----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä tottelisin, julkisella kun voi muuten nousta tie pystyyn. Yksityisellä on sitten enemmän varaa olla itse mukana päätöksissä, kun itse joutuu maksajaksi.

Siinä mielessä ei kiirettäkään ole, että kesätauon vuoksi ei ole hetkeen tulossa hoitoja kuitenkaan.

Jep. Ainoa hoito julkisella. Jos vielä jatkuisikin, en uskaltaisi lääkäriä uhmata. Mutta nyt alkaa mahakin jo oleen sen verran kipeenä. Että ei huvittais tätä ehdoin tahdoin pitkittää ja ehkä jopa huonontaa tilannetta.

Jaksoitko Hippunen kysellä miten asiat ja tutkimukset etenee, mikäli seuraavassa verikokeessakin hcg laskee?

Logiikka on julkisella varmaan se, että ellei keskenmeno ole käynnissä (tai kkm:ää ei voi todeta ultrassa koska sitä ei heti tarjota), jatketaan tukilääkitysprotokollaa ja veritestejä kunnes voidaan sulkea pois esim. labran virhe.

Oman kokemuksen mukaan yksityiselläkään ei uhkaavaa keskenmenoa suoraan diagnosoida menetetyksi raskaudeksi yhden laskevan hcg:n perusteella, mutta siellä tarjotaan verikoeseurannan lisäksi myös muita tutkimuksia kuten ultraa ja tosiaan kuunnellaan asiakasta herkemmällä korvalla.

Joo, sehän se logiikka varmaan on. Ja kieltämättä kävi itselläkin mielessä mahdollinen labran virhe, viimeisenä oljenkortena. Kävin jo tarkistamassa sekä omakannasta, että omahoidosta arvot. Lienee todella epätodennäköistä, että labratulos itsessänsä olisi jotenkin virheellinen.

En tässä kohtaa enää huomannut kysyä jatkosta seurannan suhteen mitään, kun ei sieltä mitään tuntunut irtoavan ja kesäsulkukin alkaa.

En tiedä, ehkä teen digin vielä huomenna ja jos/kun näyttää 1-2 tai ei raskaana, lopetan lääkkeet. Ellei vuoto ala sitä ennen.

.

Liitteet

• 1729833C-62CD-4A39-A406-5C37CB162E8D.jpeg
    1729833C-62CD-4A39-A406-5C37CB162E8D.jpeg
    114.1 KB · Katsottu: 281
Muokattu viimeksi:
Maanantaille on labra. Monta päivää pitäisi vielä kärvistellä..

Hippunen77 :) ...josko tässä olisi silti vielä toivon kipinä...

Joskus raskaus ei etene ihan tilastojen ja käppyröiden mukaan, mutta voi silti onnistua!:cheers

Valan sinulle vielä toivoa tähän:Heartpink

Last edited by a moderator:
View attachment 79435 Luulen, että sade auttaisi enemmän. Vaan mistäs sitä tietää. Päällikön hommat on haastavia.

Vastavirran akka :) Onko tämä kuva sinun pihamaalta? Aika kuivalta näyttää sielläpäin. Meillä onneksi satoi koko yön:laughing002

Tästä päivästä ei oikein muista mitään, kun töissä raataneena ei ehdi seurata mitään muuta, kuin tilauksia. Nyt pomo vaihtui ja sain toisen ihanan pomon, edellisen ihanan tilalle:p

Saa nähdä koittaako kesäloma koskaan...:smiley-angelic003

On omalta pihalta. Olen sitä eilen kastellut, mutta kuivaa on. Järvivesipumppu hajosi, joten joudun kastelemaan kaivovedellä. Muuten ok, mutta ei voi kastella pitkään, kun vesiputket rupeaa hikoamaan vettä lattialle. Sais sataa. Vaikka viikon putkeen.
Sitten vaan kastelet, ellei vettä näy:smiley-bounce013

Mun omalääkäri soitti tänään verikokeista. Kävin siis kilpparin kontrollissa ja katottiin hb samalla. Kerroin, et mulla nyt loistava olo ja hän sanoi, ettei annostusta tarvi muuttaa ja että seuraava kontrolli vuoden päästä, jos ei muutoksia tapahdu. Rautakuuria pyysi jatkamaan toisen puoli vuotta, vaikka hb nyt 141. Jee :joyful: Mun tsh siis nousi 14 --> 20 ja t4v laski 7.5 --> 0.26.

Mä lisään tähän vielä ukkosen! Ukkonen on miun suosikki, koska se puhdistaa ilman ja on muutenkin ilmiönä varsin kiehtova!:p

Sataa...sataaa...ropisee!:p
Minä ajattelin tämän ihan sadon kannalta. Kaatosade ja myrskyt eivät ole viljelyksille ihan parhaita. Ukkonen on ihan komea, mutta voidaan hyvin odotella niitä syksymmällä. Kuvittele mansikat raekuuron jälkeen. Valmista hilloa pellolla?

Takaisin