Mitä merkitystä tuollaisella testillä on, jonka tulos on yhtä tyhjän kanssa? Miksi olet edes ostanut ja tehnyt sitä?Yölento :) RFSU kuitenkin..... kunnon testi pitää olla..
Mutta harvinaisen vahva RFSU:ksi.
Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä merkitystä tuollaisella testillä on, jonka tulos on yhtä tyhjän kanssa? Miksi olet edes ostanut ja tehnyt sitä?Yölento :) RFSU kuitenkin..... kunnon testi pitää olla..
Mutta harvinaisen vahva RFSU:ksi.
Kyllä alkoholittomissa viineissä on myös ihan hyviä, mutta kiinnittymiseen niistä tuskin on apua. Ymmärtääkseni kiinnittymispunkun idea on se lämmin olo, mikä siitä tulee. Alkoholittomasta ei ainakaan minulle tule mitään tuntemuksia.Tekisikö saman alkoholiton punkku? Tosin olen kuullut etteivät ne ole kovinkaan hyviä.
Tähti kuva heti kehiin!
Maun vuoksi en ainakaan suosittele.Tekisikö saman alkoholiton punkku? Tosin olen kuullut etteivät ne ole kovinkaan hyviä.
Tähti kuva heti kehiin!

Kyllä alkoholittomissa viineissä on myös ihan hyviä, mutta kiinnittymiseen niistä tuskin on apua. Ymmärtääkseni kiinnittymispunkun idea on se lämmin olo, mikä siitä tulee. Alkoholittomasta ei ainakaan minulle tule mitään tuntemuksia.
Kissan kehräys sylissä kiinnittymisen aikaan kuulemma voi myös auttaa samankaltaisesti kuin punkku :P
varmaan on etua siitä, jos tykkää pitää kissaa sylissä.Tai ei ole järkyttävän allerginen.varmaan on etua siitä, jos tykkää pitää kissaa sylissä.

Mitä merkitystä tuollaisella testillä on, jonka tulos on yhtä tyhjän kanssa? Miksi olet edes ostanut ja tehnyt sitä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Olen miettinyt samaa. Testi on kuuluisa vääristä positiivisista. Tosin minulla ei näyttänyt mitään, kun pc oli jo plussa. Saattaahan se joillain toimia oikeinkin. Itse en luota ollenkaan.
Ja ihan täysin absolutistiksi tuskin kannattaa tässä iässä yrityksen takia pakosta ryhtyä, siis jos tekee mieli viintä ja mahdollisuus hedelmöityymiseen on 1%.![]()