg
    88E32301-099C-4BA9-A7BE-C73A86CE7AC7.jpeg
    29 KB · Katsottu: 151
Muokattu viimeksi:
Vastavirran Akka täällä edelleen ulkona 34. Puhaltele hieman tänne etelään sitä viileetä.

Kesän aurinkoisin päivä ja mun mies pe-su jalkapalloturnauksessa. Tarviiko erikseen mainita että myös toi ovis tietty päällä. Kiukkuan sille puhelimessa ja ei tee mieli kyllä yhtään kun tulee kotiin.. Näin tää homma ei tietty etene mutta mulla on jo suunnitelmissa hankkia kymmenen koiranpentua sitten. Maksaahan tuokin. Onneks huomenna on maanantai. Ärripurri..

Vastavirran Akka perhosia näyttäis menevän enemmän näyttelyharrasteisiin koteihin joten saas nähdä. Rotu on kyllä kovin ihana. Meidän Irmeli on ainakin kovin miellyttämisen haluinen ja oppii kaikki nopeasti. Sellainen kainaloinen.

Pahoittelut luopumissurusta. On varmasti ollut kova paikka. Me luovuttiin ponista kun aika ei tahtonut riittää ja sen kanssa olis ollut hyvä keksiä kaikkea joka päivä. Pääsi kanssa ihan loistavaan kotiin. Mutta aina se luopuminen on vaan kamalaa.

Takaisin