----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttäisi lukevan jollakin toisellakin testaajalla one step.

Mä alan taas olemaan aika kyllästynyt tähän Tähden dissaamiseen. Nopeella vilkaisulla tämä sama sirkus pyörii aina tossa kuun puolivälissä. Onko silloin aina tähden testit epäilyksen alla vai onko osa kirjoittelijoista synkannut menkkansa ja leipoo siitä syystä yhdessä kiinni?

Jatkakaa ihmeessä jos tämä viihdyttää. Mua lähinnä nolottaa.

P. S. Jos olisin trolli niin valehtelisin aika nopealla aikataululla olevani raskaana ja sit spämmäisin tällaisen yritysketjun täyteen ultrakuvia jne. Kunhan sanon. Katkeruus ei plussa tuo. Kannattaisi kokeilla ystävällisyyttä. Tai sitten tosiaan antaa niiden noin kovasti ärsyttävien kommenttien oikeasti mennä sillä jollain toiminnolla ohi silmien. Eikös sellaisesta jos puhuttu ja joku taisi väittää laittavansa sen päälle?

Liitteet

• Screenshot_20190714-005323.png
    Screenshot_20190714-005323.png
    61.6 KB · Katsottu: 223
Ja kuten täällä on todettu meitä on moneen junaan. Toiset stressaa enemmän, toiset ottaa mitä elämä antaa. Toiset vihaa tuoksuja ja toiset rakastaa. Jotkut ei juo lainkaan ja toisille on pullo punkkua kiinnittymisajalla ok. Tosille imetys on kovin luonnollista toisille se on vaikeaa tai mahdotonta. Ja näiden asioiden takiako on muilla oikeus tuomita jokin ihminen vääränlaiseksi/ajatuksiaan vääräksi. Oikeasti? Sillon kannattaisi kurkata peiliin ja hommata elämä. Se menee ohi kun on kiire epäillä ja tuomita muita. Ugh, olen puhunut. Taas.

Helena tervetuloa! Sulla taitaa olla pitkä kesäloma, elokuussa sit töihin? Toivottavasti aurinko sai vauvantekokoneen extra tehoille!

Kiitos :joyful: Joo, työt alkaa 6.8 kahden päivän koulutuksella ja opetus sitten 8.8 :) Mies menee töihin 29.7. Keretään tehdä vielä kaikkea. Meillä hajos sauna ennen reissua, joten ensin se kuntoon. Mummoloissa lähdetään vielä käymään myös, että lapset pääsee Keskisen tivoliin :happy:

Toivotaan, että nyt tärppäis!!

Helena, missasitte hyvin kaikki kylmät säät. :grin Onnistunut loman ajoitus.

Mä en usko että Tähti on todellinen henkilö. Mun BS-tutka on vilkkunut alusta lähtien. Enkä ole ensimmäinen joka näin kokee. Se pelaa täällä jotain virtuaalipeliä, keksityllä elämällä ja keksityillä juonenkäånteillä. Niin paljon omituisia ristiriitaisuuksia ihan jatkuvasti, asiat muuttuu täysin päinvastaisiksi ja selitykset on outoja. En käsitä miten kukaan voi olla niin sinisilmäinen että uskoo noihin juttuihin. Lienette huomanneet, että tää sama epäilys nousee esiin aina säännöllisin väliajoin, ja aina joku kyllästyy siihen keksittyyn hahmoon. Kun täällä muut on aitoja ihmisiä, omilla kipeillä tarinoillaan ja tunteillaan esillä, vaikka anonyymisti ollaankin. Silloin se feikki paistaa läpi. Ei ole kyse mistään dissaamisesta, vaan siitä että yksinkertaisesti valheellisuus paistaa läpi. Mä oon allerginen sellaiselle, ja mun mielestä se on noloa, että joku jaksaa puolustaa sellaista toimintaa. Kuten sanoin, en ole tosiaankaan ensimmäinen joka tän on huomannut - enkä takuulla viimeinen.
Suosittelen sitä tietyn käyttäjän estoa, mitä ylläpito ohjeisti aiemmin. Ei tarvitse pohtia, mikä on totta ja mikä ei. Joillakin on erilainen käsitys totuudesta. Toivoisin, että myös riidalle allergiset voisivat pysyä joukossamme, sillä pääosin täällä on kuitenkin tsemppaava tunnelma.

Hento haave ymmärrän sun pointin kyllä. Mutta mitä sitten jos onkin niin? Jokainen on kuitenkin vastuussa vain omista kirjoituksistaan. Jos joku postaa feikkiplussan en mä siitä kyllä millään tavalla kärsi. Olen käsittänyt, että ihmisillä jotka elää toisenlaista elämää netissä kun oikeassa on aika kovia ongelmia. Auttaako siis sitten heidän nälviminen keskustelupalstalla? Tai auttaako se muita/nälvijää? Ja loppupeleissä emme tiedä faktisesti onko yksikään plussa oikea tällä palstalla.

Ja tämä oli siis täysin omaa pohdintaa. En syytä enkä osoita ketään sormella. Myönnän kyllä, että jokainen plussa on minusta ihana, mutta peilaan vaan omaan elämääni - mullakin ehkä sitten mahdollisuus. Tämä kirjoittelu tänne on mulle lähinnä ajanvietettä. Täällä on paljon hyviä pointteja jotka saa mut miettimään omaa suhtautumista elämään + Moton ihanat tiedepostaukset. Mutta epäilen, ettemme tosielämässä monenkaan kanssa olisi tuttuja kummempia. Siksi ehkä en jaksa reagoida muutakun negakirjoituksiin. Niistä tulee huono fiilis.

Jos kaikille muille tämänlainen vääntö ok, mä lupaan omalta osaltani olla kirjoittamatta ensi kuussa samaa avautumista ja skippaan viestit tältä osin.

Piis änd laav kaikille!

Hento haave et ole muuten ainoa. Keväällä Wheelchair mama poistui täältä muistaakseni samasta syystä. Ja et ole palstalla ainoa joka kirjoittaa Tähdestä.

Mä taas toivoisin, että erilaiset mielipiteet edelleen olisi palstalla hyväksyttäviä. Tyyliin "nappaa itsellesi hyödyllinen ja dumppaa loput".

Olen myös kirjoittanut Tähdelle nuhteita ajattelemattomuudesta liittyen Ulkosuomalaisen operaatioon.

Joskus mun foliohattuaivot miettivät jopa, että mitä jos kaikki muut palstalle kirjoittavat ovatkin miehiä. :nailbiting:

Ja viimeisenä, olen kovin ihastunut sun vahvaan tapaan elää. Tietyllä tavalla olen kateellinen, vaikka käsitän että välillä aiheuttaa haasteita. Onko teillä miehen kanssa nyt sovittu riidat? Mulle ei myöskään koskaan milloinkaan kävisi se, että asutaan noin kaukana toisista. Olen sillä lailla jotenkin epävarma suhteissa. Toivottavasti mies pääsee muuttamaan pian sun luokse!

Joskus mun foliohattuaivot miettivät jopa, että mitä jos kaikki muut palstalle kirjoittavat ovatkin miehiä. :nailbiting:
Repesin ihan täysin! :laughing021:laughing021:laughing021

Olen havainnut, että tällä foorumilla ylläpito suojelee patologisia valehtelijoita ja ylireagoivia drama queeneja, joten tuon kaltaisia ihmisiä kannattaa vain vältellä, eikä reagoida heidän provoiluunsa ollenkaan. Toisaalta muiden reagoimattomuus on pahin rangaistus huomiohakuisille ihmisille, joten ehkä se on silläkin tavalla toimivin ratkaisu.

Ahaha, olisi oikeastaan aika mahtavaa jos joku ukkeli olisi niin innoissaan odotus/vauvapalstasta että lähtisi täysillä larppaamaan kuumeilevaa keski-ikäistä naista. Lukisi aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja haastattelisi naispuolisia tuttavia asiasta. :hilarious:

"Niin miten sulla raskausoireet alkoi, oliko alavatsan nippailuja tai nänniarkuutta...?" *Tekee muistiinpanoja*

"Ei kun ihan vaan mielenkiinnosta kyselen"

Hyvää pohdintaa täällä! Minä mietin joskus, että kaikki muut varmaan luulee, että juuri minä olen trolli :hilarious: Mutta jos olisin, niin aikamoisen elämäntarinan olisinkin keksinyt taustalle :grin

Itse toivon informatiivista, positiivista keskustelua, mutta että asioista puhutaan aidosti, niistä kipeistäkin.

Kp10. Pyykätään tai siis minä pyykkään laughing7

Hento haave et ole muuten ainoa. Keväällä Wheelchair mama poistui täältä muistaakseni samasta syystä. Ja et ole palstalla ainoa joka kirjoittaa Tähdestä.

Mä taas toivoisin, että erilaiset mielipiteet edelleen olisi palstalla hyväksyttäviä. Tyyliin "nappaa itsellesi hyödyllinen ja dumppaa loput".

Olen myös kirjoittanut Tähdelle nuhteita ajattelemattomuudesta liittyen Ulkosuomalaisen operaatioon.

Ja viimeisenä, olen kovin ihastunut sun vahvaan tapaan elää. Tietyllä tavalla olen kateellinen, vaikka käsitän että välillä aiheuttaa haasteita. Onko teillä miehen kanssa nyt sovittu riidat? Mulle ei myöskään koskaan milloinkaan kävisi se, että asutaan noin kaukana toisista. Olen sillä lailla jotenkin epävarma suhteissa. Toivottavasti mies pääsee muuttamaan pian sun luokse!

Repesin :hilarious:

Helena, missasitte hyvin kaikki kylmät säät. :grin Onnistunut loman ajoitus.

Niin taidettiin, enpä tajunnutkaan, vaikka facessa tuttavat kommentoi meidän lomakuviin vähän väliä, että Yhyy, kateeksi käy meidän kuumat kelit :grin

Helena, tervetuloa kotiin!

Tähti, onko tänään testattu?

Yölento :) W-Lan pätkii hotellilla, mutta toimiipa ajoittain.

Samanlainen "valeplussa" :( :( :( Seuraavana testinä teen digin parin päivän kuluttua,ellei paikallisessa marketissa myydä lisää raskaustestejä.

Dpo 12

Yölento :) W-Lan pätkii hotellilla, mutta toimiipa ajoittain.

Samanlainen "valeplussa" :sad001 :sad001 :sad001 Seuraavana testinä teen digin parin päivän kuluttua,ellei paikallisessa marketissa myydä lisää raskaustestejä.

Dpo 12
Veikkaan, että sielläpäin testiä kannattaa etsiä apteekista. :) mutta kelpaa meille digituloksetkin

Käykös teistä kukaan asuntomessuilla yleensä tai ikinä? Me innostuttiin ekan kerran silloin, kun ne oli lähellä ja sen jälkeen on taittu käydä kai kaikissa. Nytkin aateltiin lähteä silloin, kun ne on viimeisiä päiviä auki. Kaveripariskunnan kanssa päiväretki :happy: Kouvolassa ne on tänä vuonna.

Helena, pari kertaa olen käynyt asuntomessuilla, mutta ei ole ihan minua varten. Rakentamisesta en ole kiinnostunut ja sisustuksessa minulla on ihan oma tyyli.

Käykös teistä kukaan asuntomessuilla yleensä tai ikinä? Me innostuttiin ekan kerran silloin, kun ne oli lähellä ja sen jälkeen on taittu käydä kai kaikissa. Nytkin aateltiin lähteä silloin, kun ne on viimeisiä päiviä auki. Kaveripariskunnan kanssa päiväretki :happy: Kouvolassa ne on tänä vuonna.
Joka vuosi tulee mietittyä jos saisi aikaiseksi käydä, ja yhtä monta kertaa toteutus jää puolitiehen. :lurking:

Tänä vuonna olisi kiinnostanut nähdä miten vanhat kasarmirakennukset on taipuneet asunnoiksi, ja Kouvola olisi ollut suht lähellä mökkiä. Tule kertomaan vaikutelmia kun kotiudutte!

Takaisin